Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

сыныптағы саралау жұмысының тиімділігі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Білім беру бағдарламасын тиімді жүзеге асыру үшін оқуды даралай отырып, барлық оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін оқытуды саралау қажет деп ойлаймын. Оқытуды саралау дегеніміз оқушылардың арнайы оқу қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін оқу бағдарламасын қарай бейімдеу борлып табылады. Бұл үдеріске білім беру бағдарламасының мақсаттары, оқыту әдістері, бағалау әдістері, ресурстар мен оқу жаттығулары жекелеген оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыратындай етіп жоспарлануы қажет.
Материалды ашып қарау
Бозой негізгі орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің информатикапәні мұғалімі Б.Мауленова Сыныптағы саралау жұмысының тәсілдерін сабақ барысында жүзеге асырудың тиімділігі Бүгінгі таңда өз қоғамының экономикалық , әлеуметтік, саяси және мәдени өміріне араласуға қабілетсіз болып отырған адамдар санының ұлғаюы бүкіл әлемде алаңдаушылық туғызып отыр. Сондықтан білім адам қабілетін арттыратын, өміріне мән беретін, еркіндікті пайдалануда мол мүмкіндік тудыратын негізгі тетеік ретінде қоланылады. Мектепте ең алдымен енгізілетін негізгі қағидалар ол- жазу және оқу. Екінші білім арқылы олар өз өмірлерін жақсарта алады. Үшіншіден әлеуметтік және экономикалық құнсызданудан зардап шегетіндердің мүмкіндіктерін арттырауға өз үлесін қосады. Білім беру бағдарламасын тиімді жүзеге асыру үшін оқуды даралай отырып, барлық оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін оқытуды саралау қажет деп ойлаймын. Оқытуды саралау дегеніміз оқушылардың арнайы оқу қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін оқу бағдарламасын қарай бейімдеу борлып табылады. Бұл үдеріске білім беру бағдарламасының мақсаттары, оқыту әдістері, бағалау әдістері, ресурстар мен оқу жаттығулары жекелеген оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыратындай етіп жоспарлануы қажет. Мұғалімдер мектепке келген кезде кейбіреулері оларды әр түрлі жағдайлар мен әр түрлі әрекет жасайтын, оқуға құлшынып тұрған, сыныпта тыныш қана отыратын, мұғалімді тыңдайтын оқушылар күтіп отыр деп ойлайды. Ал, кейбір мұғалімдер барлық оқушылар өздерінің айтқандарын есте сақтап, талдап, бағамдап, ой елегінен өткізе алады, танымдық қабілеттерін белсенді қолданады деп ойлайды. Бірақта ол олай болмай шығады. Себебі, олардың деңгейлері әр түрлі болуы мүмкін атап айтар болсақ бір оқушының есте сақтау қабілеті жоғары болады, ал, кейбіреуінің қабілеті төмен болады. Осы жерде мұғалімнің шеберлігі өте қажет. Ол оқушылардың әртүрлі болатынын, олардың әрқайсысы өзіне тән қарқынмен оқитынын, өзіне тән қарқынмен дамитынын, олардың әлеуметтік жағдайын ескеру, дарыны мен қызығушылығын ескере отырып оны мойындап бағалап отыруы керек және олардың қызығушылығын арттыуға міндетті түрде жұмыс жасауы керек деп ойлаймын. Оқытуды саралау- сыныпта оқушылардың түрлі қабілет деңгейлеріне сәйкес білім беру бағдарламасын өзгерту немесе бейімдеу үдерісі. Мұғалімдер мазмұнды, сол мазмұнды оқыту мен оқу әдістерін және бағалау әдістерін өзгерту арқылы білім беру бағдарламасын бейімдей немесе саралай алады.Саралауға арналған әдіс тәсілдер төмендегідей сұрақтар арқылы айқындалады.
  • Оқушы не үйренді? Оқыған тақырыбының мазмұнын білу қажет.
  • Оқушы оны қалай меңгерді ? оқу барысындағы үдеріс
  • Оқушылардың меңгергенін қалай көреміз? Бұл алынған өнім.
  • Сыныптағы саралау жұмыстарының 7 тәсілі бар.
  • Тапсырма
  • Бұл тәсілдің құрамына білім деңгейлері әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. Тапсырмалар қажеттілігіне және оқушының қабілетін қарай күрделеніп отырады.
  • Дереккөздер
  • Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда әлдеқайда күрделі дереккөздерімен жұмыс істей алады, баспадан шыққан немесе электронды түрдегі дереккөздерді пайдалануы мүмкін. Бұл материалды пайдаданудың анағұрлым ауқымды көлемін көрсетеді.
  • Қарқын(жылдамдық)
  • Кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам жұмыс жасайды, қосымша тапсырмаларды қажет етеді. Ал, көмекті қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі.
  • Қорытынды (нәтиже)
  • Оқушылардың барлығы бірдей тапсырма орындағанмен, нәтижесі әртүрлі болады, тапсырма берілгенмен олар бір ғана дұрыс жауаптың бағытында жұмыс істемегендіктен олар өздерінің мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді. Сондықтан барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардан қандай нәтиже күтіп отырғандығымызға көздерін жеткізу керек.
  • Диалог және қолдау көрсету
  • Оқушылардың кейбіреуі тапсырманы орындау кезінде нақты әрі жан-жақты көмекті қажет етеді. Мұғалім осы орайда алдын ала дайындалған сұрақты қоя отырып жауап алуына болады. Бұл әдіс ең тиімді әдістердің бірі болып табылады. Мұндай әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру өте маңызды болып табылады.
  • Бағалау
  • Бағалау үнемі жүргізіліп отыратын үдеріс және ол оқушының қажеттілігіне қарай түзетіліп отырады. Педагогикалық қызмет табыстылықты, жақсартуды, түзетуді қажет ететін салаларды анықтайтын әмбебап үдеріс болуы керек. Сонда ғана біз пәнді оқытудан оқушыны оқытуға қарай жылжимыз.
  • Жіктеу (талдау)
  • осы орайда топ құрудың пайдасы өте зор олар мүдделері ұқсас оқушылар, талаптары әр түрлі топтар, кәсіби дағдыларына қарай бөлінетін топтар, гендерлік топтар, ұйымшыл топтар. Бозой негізгі орта мектебі шағын жинақталған мектеп болғандықтан әрі сыныпта оқушылар 5-8 баланың аралығында болғандықтан оқушыларды топқа бөлу мүмкіндігі болмайды. Біз оларды мүдделері ұқса немесе ұйымшыл топ ретінде ғана алуымызға болады. Қорыта келе оқытуды саралау «Бірқатар жаттығулар» емес екенін түсінеміз: бұл әрбір оқушы өзі үшін оңтайлы қарқынмен білім алатын сыныпта оқушылар тобын оқыту мен бағалауды жоспарлау.













    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Мауленова Базар
    Жарияланған уақыты:
    2019-07-04
    Категория:
    Жаңартылған бағдарлама
    Бағыты:
    Мақала
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1562219258
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999