Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Күн тәртібі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Күн тәртібі
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: дүниетану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: С.Сейфуллин атындағы №11ДБАМОҚМИК

Мен және қоғам. 1.2.Мектеп және мектеп қоғамдастығы

Күні:16.03.18ж.

Сынып: 1

Мұғалімнің аты-жөні: Койшыбаева Молдир Утемисовна

Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:
Күн тәртібі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
1.1.2.4 күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру;
1.1.2.5 тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолдану;

Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын атайды;
Көптеген оқушылар: тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын атайды, күн тәртібінің маңызын үйренеді;
Кейбір оқушылар: күн тәртібін сақтау маңызын үйренеді және жеке өз күн тәртібін құрады;

Бағалау критерийлері
-күн тәртібін сақтаудың қажеттілігі туралы әңгімелейді;
-өзінің күн тәртібін құрастырады;
-тәулік бөліктері мен апта күндерін ажыратады;


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:
- басқаларды тыңдайды,
- тақырыптар бойынша сөздік қорын дамытады.
Пәнге қатысты лексика терминология: күн тәртібі, сағат, таң ату, таңертең, тал түс, күн, кеш, түн.
Таң – утро – morning; күн – день – day; кеш – ночь – evening; күн тәртібі – режим дня – daily schedule;
Диалогқа қажетті тіркестер
-Сен күнде ұйқыдан қай уақытта тұрасың?
- Ұйқыдан тұрған соң сен әдетте не істейсің?

Құндылықтарды дарыту




Құрмет:топтық жұмыс кезінде берілген тапсырманы орындау барысында бір-бірін құрметтеуге тәрбиелеймін.
Өмір бойы оқуға дайын болу:жеке жұмыс кезінде берілген тапсырманы орындағанда өмірде көргендерін елестету арқылы оның тұрмыста қажеттілігін айтады.

Пәнаралық байланыстар
Жаратылыстану. Кеңес бер тапсырмасы Адам тарауымен байланысты.
Математика. Бір аптада неше күн бар екенін, апта күндерінің ретін анықтап, цифрлармен атайды, жазады.
Дене шынықтыру.
Сергіту сәтінде қимыл-қозғалыс жаттығуларын жасайды.

АКТ қолдану дағдысы
Интербелсенді тақта


Бастапқы білім
Апта күндерін біледі.


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


Ширату Бірлігіміз жарасқан

(Ұ) Мектепке барғанда
Жолыққан бар жандарға
Ертемен ақ пейілмен
Қайырлы таң! - деймін мен.
Күндіз де елді елеймін.
Қайырлы күн! - тілеймін.
Үйге кешке келемін,
Не дерімді білемін
Кеш жарық! - деп кіремін.

(Ұ) Құпия зат әдісі.
Жұмбақ: Уақытты өлшеп, санап, таппайды бір тағат. Бұл не?
-Балалар, сағат бізге не үшін қажет?
-Сен күнде ұйқыдан қай уақытта тұрасың?
- Ұйқыдан тұрған соң сен әдетте не істейсің?
ҚБ. Мұғaлiмнiң қолпаштауы Жapaйcыңдap!, Тaмaшa!

Сабақ мақсатымен таныстыру.
Бүгінгі сабақта, балалар, біз тәулік бөліктерімен танысамыз, оларды бір-бірінен ажыратуды сонымен қатар күн тәртібін құрастыруды үйренеміз.


















Сабақтың ортасы





5 минут



















5 минут
















4 минут







































2 минут








Сергіту сәті
2 минут












5 минут
































5 минут








(Ұ) -Уақыттың негізгі құпиясын білгілерің келе ме?
-Олай болса тақтаға назар аударып, сөзді хормен оқимыз.
- Күн тәртібі.
(Ұ)
Бірге ойлаймыз әдісі.
Күн тәртібі туралы білетіндеріңізді айтып берулеріңізді сұраймын.
ҚБ. Смайлик
Толық айтып берсе- Тамаша!

Жартылай айтып берсе- Жақсы!

Мүлдем айтып бере алмаса- Ойлан!


Күн тәртібі- бір тәулік ішіндегі іс-әрекеттердің дұрыс реті.Онда дем алуға да уақыт бөлінеді.Күн тәртібін сақтау маңызды.Ол уақытты дұрыс пайдалануға көмектеседі.

Оқулықпен жұмыс
(Т) Oйлaн – Жұптac - Бөлic әдici.
Кеңес бер
-Неліктен бала сабақта ұйықтап отыр деп ойлайсың?
-Оған қандай кеңес бересің?


-Осындай жағдай кімнің басынан өтті?
-Осындай жағдайға тап болмас үшін не істеу керектігі туралы кеңес ойлап табу.

ҚБ. Білезік
1 кеңес жазса – қызыл білезік
2 кеңес жазса– сары білезік
2 не одан да көп кеңес жазса–жасыл білезік
тағылады.

(Ж) Мен және сен әдісі
Оқушының күн тәртібінің ретін цифрлармен жазып көрсет. Күн тәртібін не үшін сақтау қажет? Жұпта талқыла және түсіндір.



Дескриптор
- күн тәртібінің ретін анықтайды;
- күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсіндіреді;
- өз күн тәртібін әңгімелейді.
Білім алушы
- күн тәртібінің ретін анықтайды;
- күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсіндіреді;
- өз күн тәртібін әңгімелейді.


ҚБ. Басбармақ
- қатесі жоқ.

- 1 қате.

- 2ден көп қате.

Сен білесің бе?
Ұйқы- адамның демалу сәті.Түнгі ұйқы кезінде миымыз тынығып, күш жинаймыз.Ұйқысы қанған баланың оқуға да қабілеті артады.





Апта күндері
Дүйсенбіде доп ойнадық алаңда,Сейсенбіде серуен құрдық далада,Сәрсенбіде сурет салдық сәндетіп,Бейсенбіде би биледік әндетіп,Жұма күні жидек тердік ағаштан,Сенбі күні кино көрдік театрдан,Жексенбіде үйде болдық демалдықОсылайша өте шықты бір апта
( қимыл – қозғалыс арқылы жасату)

Саралау тапсырмасы









А деңгей:Таңертең, күндіз, кешке жасалатын істерді ретімен сызық арқылы қос.
В деңгей:Өзіңнің бір күндік күн тәртібіңді құрастыр.
С деңгей: Күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын дәлелде.

Дескриптор:
-Таңертең, күндіз, кешке жасалатын істерді ретімен сызық арқылы қосады.
- Өзінің бір күндік күн тәртібін құрастырады.
- Дескриптор: Күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын дәлелдейді.
ҚБ.Бағдаршам

Т орташа

жақсы

өте жақсы

Сабақты бекіту
(Ө) Орындап көр әдісі
Бір аптада неше күн бар? Апта күндерінің ретін анықтап, цифрлармен жаз. Бос орынға соңғы күннің атауын жаз.






Дескриптор
-бір аптадағы күн санын анықтайды;
- апта күндерінің ретін анықтап, жазады;
- аптаның соңғы күнінің атауын жаза

ҚБ. Плюс.Минус
Дұрыс болса- +
Қате болса- -










Тамаша!


Жақсы!

Ойлан!














































































































































Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия
Мақсатты көңіл-күй жаттығуы





Бүгінгі Бүгінгі сабаққа Әлі де ізденуім
сабаққа мен белсенді қатыстым, керек.
өте жақсы алайда тәулік кезеңдерін
қатыстым. сәйкестендіруде
Өзіме ризамын. қиналдым.



Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Әрбір жеке оқушы қажеттілігін қанағаттандыру мақсатында саралау жұмыстары жүргізіледі.
Қарқын
Жылдам жұмыс істейтін оқушылар, жай қарқында жұмыстанатын оқушыларға көмектеседі.
Диалог және қолдау көрсету
Сабақтың мақсатын ашу үшін,диологқа негіз болатын сұрақтар қоямын.
Оқулықтағы суретпен жұмыс кезінде диалог жүргізіледі.
Қорытынды
Барлық оқушыларға бағытталған тапсырма бере отырып, олардың әрқайсысының жеке
өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізеді .
Бағалау
Сабақтағы әрбір тапсырмадан соң оқушылар қалыптастырушы бағалаудың түрлері арқылы бағаланып отырады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдер:
Құпия зат әдісі.
ҚБ 1. Тамаша!, Жарайсыңдар! деген сөздермен кері байланыс жүргіземін.
Бірге ойлаймыз әдісі.
ҚБ 2. Смайлик арқылы көршілерін бағалайды. егер толық жауап бере алса Тамаша; егер жартылай айтып берсе Жақсы; мүлдем айтып бере алмаса Ойлан!
Oйлaн – Жұптac - Бөлic әдici.
ҚБ 3. Білезік
1 кеңес жазса – қызыл білезік
2 кеңес жазса– сары білезік
2 не одан да көп кеңес жазса–жасыл білезік
тағылады.
Мен және сен әдісі
ҚБ 4. Басбармақ
- қатесі жоқ.

- 1 қате.

- 2ден көп қате.
Саралау тапсырмасы.
ҚБ 5. Бағдаршам
Орындап көр әдісі
ҚБ 6. Плюс.Минус
Дұрыс болса- +
Қате болса- -
Рефлексия
Мақсатты көңіл-күй жаттығуы
Денсаулық ережесіне байланысты сергіту сәтінде сабақ барысында қауіпсіздік техникасы сақталды.
АКТ қолданудың уақытын ескеремін.

Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
















Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?












Күн тәртібі



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Койшыбаева Молдир Утемисовна
Жарияланған уақыты:
2019-09-05
Категория:
Бастауыш сынып
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
1 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1567684228
333
444
555
666
7
888
999