Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Адамның дене мүшелері
Материал жайлы қысқаша түсінік: Адамның дене мүшелері
Материалды ашып қарау
(Қысқа мерзімді жоспар)
Пән: Жаратылыстану Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі: Жанды табиғат«Адам»Бөлімше: 2.3 АдамОртақ тақырып: Мен және менің отбасым Мұғалімнің аты-жөні:Күні: Қатысқандар саны:12Сынып:1сынып Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбы:Адамның дене мүшелері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау;1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атайды, ажыратады, көрсетеді, қоршаған әлем құбылыстарын атайды.Көптеген оқушылар: Адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атайды, ажыратады, сәйкестендіреді, көрсетеді,  қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізеді.Кейбір оқушылар:Адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін түсіндіреді, көрсетеді, сәйкестендіреді, дәлелдейді, қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізеді, қорытынды жасайды.
Бағалау критерийлеріАдам денесінің негізгі мүшелерін атайды.Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметінсипаттайды.
Тілдік мақсаттар

Оқушылар: -адам денесінің негізгі бөліктерін атайды -адамның негізгі мүшелерінің қызметтерін айтып береді -адамның өмірінің кезеңдерін сипаттайды -адамның тіршілігі үшін қажет жағдайларды атай аладыПәнге тән лексика және терминологияқол, аяқ, саусақтар, бармақ, бас, шаш, көз.көздің/шаштың түсі, бой; бірдей т.бДиалогке/жазуға пайдалы сөз тіркестеріТалқылауға арналаған сұрақтар: -Біздің ұқсастығымыз неде?- Біздің арамыздағы айырмашылықтар қандай?-Шаштарыңыздың,көздеріңіздің түсі қандай?-Адамның көзі қандай қызмет атқарады? Үш тілділікадамның дене мүшелер-части тела-parts of the bodu 



Құндылықтарды дарыту







Өмір бойы оқуға дайын болу; жеке жұмыс кезінде берілген тапсырманы орындағанда өмірде көргендерін елестету арқылы оның тұрмыста қажеттілігін айтады.Ынтымақтастық;Топтық,жұптық жұмыста оқушылар топта ынтымақтасып жұмыстануға үйретемін.Құрмет;топтық жұмыс кезінде берілген тапсырманы орындау барысында бір-бірін құрметтеуге тәрбиелеймін.

Пәнаралық байланыстарКөркем еңбек. Сұлба түсінігі.Дене шынықтыру. Жаттығуды орындау: иілу, отырып-тұру, айналу, қимылдарын жасайды.
АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)Интерактивті тақта, сергіту
Бастапқы білім Оқушылар дене мүшелерін атай білуі тиіс (бас, кеуде, аяқ, қол, табан және т.б.)Дене мүшелерінің атауын және оқушылар өзара ұқсастықтары мен айырмашылықтарын біледі.




Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы3мин







Ұйымдастыру кезеңі-Сәлеметсіздер ме,балалар!Біздерде қазір жаратылсытану сабағыҰ.Ж. Шиpaту. «Амандасу»   Бaлaлap шeңбepгe дөңгeлeнiп тұpaды. Дене мүшелерімен амандасу (көзбен,  қол алысып, құлақпен, аяқпенамандасу)Оқушыларға жаттығу жасатып,мынадай қимылдарды орындатамын: 1.Оң қолды сол аяққа тигізеді. 2.Сол қолды оң аяққа тигізеді. 3. Қолдың саусақтарын айқастырады. 4. Аяқтарын  айқастырады. 5. Көзбен шеңбер сызады. Оқушылар орындарына отырады.  ҚБ. Жарайсыңдар! Өте жақсы көрсеттіңдер. Жаттығу жасаған кезде біз: - көзімізбен көрдік - құлағымызбен естідік - қолдарымызды, аяқтарымызды қимылдаттық. - Бүгін біз сабақта адамның дене мүшелерімен және олардың қызметімен танысамыз.(Ұ) «Сиқырлы қапшық»Қапшыққа салынған  саны бірдей қызыл,сары,жасыл шариктер таңдап алуды ұсынамын.Осы түстер бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін:1-топ: «Бас» (қызыл түсті)2-топ: « Қол» (сары түсті)3-топ: « Аяқ» (жасыл түсті)Бүгiнгi caбaғымыздың мaқcaты: Адамның негізгі дене мүшелерімен танысамыз,әр мүшенің қызметі туралы білетін боламыз.

































Сабақтың ортасы

20мин





























































































Сергіту сәті2 минут

















































5мин



































































































Оқулықпен жұмыс.- Мақсатымызға қол жеткізу үшін келесідей тапсырманы ұжыммен орындап көрейік. Оқулықпен жұмыс.Ұ. «Допты қағып ал» әдісі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын.  - Неше қолың бар? (Екі қолым бар.)  - Неше аяғың бар? (Екі аяғым бар.)  - Мұрын не үшін керек?(Мұрын тыныс алу үшін керек)  - Саусақтарың нешеу? (Он саусағым бар.)  - Башпайларың нешеу? (Он башпайым бар.)  - Қол не үшін керек? (Қол заттарды ұстау үшін, жұмыс жасау үшін керек.)  - Аяқ не үшін керек? (Аяқ жүру үшін керек.)ҚБ: «Ынталандыру» Керемет! Жарайсың!

МК.Ұ.Интерактивті тақтадан адам сұлбасын көрсетемін. Оқушылар адамның дене мүшелерін атап шығады.-Міне, балалар, бас, қол, аяқ, тұлғаны- адамның дене мүшелері деп атаймыз. Адам денесі бес бөліктен тұрады: бас, мойын, тұлға, қол, аяқ, баста ми, тұлғада жұлын орналасқан. Мойын бастың қозғалуын қамтамасыз етеді және бас пен тұлғаны байланыстырады. Аяқ-негізгі тірек мүшелері. Қол шыңтақта бүгіле алады.1-тапсырма Т. «Oйлaн – Жұптac - Бөлic» әдici.Оқушыларға әр дене мүшесінің атқаратын қызметін анықтайды.«Бас»тобы - баста орналасқан дене мүшелерін атапмысал келтір.«Қол»тобы - қол арқылы орындалатын жұмыстарды суреттен тауып,саусақтарға жапсыр.«Аяқ»тобы - аяқ қандай міндет атқарады. Аяққа қандай күш түседі, қалай жұмыс істейді. Қимылмен көрсетеді. Қалғандары бақылау негізінде қорытынды жасауға бөліседі.

Дескриптор:- баста орналасқан дене мүшелерін атапмысал келтіреді.- қолмен орындалатын жұмыстарды суреттен тауып,саусақтарға жапсырады.- Аяққа күш түсіріп, жұмыс істейді, қимылмен көрсетеді.

ҚБ. «Eкi жұлдыз,бip ұcыныc» әдici apқылы тoптap бipiн-бipi бaғaлaйды.

Сергіту сәті: Осы сұлбаны пайдалана отырып, сергіту сәтін ұйымдастырдым. Әр дене мүшелерін атап өткенде, оқушылар өз бойларынан көрсете білді.Әрі жылдамдыққа, әрі тақырыпты толық меңгеру мақсатында жүргіздім.

Дәптермен жұмыс.2-тапсырма. Ө. «Көру» әдісі.Әр оқушы жеке орындайды және жұпта бірін-бірі тексереді.Адамның қанша дене мүшесі бар?Суретке қара. Қанша дене мүшесін көріп тұрсың? Санмен жаз.

ҚБ «Иық, бiлeк, жұдыpық» бipiн-бipi бaғaлaуИық - толық санмен жазса,Бiлeк - жартылай жазса,Жұдыpық - мүлдем жаза алмаса,

Саралау тапсырмасы.Бағалау критерийі :Білім алушы:Адам денесінің негізгі мүшелерін атайды және олардың қызметін сипаттайдыЗерттейік әдісі.Оқушыларға адам сұлбасын бастыруға байланысты макет пен қағаз беріледі.А деңгейі Қағазды партаның бетіне жаяды, макетті бастырады, яғни басынан бастап адамның дене кескінін сызады,мүкіндіктерінше дене мүшелерін салады.В деңгейі Дайын болған сұлбаға дене мүшелері жазылған кестелерді, сәйкестендіріп жапсырады. С деңгейі Мүшелердің атауын өздеріне жазады, оқушылар сұлбаларды тақтаға жабыстырып, оларды сипаттайды. Дескриптор-Сұлбаның басынан бастап дене кескінін сызады.- Сұлбаға жазылған кестелерді, сәйкестендіріп жапсырады.- Мүшелердің атауын жазады,оқушылар сұлбаларды тақтаға жабыстырып, оларды сипаттайды.

ҚБ. «Бағдаршам» әдісі - Мұғалімнің қолдауымен бағалаймын. «Жасыл» түс- макетті дұрыс кескіндеп,сипаттап сызады. «Сары» түс- макетке сәйкестендіріп жапсырады. «Қызыл» түс – сызады.

МК.  Интерактивті тақтадан түрлі аңдардың сұлбасын тануды  ұсынамын.Оқушылар аңдарды атап шығады.Қоян, керік, аю-Балалар, бұл аңдардың сұлбасы. Сұлба деп бір нәрсенің бейнесін айтамыз.Ж.Ж«Сенімді дос» әдісі3-тапсырма.Суретке мұқият қара. Пішіндерді әртүрлі қарындашпен айналдырып, сызып боя.Адам қолымен және аяқ істей алат әркетті бегісіменкөрсет.

ҚБ. «Сенімді досым» әдісі арқылы жұптық жұмыста бірге орындаған жұбын смайликтер арқылы бағалайды. Сен, тапсырманы жақсы орындадың Сен, кей жерлерде қателіктер жасадың Сен, көп қателік жасадың. Әліде жұмыстан

Сабақты бекіту.Бағалау критерийі Білім алушы • Адам денесінің негізгі мүшелерін атайды және олардың қызметін сипаттайды Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну Қолдану«Қаптағы бұршақ» әдісі. Жетекші қаптағы бұршақты қалаған оқушыға лақтырып, сауал қояды. Оқушы қаптағы бұршақты уқалау арқылы ойын жинақтап жауап береді 4-тапсырма.Суретке мұқият қара. -Қолмен орындалып тұрған әрекеттерді ата. -Аяқтың атқаратын қызметі қандай? Мысал келтір.





Дескриптор Білім алушы - суретке сүйеніп, қолмен орындалған әрекеттерді әңгімелейді; - аяқтың атқаратын қызметіне мысалдар келтіреді. ҚБ. «Сиқырлы жұлдыздар» Жақсы жарадың ақылдым










Оқулық 32-бет















































Бас, аяқ, қолқимa cуpeттepi













А4 қағаз үлестіреді











Сергіту сәтіне арналған әуендер жинағының үнтаспасы











Жұмыс парағы дәптері.1сыныпжаратылыстану



























Адам сұлбасының макеті.













АКТ































Түсқағаз, маркер, дене мүшелерінің атаулары
Сабақтың соңы5мин



Рефлексия «Қимылдар» әдісі Егер оқушы бәрін түсінсе:Қолдарын ашып жұмады.Егер оқушы  әлі де түсінбесе:Көздерін ашып жұмады.Егер оқушы түсіндім, бірақ әлі ізденуім керек десе:Орнында тұрып жүгіреді.Оқушылар сабаққа рефлексияны қимыл арқылы көрсетеді.







Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Диалог және қолдау көрсетуТоптық, жұптық тапсырмаларды орындау кезінде лездеме сұрақтар қойып, диалогқа түсіп, тапсырмалар орындауда қолдау көрсетіледі.ҚарқынБерілген тапсырманы уақытынан бұрын аяқтаған оқушыларға қосымша тапсырма беріледі. Үлгермей отырған оқушыларға бұрын болған оқушылар көмек көрсетеді.

ҚорытындыӘрбір тапсырманы әр оқушы әртүрлі деңгейде орындайды, орындалған тапсырманың дұрысын талдап, қорытындылап, қателескен оқушыларға қажетіне қарай түзету жұмыстарын жүргіземін.Бағалау- Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пенсаралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі ескеріледі.

Ұ.Ж. Шиpaту. «Амандасу»   ҚБ. Жарайсыңдар! Өте жақсы көрсеттіңдер.Ұ.«Сиқырлы қапшық»Ұ. «Допты қағып ал»ҚБ: «Ынталандыру» Керемет! Жарайсың!

1-тапсырма Т. «Oйлaн – Жұптac - Бөлic» әдici.ҚБ. «Eкi жұлдыз,бip ұcыныc» әдici apқылы тoптap бipiн-бipi бaғaлaйды. Дәптермен жұмыс. 2-тапсырма Ө. «Көру» әдісі.

ҚБ «Иық, бiлeк, жұдыpық» бipiн-бipi бaғaлaуИық - толық санмен жазса,Бiлeк - жартылай жазса,Жұдыpық - мүлдем жаза алмаса,

Саралау тапсырмасы. Зерттейік әдісі.ҚБ. «Бағдаршам» әдісі. Мұғалімнің қолдауымен бағалау. «Жасыл» түс- макетті дұрыс кескіндеп,сипаттап сызады. «Сары» түс- макетке сәйкестендіріп жапсырады. «Қызыл» түс – сызады.3-тапсырма. Ж.Ж«Сенімді дос» әдісі. ҚБ. «Сенімді досым» әдісі арқылы жұптық жұмыста бірге орындаған жұбын смайликтер арқылы бағалайды. Сен, тапсырманы жақсы орындадың Сен, кей жерлерде қателіктер жасадың Сен, көп қателік жасадың. Әліде жұмыстан

4-тапсырма. «Қаптағы бұршақ» әдісі.ҚБ. «Сиқырлы жұлдыздар» Жақсы жарадың ақылдымРефлексия «Қимылдар арқылы» әдісі арқылы сабақты қорытындылап, бағалау.Егер оқушы бәрін түсінсе:Қолдарын ашып жұмады.Егер оқушы  әлі де түсінбесе:Көздерін ашып жұмады.Егер оқушы түсіндім, бірақ әлі ізденуім керек десе:









Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




























Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?









Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Койшыбаева Молдир Утемисовна
Жарияланған уақыты:
2019-09-05
Категория:
Жаратылыстану
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
1 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1567684010
333
444
555
666
7
888
999