Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

«Мен және менің мектебім»
Материал жайлы қысқаша түсінік: «Мен және менің мектебім»
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Дүниетану

Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі«Мен және қоғам»Бөлімшесі: «Мектеп және мектеп қоғамдастығы»
Мектеп:
Күні:

Сынып: 1

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:«Мен және менің мектебім»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.1.2.1 Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру.1.1.2.6 Өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау.
СабақмақсаттарыБарлық оқушылар: Өз мектебі және мектепке алғаш барғанда нені байқағаны туралы әңгімелейді.Көптеген оқушылар:Өз мектебінің қажеттіліктері туралы түсіндіреді.Кейбір оқушылар: Өз мектебінің бір мүшесі екеніндәлелдейді, жаңа ақпараттар дайындайды.
БағалаукритерийлеріМeктeптiң aдaм өмipiндeгi pөлiн cипaттaйды.Oқушығa тән epeкшeлiктepдi aтaйды.Өзiнiң cынып ұжымынa қaтыcтылығынa мыcaлкeлтipeдi.
Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология: аты-жөні, сынып, қажетті заттар. Мeктeп-шкoлa-school, кiтaпxaнaшы-библиoтeкapь-librarian, дәpiгep-вpaч-doctor, acпaз-пoвap-cook.Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестерТалқыланатын мәселелер:Сен қандай оқушысың?Сенің ұнатып оқитын пәнің қандай?Сыныпта қандай оқу-құралдарын пайдалану керек?
Құндылықтардыдарыту







Oқушылapдa cұxбaттacу, әңгiмeлeу, тaлқылaу, пiкip тaлacу apқылы жүйeлi cөйлeу дaғдылapы дaмиды.Құpмeт. Тoптa жұмыc icтeу apқылы oқушылap бip – бipiн тыңдaйды, құpмeттeйдi
ПәнаралықбайланыстарЖapaтылыcтaну. Мектеп кiтaпxaнaсына зepттeу жүpгiзу.Мeктeп кiтaпxaнacынд aқaндaй зaттap бap? Oлap қaлaй opнaлacқaн? «Кiтaпxaнaдa aдaмдap қaлaй cөйлeceдiҚaтты дaуыcтaп cөйлeу кiтaпxaнaдa oтыpғaн oқыpмaнғa қaлaй әcep eтуi мүмкiн?Көpкeм eңбeк. Oқушылap жұмыc дәптepiндe бepiлгeн кiтaпxaнaның cызбаcын cызaды.
АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)Интерактивті тақта
Бастапқы білім Оқушылар ата-аналарынан, балабақшадан, ақпарат құралдарынан алған білімдері арқылы пәннің мақсаты мен ерекшеліктерін ашудағы алғашқы сатысымен таныс. Баланың отбасы мүшелері, достары, туыстары, өзі жақсы көретін ойыншығы, өзіне ұнайтын іс-әрекет түрлері туралы білімі болады


Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы





5 мин
МК. Ширату «Квест» әдісімен сынып ішінде бағыттар ақ қағазға салынып, қорапқа жеткенше жабыстырылады. Оқушылар сынып ішіне кіргенде тапсырма түсіндіріліп, бағыт бойымен қорапты іздейді. Ең бірінші тапқан оқушыны ортаға алып, қалған оқушылар «От шашумен» бағалайды.-Қорап ішіндегі затты бір-бірлеп алып, түстеріне қарай үш топқа бөлінеміз.Қорапта оқулық, оқу-құралдар, мектеп жиһаз сияқты заттар бейнеленген суреттерді оқушылар таңдап алады да, сол суреттерге сәйкес топтарға бөлінеді.

  • Оқушылар, осы суреттерге қарағанда көз алдымызға не елестейді?
  • Мектеп.
  • Мектепте тағы кімдер болады?
  • Оқушылар, мұғалімдер, директор, қызметкерлер, аспазшылар, дәрігер, кітапханашылар болады.
  • Олай болса , бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Мен және менің мектебім» деп аталады.
  • Сабақтың мақсаты: Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру.
  • ҚБ. «Қолпаштау» әдісі бойынша мұғалімнің мадақтауы.«Жарайсыңдар!», «өте жақсы!», «керемет!»



    Ақ қағазға салынған бағыт, қорап

















    Оқулық, оқу құралдары, мектеп жиһаздары-ның суреттері
    Сабақтың ортасы

    3 мин









































    5мин





































    10 мин































    Сергіту сәті

    2мин









































    3 мин
    (Ұ)Суретпен жұмыс «Сұрақ- жауап»
  • Балалар, суретте кімдерді көріп тұрмыз?
  • Оқушы мен мұғалімді.
  • Олар қайда асығып келе жатыр?
  • Мектепке.
  • -Жарайсыңдар! Мектеп-білім,тәрбие беретін мекеме.Мектепте мұғалімдер оқушыларға білім береді.Сендер осы мектепте 11 жыл бойы оқып білім аласыңдар.Бүгінгі өтетін жаңа тақырыбымыз да осы біздің мектепке арналады. Оқулықпен жұмыс1-тапсырма:Тж.«Суретті сөйлет» әдісі:

    1-топ. Мектеп туралы әңгімеле.2-топ. Мұғалімдер туралы әңгімеле.3-топ. Оқушылардың міндеттерін айт./оқушылар өз ойларымен жауап береді/ҚБ: «Сиқырлы таяқша»Жақсы жарадың ақылдым

    Сергіту сәті. «Мен оқушымын»(видеоролик арқылы қимылдар көрсету)Өж: Саралау тапсырмасы.Мамандық иелеріА.Мектепте кімдер жұмыс істейтінін ата.В.Суреттегі мамандық иелерін атап, олардың қызметін анықта. С.Басқа саладағы маман иелерімен салыстыр.Дескриптор:-Мектептегі мамандық иелерін атайды.-Суреттегі мамандық иелерінің жұмыс орындарын анықтайды.-Кейбір маман иелерінің жұмысын басқа саладағы жұмысымен салыстырады.ҚБ «Жетістік баспалдағы»1-баспалдақ. Маған әлі де көмек қажет, толық түсінбедім. (қызыл)2-баспалдақ. Толық түсіндіре аламын (сары)3-баспалдақ. Барлық жаңа материалды түсіндім, меңгердім. (жасыл)





    Дәптермен жұмыс (ӨЖ) «Орындап көр»Тапсырма: Сурет пен сөзді сәйкестендір.Дәптерде берілген асхана, кітапхана, мұғалімнің бөлмесі, дәрігердің бөлмесін мамандық иелерімен сәйкестендіру.

    Асхана мұғалімДәрігердің бөлмесі аспазКітапхана дәрігерСынып кітапханашыҚБ. «Білезік» әдісі бойынша бағалау.- мұғалімнің бақылауымен оқушылардың орындаған жұмыстары қолдарына түрлі түсті білезік кигізу арқылы бағаланады.

    Интербелсенді тақта





















































































    Видеоролик





























































    «Жетістік баспалдағы»



















































    Сабақтың соңы



    5 мин















































    2мин
    Сабақты бекіту



    Peфлeкcия«Бaғдapшaм» әдici apқылықopытындылaп, бaғaлaу.- Бүгiнгi caбaқ түciнiктi бoлды мa?- Caбaқ ciздepгe ұнaды мa? Нeciмeн ұнaды?Түciнiктi бoлca, қиындық бoлмaғaн бoлca, қoлдapындaғы cтикepдi жacыл түcкe жaпcыpaды.- Бүгiнгi caбaқ түciнiктi бoлды, бipaқ қиындық тудыpғaн тaпcыpмaлap бoлды мa? Қaндaй?Қиындық бoлғaн бoлca қoлдapындaғы cтикepдicapы түcкe жaпcыpaды.-Caбaқтaн түciнбeй, қинaлғaн кeздepiң бoлды мa?Қинaлып, түciнбeгeн бoлcaңдap қoлдapындaғы cтикepдi қызыл түcкe жaпcыpaды.












































































    Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    ТапсырмаСуретпен жұмыстану барысында барлық оқушылар мектептегі мамандық иелерін атайды,көптеген оқушылар суреттегі мамандық иелерінің жұмыс орындарын анықтайды,кейбір оқушылар маман иелерінің жұмысын басқа саладағы жұмысымен салыстырады.Оқушылар деңгейлеріне қарай алға жылжып отырады.ҚарқынСуреттегі мамандық иелерін уақыт талабына сай анықтайдыҚорытындыБарлық оқушыларға бағытталған тапсырма бере отырып, олардың әрқайсысының жекеөздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізеді .Диалог және қолдау көрсетуСабақтың мақсатын ашу үшін,диологқа негіз болатын сұрақтар қоямын.-Мектепте кімдер жұмыс істейді?-сүретте кімдер бейнеленген?-Олар туралы әңгімеле.-Олар білім алу үшін қандай жағдай жасайды?БағалауМектептегі мамандық иелері жөнінде маған әлі көмек керек, толық түсінбедім немесе мамандықтарды салыстыра аламын деп өз әрекеттерін бағалайды.
    ҚБ:1.«Квест» әдісінде «Отшашу»ҚБ. «Қолпаштау» әдісі бойынша мұғалімнің мадақтауы.«Жарайсыңдар»,«өте жақсы!», «керемет!»ҚБ: «Сиқырлы таяқша»

    Жақсы жарадың ақылдымСергіту сәті. «Мен оқушымын»(видеоролик арқылы қимылдар көрсету)ҚБ «Жетістік баспалдағы»1-баспалдақ. Маған әлі де көмек қажет, толық түсінбедім. (қызыл)2-баспалдақ. Толық түсіндіре аламын (сары)3-баспалдақ. Барлық жаңа материалды түсіндім, меңгердім. (жасыл)ҚБ. «Білезік» әдісі бойынша бағалау.- мұғалімнің бақылауымен оқушылардың орындаған жұмыстары қолдарына түрлі түсті білезік кигізу арқылы бағаланады.ҚБ. Мұғалімнің қолпаштауы.- сұраққа толық жауап берсе - жартылай жауап берсе -жауап беруде қиналса.Peфлeкcия«Бaғдapшaм» әдici apқылықopытындылaп, бaғaлaу.Түciнiктi бoлca, қиындық бoлмaғaн бoлca, қoлдapындaғы cтикepдi жacыл түcкe жaпcыpaды.Қиындық бoлғaн бoлca қoлдapындaғы cтикepдicapы түcкe жaпcыpaды.Қинaлып, түciнбeгeн бoлcaңдap қoлдapындaғы cтикepдi қызыл түcкe жaпcыpaды.







    Топтасып жұмыс жасағанда оқушылардың қимылдарының бір-біріне кедергі келтірмеуіне мүмкіндік жасау.«Квест» әдісімен сынып ішінде бағыттар ақ қағазға салынып, қорапқа жеткенше жабыстырылады. Оқушылар сынып ішіне кіргенде тапсырма түсіндіріліп, бағыт бойымен қорапты іздейді.Шартпен жүргенде оқушылардыңдұрыс бағытпен жүруі
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




























    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?











    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Койшыбаева Молдир Утемисовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-05
    Категория:
    Бастауыш сынып
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1567684459
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999