Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Менің отбасым
Материал жайлы қысқаша түсінік: Менің отбасым
Материалды ашып қарау
Пән: Дүниетану Мектеп: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және қоғам Мұғалімнің аты-жөні: Бөлім: Мен және қоғам Қатысқандар саны:Бөлімше: Мен және менің отбасым Қатыспағандар саны:Күні: Сынып: 1
Сабақ тақырыбы:Менің отбасым
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.1.1.1 түрлі дереккөздерді қолдана отырып, «отбасы» ұғымы туралы білімдерін кеңейту1.1.1.2 отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: түрлі дереккөздер арқылы отбасы ұғымын түсінеді. Отбасы мүшелерін анықтайды.


Көптеген оқушылар: туыстық жүйеден отбасындағы өзінің орнын анықтайды. «Отбасылы шежіре», «отбасылық дәстүр» сөздерінің мағынасын түсінеді.


Кейбір оқушылар: отбасындағы туыстық атауларды ажыратады және өзінің туыстық жүйесіндегі орнын анықтайды, әңгімелейді.
Тілдік мақсаттар:Үйіне, өз отбасына, өзінің қауымдастығына қатынасы бойынша өз ойлары мен сезімдерін, уақыт өте келе отбасы мен қоғамдық өмір қалай дамығанын сипаттайды.Тірек сөздер: отбасы – семья – familyотбасылық шежіре – родословная – genealogyотбасылық дәстүрлер – семейные традиции – family traditionsПәнге тән лексикалық және терминологиялық сөздер:Отбасы, туыстық атаулар, шежіре ағашы, отбасы мүшелеріДиалогке/жазуға арналған сөз тіркестері:Талқыланатын мәселелер:- Отбасы деген не?- Қандай туыстық атауларды білесің?
Құндылықтарды дарыту:Сабақ барысында оқушылардың өз отбасын құрметтеуге, отбасы ынтымақтастығына, сыйластыққа тәрбиелеу
Пәнаралық Байланыстар

Сауат ашу, көркем еңбек, музыка
АКТ қолдану дағдылары Интерактивті тақта
Бастапқы білімОқушылар өз мектебі туралы және мектеп ережесін қалай сақтау керек екені туралы, сыныптас құрбылары мен олардың қарым-қатынасы жайлы таныс.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы2 мин













3 мин
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:



ҰЖ: «Менің міндетім» ширату жаттығуы арқылы отбасындағы өз міндеттері анықталады./Мысалы: Жанат-жуамын, Бақыт-бағамын, Сайран-сыпырамын т.б./

ҰЖ: «Серпілген сауал» әдісі/доп лақтыру арқылы оқушылар бір-біріне өткен сабақ бойынша сұрақ қойып, пысықтау жұмысы орындалады/Сұрақтар:- Мектеп туралы пікірің қандай?- Мектеп ережелеріне нелер жатады?- Сыныпта бір-біріңмен қандай қарым-қатынаста болуларың керек?- Мектеп ережесі сақталмаса не болуы мүмкін? т.бҚБ: Мұғалімнің ауызша кері байланысы. Тамаша! Жарайсыңдар, балалар!





Интерактивті тақта













Қолдау сөздер
Сабақтың ортасы2 мин











3 мин













5 мин









3 мин











2 мин

5 мин

























2 мин
Ұ.Ж: «Түймедақ» әдісіТүймедақтың ортасына «отбасы» сөзін жазылып. Оқушылар әр жапыраққа осы сөзге қатысты сөздерді жазуы тиіс. «Отбасы» тақырыбына әңгіме өткізіледі.
  • Отбасының басқа адамдар тобынан айырмашылығы неде?
  • Біздің сыныбымызды отбасы деп атауға болады ма?»
  • ҚБ: «Қолпаштау» оқушылар бір-біріне қошемет көрсету арқылы.Отбасы- ең жақын және туыс адамдар.Ендеше жаңа сабағымызда осы өз отбасымыз туралы болмақ.

    Жаңа сабақты хабарлау:ӨЖ: Тапсырма- Отбасыларыңызда қанша адам болса, сонша алма алайық.- Алған алмаларды алдарыңдағы ағаштарыңа жапсыра қойыңдар.- Кімнің ағашында алма саны көп?- Кімнің ағашында алма саны аз?

    ҚБ: Түсті фишкалар арқылы бағаланады «Жасыл фишка» - үлкен отбасы, шежірелі отбасы«Сары фишка» - жас отбасы деп бағаланады

    Жаңа сабақты меңгерту:Отбасындағы адамдарды отбасы мүшелері деп атайды. Олар: Әке, ана, ата, әже, аға, әпке, іні, сіңлі т.б.Әр отбасының өз тарихы, яғни өткен өмірі болады. Оны отбасы шежіресі деп атайды. Отбасы шежіресі өткен өмір мен бүгіннің жалғасы болғандықтан,оны ағашпен салыстыруға болады. Сондықтан, отбасылық шежіреміз шежіре ағашымен сипатталады. Жаңа сендер, өз отбасыларыңның шежіре ағашын бейнеледіңдер.

    Оқулықпен жұмыс: Т.Ж: «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісіТапсырмаОқушы өзара суретте кімдер бейнеленгенін, оларды не біріктіретінін, өз отбасының үлкені кім екенін, отбасы мүшелерінің қарым-қатынасы туралы топпен әңгімелейді.

    ҚБ: Оқушылар бір-біріне білезік кигізу арқылы бағалайды.Критерий:Сары түсті білезік толық жауап берген оқушыларғаҚызыл түсті білезік толық емес жауап берген оқушыларғаКөк түсті білезік – топпен әңгіме жүргізбеген оқушылаға

    ҰЖ: Сергіту сәті «Біз қандай отбасымыз?» /лента түстерін таңдап, лентадағы жасырын атауды оқып, дөңгелене әуенмен шаңырақ құрайды/

    ӨЖ: Саралау тапсырмалары:3-тапсырма: “Ойлан тап” әдісіӨлеңді мұқият тыңдаңыз.Отбасы – ол ата-ана,Отбасы – ол балалар.Отбасы – ол туыстар,Отбасы үлкен шаңырақ.

    А. Өлеңге қатысты суретті тауып, белгіле В. Суретте кімдерді көріп тұрсың? Әр суретке ат қой.С. «Отбасы» тақырыбында әр суретке әңгіме құрастыр.Дескриптор: Білім алушы
  • өлеңге қатысты суретті белгілейді
  • суреттерде кімдер бейнеленгенің айтады
  • отбасы тақырыбыындағы суретке әңгіме құрастырады
  • ҚБ: «Басбармақ » арқылы бағаланады.Барлығы дұрыс – 1 - қате болған жағдайда2-3 ден көп болған жағдайда

    ӨЖ: Дәптермен жұмыс:Жұмыс дәптерлеріндегі ағашқа әр оқушы алып келген өз отбасының және өзінің суреттерін желімдейді.ҚБ: Жұлдызшалар арқылы мұғалімнің бағалауы










    Түсті фишкалар



























    Оқулық















    Лента, парақша, әуен











    үнтаспа





































    Сабақтың соңы5 мин







































    3 мин
    ӨЖ: «Жасырын сөзді тап» әдісіБағалау критерийі: Білім алушы
  • Отбасы мүшелеріне қатысты
  • туыстық атауларды ажыратады.
  • Туыстық қатынастарда өз орнын
  • анықтайды.

    Тапсырма Сызбаны өзіңізге қатысты отбасы мүшелерінің атауларымен толықтырып жазыңыз.Дескриптор: Білім алушы- туыстық атауларды дұрыс жазады (ата);- туыстық атауларды дұрыс жазады (нағашы әже);- туыстық қатынастарда өз орнын анықтап жазады (немере)

    ҚБ: Смайликтер арқылы бағаланады. Жұп бір-бірінің жұмысын ауыстырып, смайликтер арқылы бағалайдыТапсырманы толық орындаған оқушыға Тапсырманы жартылай орындаған оқушыға Тапсырманы орындамаған оқушыға Рефлексия«Білім теңізіне кеме жіберіңіз»   Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін теңізге орналастырады,өзіне сенімсіздер жағаның шетінде қалады






































    Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    ТапсырмаСаралау әдісі бойынша деңгейлік (А, В,С) тапсырмалар орындалып барлық оқушының мақсатты толық игеруіне мүмкіндік жасалды. Тапсырмалар жеке жүргізілді. Үнтаспадан өлеңді тыңдап. Өлеңге қатысты суретті тауып, белгілейді. Суреттерді кімдердің бейнеленіп тұрғаның айтып, әр суретке ат қояды. Әр суретке әңгіме құрастырады. А. Өлеңге қатысты суретті тауып, белгіле В. Суретте кімдерді көріп тұрсың? Әр суретке ат қой.С. «Отбасы» тақырыбында әр суретке әңгіме құрастыр.Қарқын- Кейбір оқушылар уақыт жылдамдығынан тез, әрі қатесз орындап, басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді және қарқыны төмен оқушыларға көмек көрсете алады.Диалог және қолдау көрсету Талқылау сұрақтары барысында диалогқа түсемін. Сонымен қатар мұғалімнің мадақтауы, оқушылардың арасында өзара бағалау жұмыстарында қолдау көрсетіледі. БағалауІс-әрекет барысында оқушылардың жұмыстарының нәтижесін қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланып отырылады.Оқушыларды «Қолпаштау» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды. «Түсті фишкалар» әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалап, «Білезік тағу» әдісі арқылы бір-бірін жетілдіріп, «Білім теңізіне кеме жіберу» арқылы оқушы өзіне-өзі кері байланыс беріп бүгінгі сабақтан не үйренгені айтады. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды дескриптор арқылы бағалау. Сонымен қатар өзіңдік, жұптық талқылауға үнемі көңіл аудару. Талқылауға әр оқушының қатысуы керек. Олардың жауаптарын тыңдағанда нені түсінбейтінін анықтау. Қалыптастырушы бағалаудың қорытындысы бойынша оқушыларға қандай көмек көрсету қажеттігін байқау.Оқушылар тапсырманы орындау кезінде партада түзу отыру, бойларын тік ұстау.Дeнcaулық жәнe қaуiпciздiк тexникacының caқтaлуыCepгiту cәтiн opындaғaндa бip-бipiнe кeдepгi кeлтipмeу.

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




























    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Койшыбаева Молдир Утемисовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-05
    Категория:
    Балабақша
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1567684592
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999