Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Мектептің даму жоспары
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мектеп директорларына жаңа мазмұнда мектепті басқару үлгісі
Материалды ашып қарау

Мектептің даму жоспары
Басымдығы:Сыныпты басқарудағы мұғалімдердің тиімді әдіс – тәсілдерді қолдануы және оқушылардың ізденушілік қабілеттерін арттыра отырып білім сапасын көтеру
SMART МАҚСАТТАР:
ТАБЫС КРИТЕРИЙЛЕРІ:

Мұғалімдер сыныпты басқаруда жаңа әдіс-тәсілдерін енгізеді
Сыныпта психологиялықжағымды орта қалыптастыру арқылы оқушылардың ізденушілік қабілеттерін арттыру
МұғалімдердіңЗерде және Ізденіс бірлескен кәсіби қоғамдастықтарының жұмыс тиімділігі артады, желілік мектептермен оқу мен оқытудағы кәсіби тәжірибе алмасулар жанданады
Мектеп мұғалімдерімен?--- Қамқоршылық кеңес
Оқушылардың тиімді әдіс – тәсілдер арқылы білім алуға қызығушылықтары артады, алған білімдерін қажетті жағдайда пайдалана біледі
Сыныпты басқаруда мұғалімдер білім сапасын көтеру мақсатында жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолданады
Сыныпта психологиялық жағымды орта қалыптасады
Зерде, Ізденіскәсіби қоғамдастықтарында мұғалімдер бірлесіп жұмыс жасайды, оқыту мен оқуды жақсартудағы түйінді мәселелер шешіледі, кәсіби даму қалыптасады
Оқушылардың сабақта белсенділігі артады, өз бетінше ізденушілік қабілеті, шығармашылық белсенділігі жоғарылайды


2018-2019 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2018-2019 оқу жылында жаңартылған білім мазмұнына 3, 6, 8-сыныптар көшеді.
4, 9, -сыныптар 2013 жылы бекітілген оқу бағдарламаларымен оқитын болады.
Нормативтік құқықтық база
Жаңа оқу жылында:
мектепалды даярлық сыныптарында және 1-3-сыныптарда білім беру процесі:
ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 292 қаулысымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі -МДТОМЖС);
ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 15 шілдедегі № 453 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары;
Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі тізбесін бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2013 жылғы 27 қыркүйектегі № 400 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 3 мамырдағы № 192 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары негізінде жүзегеасырылады.
ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 25 шілдедегі № 296 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары;
ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 292 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚРМЖМБС-2016);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы № 668 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқубағдарламалары;
100 нақты қадам – бұл ЖАҺАНДЫҚ ЖӘНЕ ІШКІ СЫН-ҚАТЕРЛЕРГЕ ЖАУАП және сонымен бір мезгілде, жаңа тарихи жағдайларда ҰЛТТЫҢ ДАМЫҒАН МЕМЛЕКЕТТЕРДІҢ ОТЫЗДЫҒЫНА КІРУІ ЖӨНІНДЕГІ ЖОСПАРЫ.
100 нақты қадам елімізге 2050-Стратегиясын жүзеге асыру мен ҚАЗАҚСТАН
МЕМЛЕКЕТТІЛІГІН НЫҒАЙТУҒА, ЖОЛДАН АДАСПАУҒА, КҮРДЕЛІ КЕЗЕҢНЕН СЕНІМДІ ӨТУГЕ жағдай туғызатын БЕРІКТІК ҚОРЫН жасап беретін болады.
Жоспардың негізгі мақсаты АУРУЛАРДЫҢ СЫРТҚЫ БЕЛГІЛЕРІН СЫЛАП-СИПАП ҚОЮ ЕМЕС, ОЛАРДЫ ЖҮЙЕЛІ ЕМДЕУ болып табылатын қоғам мен мемлекетті түбегейлі қайта өзгертуге негіз қалайды.
І. КӘСІБИ МЕМЛЕКЕТТІК АППАРАТ ҚҰРУ
II. ЗАҢНЫҢ ҮСТЕМДІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
ІІІ. ИНДУСТРИЯЛАНДЫРУ ЖƏНЕ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ӨСІМ
IV. БІРТЕКТІЛІК ПЕН БІРЛІК
Kүнделік электронды мектеп журналдары жүйесі туралы
Қазіргі уақытта Kүнделік электронды мектеп журналдары жүйесін Қазақстанның 5400-ден астам мектебі қолданады. Жоба 14 облыс, сондай-ақ Астана, Алматы Шымкент қалалары аумағында жұмыс істейді.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі Министрлік) Қазақстан Республикасының Мемлекеттік-жеке серіктестік туралы Заңына сәйкес, Күнделік (Kundelik) ЖШС компаниясы атынан жеке серіктеспен Қазақстан Республикасындағы Күнделік автоматтандырылған ақпараттықжүйесін құру, енгізу және қызмет етуінқамтамасыз ету республикалық жобасы бойынша мемлекеттік-жеке серіктестік туралы шарт жасасты.
Kundelik.kz – білім саласындағы электронды құжат айналымының мүмкіндіктерін білім беру жүйесінің барлық қатысушылары арасындағы әлеуметтік желілік өзара қарым-қатынастың құралыменбіріктіретін интернет-портал. Kundelik.kzавтоматтандырылған жүйесі LearningManagementSystems деп аталатын үздік халықаралық тәжірибелер мен стандарттарға негізделеді.

ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАҒЫ ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңына сәйкес білім берудің зайырлы, гуманистік және дамушылық сипаты, азаматтық және ұлттық құндылықтардың, адам өмірі мен денсаулығының, жеке адамның еркін дамуы басымдығы, адамның құқықтары мен бостандықтарын құрметтеу, жеке адамның білімдарлығын ынталандыру және дарындылығын дамыту, оқытудың, тәрбиенің және дамытудың бірлігі білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі қағидалары болып табылады.
Қазақстан Республикасының жалпы білім беру жүйесі алдында ұлттық сана-сезім мен отаншылдықтың дамуының жоғары деңгейіндегі, инновациялық экономика жағдайында табысты еңбек ететін, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген, елінің тағдыры үшін жауапкершілік сезімі бар қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін тәрбиелеу міндеті тұр.
Тәрбие беру үдерісінің тиімділігін қамтамасыз ету үшін республикада мынадай заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер жүзеге асырылады:
Қазақстан Республикасының Конституциясы;
Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңы;
Қазақстан Республикасының Балалар құқықтары туралы Заңы;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 227 бұйрығымен бекітілген Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері.
2018-2019 оқу жылында республикадағы жалпы білім беру мектептерінде балаларды тәрбиелеу жұмысы Мемлекет басшысы Н.Ә.Назарбаевтың Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру атты мақаласындағы Мәңгілік Ел жалпыұлттық патриоттық идеясы мен Патриоттық Актісіне сәйкес жүзеге асырылатындығымен ерекшеленеді.
Мәңгілік Ел - еліміздің болашағының біртұтас іргетасын және жалпыазаматтық біріктіруші мақсат жүйесінің негізін құратын жаңа идеологиялық тұжырымдама болып табылады. Мәңгілік Ел жалпыұлттық патриоттық идеясын жүзеге асыру барысында мектеп мұғалімдері мен қосымша білім беру педагогтері жүргізген жұмыстар көшбасшылық қасиеттері дамыған, білімді, таңдау жағдайында өз бетінше шешім қабылдауға дайын, мәдениетаралық ынтымақтастық пен өзара іс-қимыл жасауға қабілетті, өз халқының тағдыры үшін жауапкершілікті сезінетін тұлғаны қалыптастыруға бағытталуы тиіс.
Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаев бағдарламалық құжаттың ХХІ ғасырдағы ұлттық сана туралы І бөлімінде тұтас қоғамның және әрбір қазақстандықтың санасын жаңғыртудың бірнеше бағытын атап өтті.
1. Бәсекелік қабілет – ұлттың аймақтық немесе жаһандық нарықта бағасы, я болмаса сапасы жөнінен өзгелерден ұтымды дүние ұсына алуы. Бұл материалдық өнім ғана емес, сонымен бірге, білім, қызмет, зияткерлік өнім немесе сапалы еңбек ресурстары болуы мүмкін.
2. Прагматизм – нақты мақсатқа жетуге, білім алуға, саламатты өмір салтын ұстануға, кәсіби тұрғыдан жетілуге басымдық бере отырып, осы жолда әр нәрсені ұтымды пайдалану – мінез-құлықтың прагматизмі деген осы.
3. Ұлттық бірегейлікті сақтау – ұлттық мәдениетті сақтау және ұлттың дамуына кедергі болатын, өткеннің кертартпа тұстарынан бас тарту керек.
4. Білімнің салтанат құруы. Әрбір қазақстандық табысты болудың ең іргелі, басты факторы білім екенін терең түсінуі керек. Жастарымыз басымдық беретін межелердің қатарында білім әрдайым бірінші орында тұруы керек..
5. Қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы
Бүгінде революцияның болмысы өзгерді. Олар ұлттық, діни, мәдени немесе сепаратистік сипатқа ие болды. Бірақ түптеп келгенде көптеген жағдайда бәрі де қантөгіс пен экономикалық құлдыраумен аяқталғанын білеміз. Сондықтан, - деп жазады Н.А. Назарбаев - әлемдегі оқиғаларды ой елегінен өткізіп, қорытынды жасау – қоғамның да, саяси партиялар мен қозғалыстардың да, білім беру жүйесінің де ауқымды дүниетанымдық, рухани жұмысының бір бөлігі.
6. Сананың ашықтығы – дүйім дүниеде, Жер шарының өзіңе қатысты аумағында және өз еліңнің айналасында не болып жатқанын түсінуге мүмкіндік береді, жаңа технологияның ағыны алып келетін өзгерістердің бәріне дайын болу, деген сөз.
Сананы жаңғыртудың жоғарыда аталған бағыттарын жүзеге асыруда Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА Рухани Жаңғырубағдарламасының критерийлері негізінде тәрбиелік іс-шаралардың педагогикалық талдау жұмысын ұйымдастыру бойынша әзірленген әдістемелік ұсынымдамалары: Тәрбиелік іс-шара: алға қойылған мақсатқа жету деңгейінің өлшеу критерийлері (бәсекелік қабілет; прагматизм; ұлттық бірегейлікті сақтау; білімнің салтанат құруы; Қазақстанның революциялық емес эволюциялық дамуы; сананың ашықтығы) сондай-ақ Оқушының оқырман қызметіәдістемелік ұсынымдамалары мүмкіндік береді.






Мектептің даму жоспары , стратегиялық басымдықтар,
іс әрекет және іске асыру жоспарлары (коучинг және тәлімгерлік), және эвалюация жоспары

Басымдықтары: Оқыту мен оқу үдерісінде топтық жұмыс түрлерін тиімді қолдану арқылы жаңа әдіс тәсілдерді енгізу және оқу кеңістігі қатысушыларының кері байланысын қамтамасыз ету
Бірінші тәжірибе кезіндегі өткізілген TALIS зерттеуі нәтижесінде табысты мектеп қалыптастыру үшін қажетті эвалюация бағыттары анықталды және оларды шешуге бағытталған екінші тәжірибе кезеңінде мектептің даму жоспарында іске асыруды қажет ететін басымдықтар анықталды:
Оқыту мен оқуға жаңа әдіс тәсілдерді енгізуді жалғастыру;
Үштік арасындағы арасындағы ынтымақтастық ортасын құру;
Мұғалімдерді үнемі кәсіби дамуына уәждеп отыру;
Оқыту үдерісіне критериялды бағалауды енгізу
АКТ мүмкіндіктерін сабақтарда кеңінен қолдану;
Әріптестер, ата аналар қауымы және оқушылар кері байланысын қозғаушы күш ретінде жұмыста қолдану;
Мектептің кәсіби желілік қоғамдасының жұмысын жандандыру.
Осылайша талданған, халықаралық TALIS зерттеуі арқылы жүргізілген аудит және ішкі эвалюация нәтижесінде мектеп алдындағы мәселелерді шешу үшін жаңа әдіс тәсілдерді оқу мен оқыту үдерісіне топтық жұмыс арқылы енгізуіміз және даму үшін ата ана, оқушы және әріптестерден кері байланыс алып, оны даму үшін қолданудың маңызы зор болмақ деп шештім.
Сондықтан, Оқыту мен оқу үдерісінде топтық жұмыс түрлерін тиімді қолдану арқылы жаңа әдіс тәсілдерді енгізу және оқу кеңістігі қатысушыларының кері байланысын қамтамасыз ету деп мектептің дамып табысты мектепке айналуы үшін қажетті жоспардың басымдығы болуы тиіс деген ой түйдім. Смарт мақсаттарды әрбір оқу кеңістігінің қатысушылары үшін анықтауды жөн көрдім. Мұғалімдер үшін: оқыту мен оқу үдерісіне 6 ай ішінде жаңа әдіс тәсілдерді енгізу арқылы оқытуды жақсартады десем, оқушылар үшін, топтық жұмыста білімдерін жақсартады және ата ана үшін, мұғалімдермен ынтымақтастықта оқушылардың оқуына қолдау көрсетіп отырады, мектеппен ынтымақтастықта жұмыс жасайды деп анықтадым.
Мәселелерді шешу үшін коучинг, тәлімгерлік үдерістерін жандандыру және LESSON STUDY мен ACTION RESEARCH оқыту үдерісін іске асыру арқылы оқыту мен оқуды жақсартамын. Кәсіби құзіреттілікті дамыту мақсатында педагогтармен аудит, ішкі эвалюация жүргізіп отырамын, кәсіби желілік қоғамдастық арқылы біліммен алмасу және жетілдіру жұмысын жүргіземін. Табысты мектепке жол көрсетуші ретінде ата ана, оқушы және мұғалімдерден үнемі кері байланыс алып отыруды жолға қойдым. МДЖ енгізудің жолы өзгеріс енгізу моделінде қарастырылды.



Іс-шара
Мақсаты
Табыс критерийлері
Жауапты
мерзімі
Ресурстар
мониторинг

Дайындық кезеңі

1
Ұжымдық тамыз кеңесі
Мұғалімнің кәсіби құзыреттігін анықтау, табу және деңгей бойынша іріктеу.
Мектеп мұғалімдері өздерін кәсіби құзыреттілік талаптарына сәйкес бағалауға мүмкіндік алады, сын тұрғысынан ойлап, өзін өзі реттеуге үйренеді
Мектеп директоры
тамыз
Басшыға арналған нұсқаулық
2018 – 2019 оқу жылының әдістемелік нұсқаулығы.
Кәсіби құзыреттілік талаптары.

2
Зерттеушілер тобы
Зерттеу тобының жұмысын ұйымдастыру. зерттеу тобының құрамын белгілеу.



Қыркүйек
Басшыға арналған нұсқаулық
Кәсіби қоғамдастық
тың
жұмыс жоспары

3
Кәсіби тәжірибе алаңы қоғамдастығының жұмыс жоспарын құру және талдау (МДЖ)
Мектептің даму жоспары және атқарылатын жұмыстармен танысады.
Кәсіби тәжірибе алаңы жоспары құрылады.
Мектеп директоры
қыркүйек
Кәсіби құзыреттілік талаптары
Қоғамдастық жоспары
Мектеп мұғалімдері
МДЖ жоспары



4
Жаңа үлгідегі Жалпы мектепішілік ата-аналар жиналысы.
Ата-аналардың ықпалды тобын жинап, өзгеріс идеяларымен таныстыру, насихаттау

Мектеп директоры, сынып жетекшілер.
қыркүйек
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Басшыға арналған нұсқаулық.

Хаттама.

5
Қоғамдастық жұмысы.
Телефон байланыстары желілік қоғамдастығын құру
Электрондық хат алмасуды ынталандыру
Электрондық жарнамалық аңдатпаларды тарату
Әріптестер арасында үнемі желілік тәжірибелік қарым-қатынас орнатылды (электрондық пошта, Skype ,Agent арқылы).


Үнемі
Жыл көлемінде

Кездесу фотолары, видео материалдар, электрондық пошта.

6
Тәлімгерлердің және коуч- топтың кеңесі.
Өзгеріс енгізуге бағытталған тәлімгерлік пен коучинг жұмысын жандандыру.

Тәлімгерлік пен өзгеріс енгізуші топтардың (коуч- топ жетекшілері) бірлесіп жұмыс жүргізеді.
Кәсіби қоғамдастықта білім алушылар сұрақтары анықталад
.
Хаттамасы болу керек
Коучинг пен тәлімгерлік бейнеролик.
Слайд
презентациялар
Тәлімгерлік жоспары


Педагогтармен жұмыс

1
Мектеп мұғалімдерінің ОМЖ,ҚМЖ жасау жұмыстарына жетекшілік ету
(әдістемелік көмек)
Коучинг

Мұғалімдердің жоспар құруда деңгейлі курс бағдарламасын меңгеруіне көмектесу
Мектеп мұғалімдері жаңа оқу жылында мүмкіндігінше орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарды тәжірибелеріне енгізеді.

Мектеп директоры




ОМЖ жасап шығады
Мектеп мұғалімдері


Нұсқаулықтар


2
Инновациялық белсенді нысандар мен жұмыс әдістері, психологиялық – педагогикалық қызмет.
Семинар (жаратылыстану пәндер бірлестігі)
Инновациялық белсенді нысандар мен жұмыс әдістерін енгізу арқылы психологиялық-педагогикалық қызметтің сапасын арттыру


Қазан



3
Гуманитарлық пәндер бірлестігінің семинар жұмысы
Білім беру ұйымдарындағы нормативтік құқықтарды білу.



Қараша



4
Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру мақаласы аясында Ізгілік – адамның басты құндылығы сынып жетекшілер бірлестігінің семинары
Мектепшілік шебер – сынып өткізу.

Жауапты мұғалім
Қаңтар



5
Дамытатын пәндер бірлестігінің семинары
Ата – аналарға арналған семинар ұйымдастыру.

Жауапты мұғалім
Ақпан



6
Бастауыш сынып оқушысының тілдік сауаттылығы: әдістемедегі инновациялар бастауыш сынып бірлестігінің семинары
Бастауыш сынып оқушыларының тілдік дамуына, сауаттылығына баса мән бере отырып, білім сапасын көтеру.


Сәуір












Негізгі бөлім



1
Кәсіби қоғамдастықтың отырысы.
Күнделікті сабақтарға қатысу, нәтижелерін талдау және жаңа технология элементтерін пайдалануға ұсыныс беру. Коучинг пен мониторинг бағдарламасын жоспарлау.
Сабақ талдауда мұғалімге қойылатын талаптар белгіленеді.
Коучинг жоспарларымен танысады.
І деңгейлі мұғалім

II деңгейлі мұғалім
қыркүйек
Басшыға арналған нұсқаулық.
Педагогикалық қызметкерлеріне қойылатын ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТАЛАПТАРЫ.
Жоспар.
Сабақты талдау үлгісі.



Коучинтер

2
Коучинг №1
Сыныптардағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару

Мұғалімдер сыныпты басқарудағы негізгі ерекшеліктерге мән беріп белсенді сынып қалыптастыру.
Мұғалімдер сыныпты басқарудағы негізгі ерекшеліктерге мән беріп белсенді сынып қалыптасады.

Мектеп директоры
Қыркүйек
Слайдтар,
Бейнежазбалар, үлестірмелі материалдар, суреттер,


3
Коучинг №2
Сыныпты қадағалау әдістемесі

Мұғалімдер сыныпты тиімді ұйымдастырып қадағалауға жұмыс жасайды.
Мұғалімдер сыныпты тиімді ұйымдастырып қадағалауға жұмыс жасайды.

Қазан
Слайдтар,
Бейнежазбалар, үлестірмелі материалдар, суреттер,
Мектепішілік ОМЖ жинағы


4
Коучинг № 3
Оқушылардың оқуындағы кедергілерді анықтау

Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын оятып, кедергілерді жоюға жұмыс жасау, сапаны жоғарылату.
Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын оянады, кедергілерді жойылады, сапа жоғарылайды.

Қараша
Слайдтар,
Бейнежазбалар, үлестірмелі материалдар, суреттер,
Кері байланыс парақтары


5
Коучинг №4
Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету.

Сыныпта белсенділіктің орын алуына бааса назар аудару.


Жауапты мұғалім
Желтоқсан
Слайдтар,
Бейнежазбалар, үлестірмелі материалдар, суреттер,

Кері байланыс


6
Коучинг № 5
Мұғалімнің оқушылардың қалай оқу керектігін үйрену қабілеттерін дамыту жөніндегі әрекеттері

Мұғалімдер оқушыларды қалай өз бетінше оқуға дағдыландырады.
Оқушылар өз бетінше оқуға дағдыланады.

Қаңтар
Слайдтар,
Бейнежазбалар, үлестірмелі материалдар, суреттер,
Кері байланыс
Бейнежазба
Зерттеу сабақтары




7
Коучинг № 6
Оқу сапасын жақсарту мақсатында сабақта әңгімелесуді пайдалану

Сабақта мұғалімнің бірлескен зерттеу сабағындағы тиімді оқыту әдісін бақыланады
Мұғалімдер бірлесіп сабақ жоспарлау арқылы кәсіби деңгейі және қарым қатынас мәдениеті дамиды

Ақпан
Сабаққа қатысу
Сұхбат
Кері байланыс
Мектеп мұғалімдері



8
Коучинг № 7
Оқу сапасын арттыру мақсатында сыныпта АКТ – ны пайдалану

Оқу сапасын арттыру мақсатында АКТ - і жиі қолдану.
Мұғалімдер және оқушылар АКТ сабақ барысында және сабақтан тыс жиі қолданады, сапа жоғарылайды.

Наурыз
Слайдтар,
Бейнежазбалар, үлестірмелі материалдар, суреттер,
Суреттер
Бейнежазбалар


9
Коучинг № 8
Оқуты үдерісін жақсарту мақсатында өзгерістерді жоспарлау

Оқу үдерісіндегі өзгерісті баса назар аудара отырып, басты бағытты таңдау.


Сәуір
Слайдтар,
Бейнежазбалар, үлестірмелі материалдар, суреттер,



10
Коучинг № 9
Мұғалімдердің сабақта тиімді әдіс – тәсілдерді қолдануы, білім сапасын көтеру
мониторингісін бағалау
Мұғалімдердің сабақта тиімді әдіс – тәсілдерді қолдануы, білім сапасын көтеру.



Мамыр
Слайдтар,
Бейнежазбалар, үлестірмелі материалдар, суреттер,


Тізбектелген сабақтар топтамасы

1
Тәлімгерлер мен тәлім алушылар отырысы.
Тізбектелген сабақтардың жүргізілу жолын түснідіру.
Тәлімгерлер мен тәлім алушылар отырысы.

Қыркүйек
Хаттаама
Мектеп мұғалімдері


2
Мектеп оқушыларынан, ата -аналарынан, мұғалімдерінен сауалнанама алу.
Мектепті дамытуда ата- ана, оқушы, мұғалім кері байланысын қолдана білу.
Сауалнама арқылы мектепті дамытудағы негізгі мәселелер анықталады және шешімін табады
Мектеп директоры
Қыркүйек
Сауалнама
(алынған сауалнамалармен салыстыру)
диаграмма
Мектеп мұғалімдері, ата аналар, оқушылар


3
Тізбектелген сабақтар ұйымдастыру арқылы мұғалімнің оқытудағы тиімділігін (өзгерісін) қадағалау тізбектелген сабқтардың отырысы.
Мұғалімдер тізбектелген сабақтар өткізу барысында өз сабақтарындағы оқыту әдістерінің өзгерісін бақылайды
Мұғалімдер үздіксіз кәсіби дамуындағы өзгерісін тізбектелген сабақтар тәжірибесінде көрсете алады
Жауапты мұғалім

Сабаққа қатысу

Сұхбат
Кері байланыс

Мектеп мұғалімдері

4
Тізбектелген сабақ № 1
Қазақ тілі және әдебиеті
Қыркүйек
Тәлім алушы орта мерзімді жоспар және қысқа мерзімді жоспар (жасауды үйренеді, өз сабағына өзгеріс енгізу мақсатында тиімді стратегияларды үйренеді;



Стикер, маркер, АКТ, пән мұғалімінің сабаққа дайындаған дидактикалық материалдары, сабақ жоспары
Жоспары, есебі, фотрсуреттер,кері байланыс

5
Тізбектелген сабақ № 2
Орыс тілі және әдебиеті
Қазан
Тізбектелген сабақ жоспарын құру және өткізу, талдау.



Стикер, маркер, АКТ, пән мұғалімінің сабаққа дайындаған дидактикалық материалдары, сабақ жоспары
Жоспары, есебі, фотрсуреттер,кері байланыс

6
Тізбектелген сабақ № 3
Ән әуез
Қараша
Тізбектелген сабақ жоспарын құру және өткізу, талдау.

Мектеп директоры

Стикер, маркер, АКТ, пән мұғалімінің сабаққа дайындаған дидактикалық материалдары, сабақ жоспары
Жоспары, есебі, фотрсуреттер,кері байланыс

7
Тізбектелген сабақ № 4
Тарих
Желтоқсан
Тізбектелген сабақ жоспарын құру және өткізу, талдау.

Жауапты мұғалім

Стикер, маркер, АКТ, пән мұғалімінің сабаққа дайындаған дидактикалық материалдары, сабақ жоспары
Жоспары, есебі, фотрсуреттер,кері байланыс

8
Тізбектелген сабақ № 5
Дене шынықтыру
Қаңтар
Тізбектелген сабақ жоспарын құру және өткізу, талдау.



Стикер, маркер, АКТ, пән мұғалімінің сабаққа дайындаған дидактикалық материалдары, сабақ жоспары
Жоспары, есебі, фотрсуреттер,кері байланыс

9
Тізбектелген сабақ № 6
Дене шынықтыру
Ақпан
Тізбектелген сабақ жоспарын құру және өткізу, талдау.



Стикер, маркер, АКТ, пән мұғалімінің сабаққа дайындаған дидактикалық материалдары, сабақ жоспары
Жоспары, есебі, фотрсуреттер,кері байланыс

10
Тізбектелген сабақ № 7
География
Наурыз
Тізбектелген сабақ жоспарын құру және өткізу, талдау.

Жауапты мұғалім

Стикер, маркер, АКТ, пән мұғалімінің сабаққа дайындаған дидактикалық материалдары, сабақ жоспары
Жоспары, есебі, фотрсуреттер,кері байланыс

11
Тізбектелген сабақ № 8
1 сынып
Сауат ашу
Сәуір
Тізбектелген сабақ жоспарын құру және өткізу, талдау.



Стикер, маркер, АКТ, пән мұғалімінің сабаққа дайындаған дидактикалық материалдары, сабақ жоспары
Жоспары, есебі, фотрсуреттер,кері байланыс

12
Тізбектелген сабақ № 9
Физика
Мамыр
Тізбектелген сабақ жоспарын құру және өткізу, талдау.



Стикер, маркер, АКТ, пән мұғалімінің сабаққа дайындаған дидактикалық материалдары, сабақ жоспары
Жоспары, есебі, фотрсуреттер,кері байланыс

LESSON STUDY сабақтары

1
Мұғалімдердің лессон стади сабақтары жайлы отырысын ұйымдастыру.
Лессон стади сабақтары және оның өткізу жолдарына талдау жасау

Мектеп директоры





2
LESSON STUDY №1
7 сынып биология
Қазан
Мастер класс Lesson study тәсілі оқу сапасында көрсткен нәтижесін сараптау
Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады
Жауапты мұғалім

АКТ, постер, маркерлер, стикер, бейнеролик
Бағалау парағы
Кері байланыс
Рефлексивтік жазба
Сабақты талдау парағы

3

LESSON STUDY №2
5 сынып Ағылшын
Ақпан
Мастер класс Lesson study тәсілі оқу сапасында көрсткен нәтижесін сараптау
Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады


АКТ, постер, маркерлер, стикер, бейнеролик
Бағалау парағы
Кері байланыс
Рефлексивтік жазба
Сабақты талдау парағы

4
LESSON STUDY №3
2 сынып
Сәуір

Мастер класс Lesson study тәсілі оқу сапасында көрсткен нәтижесін сараптау
Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады


АКТ, постер, маркерлер, стикер, бейнеролик
Бағалау парағы
Кері байланыс
Рефлексивтік жазба
Сабақты талдау парағы

Желілік қауымдастық жұмыстары

1
Кәсіби қоғамдастықтағы
3 мектеп көлемінде шығармашылық топпен ынталандырушы семинар ұйымдастыру.
Мұғалімдерді ынталандырып, қолдау көрсетіледі.
Аудан мектептерімен бірлескен кәсіби қоғамдастықтары арқылы тәжірибе алмасулары жүреді, желілік байланыс орнайды.


Кері байланыс
Бейне жазбалар
Мектеп мұғалімдері
мен
басқа мектеп мұғалімдері
Басқа мектептерімен байланыс.
Сұхбат




2
Оқушыларға сапалы білім беруде оқыту үдерісін жаңаша жетілдіру жолдары аудандық семинар өткізу
Оқушыларға сапалы білім беруде оқыту үдерісін жақсарту, оқу сапасын көтеру, жетістіктерді көрсету.
Білім сппасының жетістігінің мониторингісін жасау
Жауапты мұғалім

Кері байланыс
Бейне жазбалар
Мектеп мұғалімдері
мен
басқа мектеп мұғалімдері
Басқа мектептерімен байланыс.
Сұхбат




3
Оқытудың жаңа инновациялық өзгерістерін енгізу тақырыбында
Жалағаш ауданындағы Далдабай ауылындағы мектеппен аудан аралық семинар жұмысын өткізу.
Оқытудағы жаңа технологияың басты өзгерістерін енгізу, оқушымен жаңаша байланыс орнату, білім сапасын көрсету.
Инновациялық жаңа өзгерістер қалыптасады.
Жауапты мұғалім

Кері байланыс
Бейне жазбалар
Мектеп мұғалімдері
мен
басқа мектеп мұғалімдері
Басқа мектептерімен байланыс.
Сұхбат




4
Білім беру мазмұнын жүйелі жаңғырту: жаңа мүмкіндіктер мен тәжірибе мектепшілік семинар
Білім беру мазмұнындағы тың өзгерістерді, мүмкіндіктерді, тәжірибелерді ортаға салу.



Кері байланыс
Бейне жазбалар
Мектеп мұғалімдері
мен
басқа мектеп мұғалімдері



Ашық есік күні



Қазан
Ақпан



Ата - анамен жұмыс

1
Баланың бас ұстазы ата- ана тақырыбында 2018 – 2019 оқу жылының алғашқы ата – аналар жиналсын өткзу
Ата – аналар жиналысын өткізу.



Кері байланыс
Бейне жазбалар



2
Баланың 5-ші сыныптағы оқуға бейімделуіндегі қиындықтары дөңгелек үстел өткізу
Жоғарғы буынға көшкен оқушылардың психологиялық өзгерістері мен қиындықтарын шешу.

Жауапты мұғалім

Кері байланыс
Бейне жазбалар



3
Жаңартылған білім мазмұны бойынша білім сапасын көтерудегі ата – ананың ролі коучинг
Жаңартылған білім мазмұнындағы басты өзгерісті ата – аналарға жеткізу.


Қазан
Кері байланыс
Бейне жазбалар



4
Әлемде және отбасындағы үйлесімділік, бірлік, өркендеу - ата-аналарға арналған тренинг жұмысын ұйымдастыру
Отбасының амандығы, бірлігі, өркендеуін ата – анамен бірлесе отырып талқылап болашақ саналы да тәрбиелі жас ұрпақ тәрбиелеу.


Қараша
Кері байланыс
Бейне жазбалар



5
Кел, баланы бірге тәрбиелейік
Тренинг
Бала тәрбиесіне баса назар аудару
Баланың тәрбиесі дамиды
Жауапты мұғалім
Қаңтар
Кері байланыс
Бейне жазбалар



6
Рухани жаңғыру бағдарламасын іске асыру жағдайында тәрбиелеуге жаңа ұстанымдар. Дөңгелек үстел
Рухани жаңғыру бағдарламасы аясында оқушыларды жаңа тәрбиелеу, сананы ояту балаға дұрыс тәрбие беру.


Наурыз
Кері байланыс
Бейне жазбалар



Оқушы үні

1
Мектептерді демократияландыру жағдайларында оқушылардың өзін-өзі басқару ұйымдарындағы негізгі ұстанымдары
Өзін – өзі басқару жұмысын дамыту.



Кері байланыс



2
Білім беру ұйымдарындағы Оқушылар парламенті жұмысының тиімділігі туралы оқушылармен дөңгелек үстел өткізу.
Оқушылар парламентінің жұмысын күшейту.

Жауапты мұғалім




3
Мен және менің мектебім эссе, сурет көрмелері, бейнероликтер.
Оқушылардың мектепке және ұстаздарына деген сүйіспеншіліктерін дамыту.


Айына екі рет



4
Оқушылардан сауалнама алу
Жаңартылған білім мазмұны бойынша оқушылардан сауалнама алу.


Жыл басында



5
Оқушылардың жаңратылған білім мазмұнына деген көзқарасы. Пікірталас
Оқушылармен сұхбаттасу







III.Қорытынды бөлім

1
Сапалы білім - құзырлы мұғалім табысы.
Мектепшілік бақылаудағы кестеге сәйкес сыныптарды бақылауға алады.
Табыс критерийларын есепке ала отырып, сынып үлгерімін көтеріледі.
Пән мұғалімдері мен І,ІІ,ІІІ деңгейлі мұғалім

Сауалнама, бақылау жұмыстары, сабақтар,
диаграмма
Мектеп мұғалімдері, ата аналар, оқушылар


2
Өзгеріс енгізуші топтағы мұғалімдердің сыни ойлауы мен өзін- өзі реттеу деңгейі
(кәсіби әңгіме)
Мұғалімдердің оқыту әдістеріне өзіндік баға беруі, сыни көзқарасы, өзін реттеу дағдысы дамиды
Мұғалімдерің жеке кәсіби дағдылар қалыптасады және сыни ойлауы артады


Рефлексиялық қолжазбалар
Мектеп мұғалімдері


3
Әлеуметтік және жергілікті серіктестікті дамытудағы кәсіби қоғамдастық жұмысы
Ата - аналар және басқа мектептермен кәсіби қоғамдастықта бірлескен жұмыс әрекеті кеңейеді
Жалпы мектепті дамытуда ата -аналар бірлескен жұмыстың маңызын түсінеді, басқа мектептермен желілік байланыс жақсарады


Интернет
Желілік байланыстар
Кәсіби сайыстар
Мектеп мұғалімдері


4
Тиімді оқытудың нәтижесі қандай, мұғалімді кәсіби дамыту арқылы өзін -өзі реттеуі, сыни ойлауына қол жеткізе алдық па?
(мектептің дамуындағы өзгеріс нәтижесі)
Мектепте жүргізілген тәжірибе нәтижесінде мұғалімнің кәсіби дамуы арқылы оқыту мен оқуды жақсартуға өзгеріс енгізіледі
Тәжірибе нәтижесінде табысты мектепке жетудің қадамдары жасалды, енгізілген өзгеріс- табысты мұғалім ХХІ ғасырда табысты оқушыны даярлай алады


Нәтижені талдау



Ұжымның шешімі
Мектеп ұжымы


5

Жылдық жұмысқа талдау


































Ақбастау негізгі мектебі КММ




Мектептің даму жоспары


А.Бекежанова



2019 жыл
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Бекежанова Айгерим Турсыналыевна
Жарияланған уақыты:
2019-04-14
Категория:
Директорға
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1555259333
2222
333
444
555
666
7
888
999