Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Дін-рухани мәдениет феномені
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғаліммен тәжірбие алмасу
Материалды ашып қарау
Пән:Зайырлылық және дінтану негіздеріМұғалімнің аты-жөні:
Күні:Сынып: 9Оқушы саны:
ІІ тарауДін-рухани мәдениет феномені
Сабақтың тақырыбы§4. Діннің мәні, анықтамасы, әлеуметтік маңызы, шығу тегі, жіктелуі мен түрлері. Діннің құрылымы және функциялары
Жалпы мақсатОқушыларды діннің анықтамасымен таныстыра отырып, діннің мәнін сипаттау. Діннің адамзат өміріндегі маңызы туралы білімдерін қалыптастыру
Күтілетін   нәтижеӨздігінші білім алуға, құжаттармен жұмыс жасауға дағдыланады. Есте сақтау, талдау, ой қорыту дағдылары одан әрі жетіледі.
Әдіс- тәсілдерОй қозғауәңгіме, өздік жұмыс, диалогтік оқыту, кластер, ББкБ,СИНКВЕЙН
РесурстарОқулықҚР Конституциясы, ҚР «Дін туралы заңнамасы», таратпа ақпарат.
Сабақ барысы
1.Ұйымдастыру кезеңі
  • Оқушылармен амандасады;
  • Сыныпта психологиялық ахуал орнату;
  • ІІ.Үй тапсырмасын сұрауСұрақ-жауап:
  • Мемлекетіміздің білім беру саласы саясатындағы зайырлылық ұстанымын сипаттаңдар
  • Өздеріңе діни білім алуға бола ма?
  • Неліктен кез келген білім беру жүйесі мемлекет қарауында болады?
  • ІІІ.Жаңа сабақМұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
    Білу.

    Миға шабуылОқушыларға тапсырма береді:Оқулық мәтінің жетекшіліке ала отырып, діннің анықтамасы мен мәнін анықта.Дәптеріне жазып алыңдар.Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды

    нақты шешімге келеді.

    Түсіну.

    Ой қозғауОқушыға тапсырма береді, жұмысын бақылайды, қажеттілігіне қарай көмектеседі:

    Оқушы ойланып, сұрақ бойынша жауап береді,

    дәптермен жұмыс
    Қолдану.

    Тірек – сызба толтыруОқушыға тапсырма береді, жұмысын бақылайды,қадағалайды:Діндердің жәктелуіОқушы тапсырманы орындайдымәтінмен жұмыс атқарадыкесте толтырады
    Талдау.

    Өздік жұмысОқушыға сұрақ қояды, атқарған қызметін бақылайдыДіннің адамзат өміріндегі маңызы туралы үш сұрақ құрастырМұғалімнің тапсырмасынорындайды

    Жинақтау(синтез)

    Венн диаграммаОқушыға тапсырма береді, жұмысын бақылайды, қажеттілігіне қарай көмектеседі:Венн диаграмма толтыруДін мен дәстүрХикмет дәптерімен жұмыс, Н. Ә. Назарбаевтың сөзін жазадыСыни тұрғыдан ойланадыДәптермен жұмыс жсайды

    Бағалау.

    ЭссеОқушыға эссе жазу тапсырмаы беріледі:Дін туралы өз ойларыңды эссе түрінде жазыңдарТақырып бойынша эссе жазады

    Үй тапсырмасы4 тақырыпты оқып шығып, сұрақтарға жауап бер.Күнделіктеріне жазады


     Рефлекция  

    Смайликтер арқылы бағалау

    мұғаліммен кері байланыс орнатадыОқушы бағалау парағын толтырады


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Қыбраева Динара Сериковна
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-26
    Категория:
    Дінтану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1548523570
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999