Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Дұрыс демалу не үшін қажет 1 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: 1Сынып сабақ жоспары
Материалды ашып қарау
Күні: 06.11.2016 жПәні: ЖаратылыстануСабақ тақырыбы: Демалыс не үшін қажет? Сынып: 1
Сабақ негізделген оқу мақсаты1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау
Бағалау критерийлеріБарлық оқушылар істей алады: адамның өсуіне және дамуына керек қажет­ тіліктерді атай алады.



Оқушылардың көпшілігі істей алады: Қай уақытта, қалай демалу керетігін біледі?


Кейбір оқушылар істей алады: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдана алады


Тілдік мақсат



Оқушылар: Демалу уақыттарымен танысады


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Ұйқы, демалу, күн тәртібі


Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер


Талқылауға арналған сұрақтар:


Адамдар қай кезде демалу қажет?Сен қалай демаласың?


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


Күн тәртібі бізге не үшін қажет?
Алдыңғы оқу

Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз

Ресурстар


Басы







1 мин







5 мин
Топқа бөлу: сурет қиындылары арқылы топқа бөлу

Қызығушылықты ояту. Сұрақ-жауап:-Қай уақытта адам демалу керек? (Көп жұмыс істегенде, шаршағанда.)-Демалыс не үшін керек? (Күш жинау үшін.) -Адам қалай демалады?(Серуендеп, ойын-сауық орталықтарында демалуға болады)


суреттер





















Ортасы5 мин



























5 мин











5 мин



















10 минут


1-тапсырма: (Т)Демалу. (қойылым көрсету)Сендер мектептен келдіңдер.- Үй тапсырмасын қалай және қашан орындайсыңдар?Есіңде болсын! Мектептен шыққан соң бірден сабақ оқуға болмайды. Түскі астан кейін шамалы демалу керек, тек содан кейін үй тапсырмасын орындауға кірісуге болады.Аулада ойнау, кітап оқу, тіпті үйдегі жұмыстарды істеу де демалуға жатады.Бағалау: жұлдызшалар арқылы

2-тапсырма: (Ұ)Демалыс. -Суреттерді сипатта-Сен каникул күндерін қалай өткізгенді ұнатасың? -Өздерің тұратын аймақта қалай демалуға болады?Бағалау : мадақтама арқылы 3-тапсырма (Т) «Ойлан!» пантомимо көрсету Ұйқысы қанбаған балалар мектепке бара жатыр.Сұрақ: - Тапсырманы кім бірінші орындайды — сергек бала ма, әлде ұйқысы қанбаған оқушы ма?-Жүз метрлік қашықтықты кім тезірек жүгіріп өтеді?-Кім жаңа тақырыпты тезірек меңгереді?-Оқушылар нешеде түнгі ұйқыға жатуы керек.Есіңде болсын!Ұйқысы қанбаған оқушы сылбыр, тез шаршағыш, зейіні шашыраңқы болады. Кей жағдайда оқушылар тіпті сабақ үстінде ұйықтап қалады.Егер баланың ұйқысы үнемi қанбаса, өсуі нашарлайды, тәбеті бұзылады.Бағалау: смайликтер арқылы

4-тапсырма (Ж)Күн тәртібі-Күн тәртібі дегеніміз не?-Ол не үшін қажет?Зерттейік- Күн тәртібін қалай дұрыс құрастыру қажет?Бағалау : смайликтер арқылыДәптермен жұмыс: 24-25 жұмыс парағы



Суреттер























Суреттер























































«Күн тәртібі» суреттері



Соңы



2 минРефлексияОқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.

смайликтер

Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс














  • 1.

    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау



    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сандибекова Лаззат Зейнединовна
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-04
    Категория:
    Жаратылыстану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1583302554