Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Жануар тірі ағза 1 Сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: 1 Сынып сабақ жоспары
Материалды ашып қарау
Күні: 16.10.2018 жПәні: ЖаратылыстануСабақ тақырыбы: Жануарлар - тірі ағзалар. Жануарлардың қандай түрлері болады? Сынып: 1 «Б»
Сабақ негізделген оқу мақсаты1.2.2.1 жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау1.1.1.1қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарынзерттеудің қажеттілігін тұсңнеді.1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажыратады.
Бағалау критерийлеріБарлық оқушылар істей алады: жануарлар мен өсімдіктерді салыстырып, олардың ұқсастығы мен айырмашылықтарын айта алады


Оқушылардың көпшілігі істей алады: Жануардың тірі ағза екенін түсінеді.



Кейбір оқушылар істей алады: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдана алады


Тілдік мақсат
Оқушылар: Жануар атауларымен және түрлерімен танысады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Жануарлар, қоректену, қозғалу, көбею, тірі ағза.



Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер


Талқылауға арналған сұрақтар:


Айналадағы заттарды қандай топтарға бөле аламыз?


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


Жануарды неліктен тірі ағза дейміз?

Алдыңғы оқуЖануарлар тірі ағза түрі
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз

Ресурстар


Басы







1 мин



3 мин
Топқа бөлуТүстер арқылы



Қызығушылықты ояту.Сұрақ:
  • Өсімдіктер дегеніміз не?
  • Өсімдіктер қандай болады?
  • Олар неге тірі ағзаларға жатады?”






  • Суреттер
    Ортасы

    5 мин























    5 мин















    10 мин















    4 мин





    5 мин







    1-тапсырма: (ұ)Суретпен жұмыс:
  • Топтарға бөл.
  • Қандай топтар шықты?
  • Нәтижесінде өсімдіктердің жанды ағза екенін түсінеді.Жауабы:Өсімдіктер: қарағаш, итмұрын, түймедақ. Жануарлар: құлан, түйе, аққу.2-тапсырма: (Т )Өсімдіктер мен жануарларды салыстыр.Суреттерге қарай отырып өсімдіктер мен жануарлардың қандай ұқсастықтары барын айту. 1.Өсімдік өскіні де, марғау да қорек теніп жатыр, яғни екеуі де қоректі қажет етеді 2.Өскіннің де, марғаудың да өсіп қалғаны байқалады, яғни екеуі де өсуге қабілетті3.Өсімдік гүлге айналды, кішкене марғау — мысыққа айналды, гүлдің жанында жас өскіндер пайда болып келеді, ал мысықтың жанында кішкене марғау пайда болыпты, яғни екеуі де ұрпақ беріп, көбеюге қабілетті.Бағалау: Бас бармақ арқылы

    Сергіту сәті: «Сұр қоян» өлеңі3-тапсырма: (Т)Суреттерді сипатта. - Мысық не істеп жатр?- Мысық пен гүлдің айырмашылығы неде?Мұғалім түсіндірмесі: Жануарлар өсімдіктер сияқты өседі, қоректенеді, тыныс алады және көбейеді. Жануарлар қозғалады әрі түрлі қимылдар жасайды: жүреді, жүгіреді, қарғиды, секіреді, өрмелейді, ұшады, қалықтайды, қонады, жүзеді, сүңгиді т.б.Бағалау: марапаттау арқылы4-тапсырма: (Ұ)Зерттейік. Мектеп ауласынан бес жанды ағзаларды табу, өсімдіктер мен жануарлар тобына бөлуБағалау: смайликтер арқылы Есте сақта!Жануарлар — бұл тірі ағзалар. Олар тыныс алады, өседі, қозғала ды, қоректенеді және көбейеді.




























    Суреттер





















































































    смайликтер
    Соңы



    2 минКері байланыс:Смайлик арқылы өз көңіл күйін білдіру.



    смайликтер

    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс






  • 1.

    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?















    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сандибекова Лаззат Зейнединовна
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-04
    Категория:
    Жаратылыстану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1583302821