Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қалай дұрыс тамақтану керек 1 Сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: 1Сынып сабақ жоспары
Материалды ашып қарау
Күні: 29.11.2016 жПәні: ЖаратылыстануСабақ тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек? Сынып: 1
Сабақ негізделген оқу мақсаты1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау
Бағалау критерийлеріБарлық оқушылар істей алады: Қандай азық-түліктен жасалған тағамдар пайдалы болатыны айта алады.


Оқушылардың көпшілігі істей алады: Қай уақытта, қалай тамақтану керетігін біледі?


Кейбір оқушылар істей алады: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдана алады


Тілдік мақсат
Оқушылар: Тамақтану пирамидасымен танысады


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Пайдалы тағам, тамақтану пирамидасы


Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер


Талқылауға арналған сұрақтар:


Адамдар не үшін тамақтанады?Қалай дұрыс тамақтану керек?


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


Балалардың дені сау болып өсуі үшін қандай тағамдар қажет деп ойлайсың?
Алдыңғы оқу

Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз

Ресурстар


Басы

1 мин5 минТопқа бөлу: жемістер арқылы топқа бөлу
  • Алма
  • Банан
  • Жүзім
  • Қызығушылықты ояту. Сұрақ-жауап:- Отбасылық мерекелер қалай өтеді? - Қандай тағамдарды сүйіп жейсіңдер? - Кім аналарына ас әзірлеуге көмектеседі? - Ол үшін не істейсіңдер? - Не үшін тамақтану керек?





    суреттер





    Ортасы5 мин



























    5 мин









































    5 мин
    1-тапсырма (Т) Дастарқан. Суретке қара, тағамдарға назар аудар.
  • Суреттегі барлық тағам түрлерін ата.
  • Сен олар туралы не білесің?
  • Қалай дұрыс тамақтану керек?
  • Бағалау: мадақтау арқылы2-тапсырма: (Т)



    Сұрақ: Қалай дұрыс тамақтану қажет?(топпен талдап пікірлерін айтады).

    2-тапсырма: (Ж)Пайдалы тағам. Тамақтану пирамидасын назар аударту1.Көп және жиі қабылдау керек (Дәнді дақылдар, макарон өнімдері, ботқалар.) Олар пирамиданың қай жерінде орналасқан? Жоғарыда не орналасқан? (Май.) Оны жеуге бола ма? (Иә, бірақ көп мөлшерде емес.) Нәтижесінде: күнделікті тағамға пайдалануға қажет азық-түлік топтары көрсетілген. Ал пирамиданың төбесіне жақын орналасқан азық-түліктерді аз мөлшерде пайдалану керек.Бағалау : жұлдызшалар арқылы

    3-тапсырма: (Ж)Шеңбердегі азық-түлік. -Шеңберде қандай азық-түлік бейнеленген?Жылдам дайындалатын тағамдар және газдалған тәтті сусындар-Адам денсаулығына пайдалы ма? Пікірлерін тыңдауМұғалім түсіндірмесі: Газдалған тәтті сусындардың құрамында қант көп болады. Ал жылдам әзірленетін тағамдардың құрамында дәмдеуіштер көп болады. Олар адам денсаулығына зиян келтіреді.4-тапсырма: (Ж)

    Бағалау: смайликтер арқылы



    Суреттер























































































    Соңы



    2 минРефлексияОқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.

    смайликтер

    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс














  • 1.

    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау



    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?















    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сандибекова Лаззат Зейнединовна
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-04
    Категория:
    Жаратылыстану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1583302912