Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қозғалыс дегеніміз не? 1 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: 1 Сынып сабақ жоспары
Материалды ашып қарау
Күні: 13.12.2016 жПәні: ЖаратылыстануСабақ тақырыбы: Қозғалыс дегеніміз не? Сынып: 1
Сабақ негізделген оқу мақсаты1.5.1.1 түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру;
Бағалау критерийлеріБарлық оқушылар істей алады: Айналадағы қозғалысқа түсетін заттарды атай алады.



Оқушылардың көпшілігі істей алады: Заттардың қалай қозғалатынын түсіндіре алады.


Кейбір оқушылар істей алады: заттың қозғалыс арақашықтығын есептей алады.


Тілдік мақсат



Оқушылар: Қозғалыс ұғымына қатысты сөздермен танысады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Сызық, орын, қозғалыс


Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер


Талқылауға арналған сұрақтар:


Қозғалыс недеген не?


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


Заттар неліктен қозғалысқа түседі? Қозғалыс не үшін қажет?
Алдыңғы оқу

Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз

Ресурстар


Басы

1 мин







5 мин
Топқа бөлу: сурет қиындылары арқылы топқа бөлу

Қызығушылықты ояту. Терезеден қара. Айналадағы қозғалысқа түсетін заттарды бақыла. Не байқадың? Қандай заттар қозғалады? Қалай қозғалады?Мұғалім түсіндірмесі:Қозғалыс – бұл дененің бір жерден екінші жерге орын ауыстыруы.


суреттер





Ортасы5 мин



























5 мин











5 мин





10 минут


1-тапсырма: (Т)Ажырат.мына денелердің қайсысы өз бетінше, ал қайсысы күш түсіру арқылы қозғалады?Есіңде болсын! Заттар күштің әсерінен қозғалады. Мысалы ойыншық мәшинені итерсеңғ ол алға қарай жүреді немесе орын ауыстырады. Бағалау: жұлдызшалар арқылы

2-тапсырма: (Ұ)ЗерттейікОйыншық машина қалай қозғалады? Ол қалай орын ауыстырды?Бағалау : мадақтама арқылы 3-тапсырма (Т) Өлше!Ахметтің ойыншық мәшинесі 20см жол жүріп өтті. Сенің мәшинең қандай қашықтыты жүріп өтті? Арақашықтықты өлше және салыстыр. Бағалау: смайликтер арқылы

4-тапсырма (Ж) Ойлан!Егер жүк мәшинесі мен жеңіл мәшинені қатар бір мезетте жоғарыдан төмен қарай жіберсе, екеуініңқайсысы ұзықырақ жүреді? (Жүк мәшинесі)Бағалау : смайликтер арқылыДәптермен жұмыс: 26-27 жұмыс парағы


Суреттер























Суреттер























үн тәртібі» суреттері



Соңы



2 минРефлексияОқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.

смайликтер

Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс














  • 1.

    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау



    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сандибекова Лаззат Зейнединовна
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-04
    Категория:
    Жаратылыстану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1583302979