Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ежелгі діни сенім түрлері және ұлттық діндер
Материал жайлы қысқаша түсінік: тәжірбие алмасу
Материалды ашып қарау
Пән:Зайырлылық және дінтану негіздеріМұғалімнің аты-жөні:
Күні:Сынып: 9Оқушы саны:
ІІІ тарауЕжелгі діни сенім түрлері және ұлттық діндер
Сабақтың тақырыбы§6. Көне діни сенімдер: тотемизи, фетишизм, анимизм, магия. Ежелгі Египеттегі, Грекиядағы, Римдегі діндер
Жалпы мақсатОқушылардың көне наным-сенім мен ұлттың діндер туралы білімдерін қалыптастыру.
Күтілетін   нәтижеӨздігінші білім алуға, құжаттармен жұмыс жасауға дағдыланады. Есте сақтау, талдау, ой қорыту дағдылары одан әрі жетіледі.
Әдіс- тәсілдерОй қозғауәңгіме, өздік жұмыс, диалогтік оқыту, венн диаграммасы
РесурстарОқулықҚР Конституциясы, ҚР «Дін туралы заңнамасы», таратпа ақпарат.
Сабақ барысы
1.Ұйымдастыру кезеңі
  • Оқушылармен амандасады;
  • Сыныпта психологиялық ахуал орнату;
  • ІІ.Үй тапсырмасын сұрауСұрақ-жауап:
  • Дінтану ғылымы немен айналысады?
  • Дінді зерттеген ғалымдарды атаңдар.
  • Ислам мен христиандықтың қандай ұқсастықтары бар?
  • ІІІ.Жаңа сабақМұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
    Білу.

    Миға шабуылОқушыларға тапсырма береді, бақылайды, жауаптарың тыңдайды:Оқулық мәтінің жетекшілікке ала отырып, көне наным-сенімдер сипаттамасын беріңдер.тотемизманимизмфетишизммагияОқушылар сыни тұрғыдан ойланады

    дәптермен жұмыс жасайды

    Түсіну.

    Ой қозғауОқушылардың жауаптарын, атқарған жұмыстарын бақылайды, бағыт береді. Оқушыларға таратпа ақпарат береді«Иә» немесе «жоқ»Оқушы оқулық мәтінін пайдалана отырып, өз бетінше тапсырманы орындайды.

    Қолдану.

    Оқушыға тапсырма береді, жұмысын бақылайды,қадағалайды:Оқулық мәтінің жетекшілікке ала отырып, Ежелгі Мысыр дінінің сенімдерін анықтайдар.

    Оқушы тапсырманы орындайды

    мәтінмен жұмыс атқарадыкесте толтырады
    Талдау.

    Талдау.Венн диаграммаОқушыға сұрақ қояды, атқарған қызметін бақылайдыЕжілгі Рим діні Ежелгі грек дініМұғалімнің тапсырмасынорындайды

    Өзінің жауаптарын дәлелдейді

    Жинақтау(синтез)

    Оқушыға тапсырма береді, жұмысын бақылайды, қажеттілігіне қарай көмектеседі:Неліктен діндердің барлығы магияға тыйым салады?Сыни тұрғыдан ойланады

    Дәптермен жұмыс жсайды

    Бағалау.

    ЭссеОқушыға эссе жазу тапсырмаы беріледі:Қазақстанның болашақ азаматы ретінде бүгінгі тақырып туралы сенің жеке көзқарасын қандай?Тақырып бойынша эссе жазады

    Үй тапсырмасы6 тақырыпты оқып шығып, сұрақтарға жауап бер.Күнделіктеріне жазады
    Рефлекция  

    Кері байланысБағдаршам арқылы бағалау

    мұғаліммен кері байланыс орнатадыОқушы бағалау парағын толтырады










    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Қыбраева Динара Сериковна
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-26
    Категория:
    Дінтану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1548523654
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999