Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Еуропадағы орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Тарих пәніне арналған сабақ жоспары
Материалды ашып қарау
«Бекітемін» Оқу ісінің меңгерушісі: ………………………… ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №15 «……»………..201.....ж. ҰМЖ бӛлімі: 2С – ХІҮ-ХҮ ғас. І жартысындағы Ортағасырлық еуропалық қоғам Мектебі: Сынып: 6 Мұғалімнің аты-жӛні: Күні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы: Еуропадағы орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды? Неліктен Жанна д’Арк бүгінгі француз халқының есінде сақталды? Оқу мақсаттары 6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату Сабақ мақсаттары - феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнатады; - картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтайды Ойлау дағдылары Жоғары деңгей дағдылары Бағалау критерийлері Бір орталықтанған мемлекеттің құрылуының саяси және әлеуметтікэкономикалық себептерін анықтайды Жанна д Арктың жүз жылдық соғыстағы рӛлін талдайды Тілдік мақсаттар Оқушылар мәтіннен «қара індеттің» таралуы туралы мәліметтерді сұрыптап алып, оның себептерін талдайды, оның әртүрлі Еуразия бӛлігіне әсерін; қысқа мерзімді, орта мерзімді, ұзақ мерзімді салдарын жинақтайды. Пәнге тән лексика мен терминология: пандемия, Жүзжылдық соғыс, Жакерия, Гильом Каль, Уот Тайлер кӛтерілісі Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: «Қара індеттің» таралу себептері: «Қара індеттің» әсері (аумақтарға): Қысқа мерзімді салдары: Орта мерзімді салдары: Ұзақ мерзімді салдары: Жүзжылдық соғыстың сылтауы.... болды Жүзжылдық соғыстың себептері … болды Талқылауға арналған сұрақтар: «Шаруалар қозғалысы Қара індеттің нәтижесі болды ма?» «Қара індеттің» салдары барлық жерде бірдей болды ма? Тарихи концепт себеп пен салдар Құндылықтарға баулу Ӛзге халықтардың тарихын құрметтеу, жалпыадамзаттық және ұлттық, құндылықтарды дарыту Пәнаралық байланыстар Қазақстан тарихы Бастапқы білім Оқушыларға әр түрлі ӛркениеттерде медицинаның Қара Індет кезеңіне дейін қалай қолданғаны туралы бұрыңғы білімдерін еске түсіру қажет Сабақ барысы Жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Басталуы 3 минут 1 минут 4 минут Ұйымдастыру кезеңі Топтастыру: 1-топ: «Париж»; 2-топ: «Азенкур»; 3топ: «Пуатье»; 4-топ: «Орлеан» Бастапқы ынталандырушы материал: (Т) «Уакыт сызығы» - Уақыт сызығында белгіленбей қалған жүз жылдық соғыстағы тарихи оқиғалардың даталарын қойып шығады. Қызыл сызыққа соғыста басымдыққа ие болған мемлекеттерді кӛрсетеді. Уақыт сызығындағы кӛрсетілген аралықтағы тарихи тұлғалардың қызметін түсіндіреді. Оқулық Қосымша мәтін Ортасы 12 минут (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Төменде берілген сословиелік-өкілдік органдар қай мемлекеттерге тән екенін анықтаңыз. Орталықтанған мемлекет тұсындағы король билігі жүзеге асқан өкілдер жиналысы? Суретте берілген қалаларды ақпарат мазмұнына қарай сәйкестендіріңіз. ҚБ «Өзін-өзі бағалау» ҚБ парағы Дескрипторлар Аяқталуы 20 минут (Ж) «XIV-XVI ғғ І жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау - Тест сұрақтары - Феодалды-бытыраңқы (бөлшектенген) және орталықтандырылған мемлекеттің ерекшеліктерін анықтау - Орталықтандырылған мемлекеттің пайда болуы ның саяси және әлеуметтік-экономикалық жағынан маңыздылығын анықтаңыз. Жиынтық бағалау ЖБ парағы Қалыптастырушы бағалау парағы Тақырып «Неліктен Жанна д Арк бүгінгі күнге дейін француз халқының есінде» Оқу мақсаты 6.3.1.4- Феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату Бағалау критериі Бір орталықтанған мемлекеттің құрылуының саяси және әлеуметтікэкономикалық себептерін анықтайды Ойлау дағдылары Жоғары деңгей дағдылары

Төменде берілген сословиелік-өкілдік органдар қай мемлекеттерге тән екенін анықтаңыз. Кортес-_______________________________________________________________ Сейм-________________________________________________________________ Парламент- __________________________________________________________ Бас Штаттар-_________________________________________________________ Орталықтанған мемлекет тұсындағы король билігі жүзеге асқан өкілдер жиналысы? А) Ӛкілдік монархия В) Конституциялық монархия С) Абсолютті монархия Сейм, Парламент, Кортес, Бас Штаттар арасында қандай байланыс бар екенін түсіндіріңіз. _______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ Бағалау критериі Дескрипторлар Бір орталықтанған мемлекеттің құрылуының саяси және әлеуметтік-экономикалық себептерін анықтайды - Орталықтанған мемлекетке тән ерекшеліктерді анықтайды; Тақырып «Неліктен Жанна д Арк бүгінгі күнге дейін француз халқының есінде» Оқу мақсаттары 6.3.1.4 Феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату Бағалау критериі Жанна д Арктың жүз жылдық соғыстағы рӛлін талдайды Ойлау дағдылары Жоғары деңгей дағдылары Тапсырма Суретте берілген қалаларды ақпарат мазмұнына қарай сәйкестендіріңіз. Францияның халық батыры Жанна д’Арктың құрметіне тұрғызылған ескерткіштер бар қалалардың суреті мен осы қалалармен байланысты батыр қыздың ӛмірінен оқиғалар берілген. Берілген оқиғаларды сәйкесінше оқиға болған қалалармен сәйкестендіріңіз. Орлеан Реймс Домреми Руан Жанна д’Арктың өмір дерегінен: А) Францияның шығысында Шампань мен Лотарингияның шекарасындағы ауылда, шаруа отбасында Жанна атты қыз дүниеге келді.Оның құлағына тақ мұрагері VII Карлға кӛмектің қажеттігі, Францияны басқыншы ағылшындардан азат ету керектігі туралы әулиелер үні естіледі. В) Жанна осы қалада ағылшындардың қолына тұтқынға түсіп, инквизиция сотына тартылды. Шіркеу соты Жаннаны сиқыршы деп айыптап, 1431 ж 30 майда отқа ӛртеп жіберді. С) Күшті әскери қолбасылар мен үлкен отрядты бастаған Жанна қоршауда қалған қалаға аттанды. Ағылшындар талқандалып, қала азат етілді. Бұл оқиға жүзжылдық соғыстың барысындағы ұлкен бетбұрысқа әкелді. D) Француз корольдерінің таққа отыру рәсімі ӛтетін қалада Жанна д’Арк салтанатты

жағдайда VII Карлдың басына француз королінің тәжін кигізді. Неліктен осы суреттегі қалаларда батыр қыздың ескерткіші орнатылған? Орлеан Реймс Домреми Руан Бағалау критериі Дескриптор Жанна д Арктың жүз жылдық соғыстағы рӛлін талдайды Жанна д Арктың жүз жылдық соғыстағы ағылшын басқыншыларына қарсы соғысқанын атайды; Жанна д Арктың жасақтарының Орлеан қаласын азат еткенін атайды; Жанна д Арктың ағылшында қолынан қаза тапқанын атайды. Қосымша ақпарат Саралау – оқушыларға қалай кӛбірек қолдау кӛрсетуді жоспар лайсыз? Қабілеті жоғары оқушы ларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың бар- лығы ОМ қол жеткіз ді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге кӛмектесетін не білдім?

«XIV ғасыр - XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау Тақырып «Қара індет» не себепті жылдам таралды? Оқу мақсаты 6.3.2.2 У.Тайлер, Г. Каль жетекшілігімен болған антифеодалдық кӛтерілістердің себептері мен маңызын анықтау 6.3.1.4 Феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату Ойлау дағдылары Білу және түсіну, Қолдану Бағалау критериі • У.Тайлер мен Г.Каль басқарған шаруалар кӛтерілістері кезіндегі басты оқиғаларды анықтайды • Феодалдық бытыраңқылық пен орталықтанған мемлекеттің ерекшеліктерін кӛрсетеді • Орталықтандырылған мемлекеттің құрылуының саяси және әлеумет тік-экономикалық маңызын кӛрсетеді Орындау уақыты 20 минут Тапсырма Тест сұрақтарына дұрыс жауап беріңіз. 1.Франциядағы шаруалар кӛтерілісінің себебі неде?. А) Күпірлердің (еретиктердің) қызметі; В) феодалдық қыспақтың күшеюі С) Францияның Жүзжылдық соғыста жеңілуі. 2. Ұлыбританиядағы 1381 ж. шаруалар көтерілісінің себебі неде? А) христиандықтық күштеп тарату; В) Жүзжылдық соғыс нәтижесіндегі елдің күйреуі; С) ағылшын патшасының кӛтерілісшілермен кездесуге қарсылығы. 3.Ұлыбритания мен Франциядағы шаруалар көтерілістер басшыларын не біріктіреді? А) патшамен кездесті; В) кӛтеріс кезінде ӛлтірілді; С) Париж қаласының жаулап алуға қатысты 4.Г.Каль мен У.Тайлер бастаған көтерістерді не біріктіреді? А) бас кӛтерудің стихиялық түрде болуы; В) Рим папасына қарсы күрес С) шайқастың жаңа тактикасын пайдалану. 5.XIV ғ. Франция мен Ұлыбританиядағы шаруалар көтерілісінің салдары қандай болды? А) феодалдық қыспақтың күшеюі; В) крест жорықтарының басталуы; С) шаруалардың бостандық алуының күшеюі 6. Феодалды-бытыраңқы (бөлшектенген) және орталықтандырылған мемлекеттің ерекшеліктерін анықтаңыз. 1. Патша мемлекеттің ең басты басшысы; 2. Патшаның мемлекеттегі барлық жерлерді бақылауы 3. Мемлекеттің заңдарының бірлігі 4.Біріккен қорғау жүйесінің болмауы 5. Мемлекеттің ішінде ірі және майда феодалдардың арасындағы соғыстар 6. Әр феодал ӛз жерлерінде (аудандарында) ақша жасады Бытыраңқы мемлекет Орталықтандырылған мемлекет 7. Орталықтандырылған мемлекеттің пайда болуының саяси және әлеуметтік- экономикалық жағынан маңыздылығын анықтаңыз. Орталықтандырылған мемлекет Саяси маңызы Әлеуметтік-экономикалық маңызы 1 2 1 2

Бағалау критерийлері Тапсыр ма № Дескриптор Балл У.Тайлер, Г. Каль басшылық еткен кӛтерілістердің себептері мен маңызын анықтайды 1 Бірінші тест сұрағына дұрыс жауап береді; 1 Екінші тест сұрағына дұрыс жауап береді; 1 Үшінші тест сұрағына дұрыс жауап береді; 1 Тӛртінші тест сұрағына дұрыс жауап береді; 1 Бесінші тест сұрағына дұрыс жауап береді; 1 Феодалды бытыраңқы және орталықтандырылған мемлекеттердің ерекшеліктерін кӛрсетеді 2 Бытыраңқы феодалды мемлекеттің белгісін кӛрсетеді; 1 Бытыраңқы феодалды мемлекеттің белгісін кӛрсетеді; 1 Бытыраңқы феодалды мемлекеттің белгісін кӛрсетеді; 1 Орталықтандырылған феодалды мемлекеттің белгісін кӛрсетеді; 1 Орталықтандырылған феодалды мемлекеттің белгісін кӛрсетеді; 1 Орталықтандырылған феодалды мемлекеттің белгісін кӛрсетеді; 1 Орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуының саяси және әлеуметтік-экономикалық маңызын бағалайды 3 Орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуының саяси маңызын анықтайды; 1 Орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуының саяси маңызын анықтайды; 1 Орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуының әлеуметтік-экономикалық маңызын анықтайды; 1 Орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуының әлеуметтік-экономикалық маңызын анықтайды. 1 Барлығы
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Нуржанова Райна Калхамановна
Жарияланған уақыты:
2019-08-17
Категория:
Дүние жүзі тарихы
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
7 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1566016770
333
444
555
666
7
888
999