Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"ХІҮ-ХҮ ғас. І жартысындағы Ортағасырлық еуропалық қоғам "
Материал жайлы қысқаша түсінік: Траих пәніне арналған сабақ жоспары
Материалды ашып қарау
«Бекітемін» Оқу ісінің меңгерушісі: ………………………… ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №14 «……»………..201..... ж. ҰМЖ бӛлімі: 2С ХІҮ-ХҮ ғас. І жартысындағы Ортағасырлық еуропалық қоғам Мектебі: Сынып: 6 Мұғалімнің аты-жӛні: Күні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы: «Қара індет» шаруалар кӛтерілістері мен феодалдық соғыстардың басты себебі болды ма? Оқу мақсаттары 6.2.4.1 – адам ӛміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рӛлін түсіндіру 6.3.2.2 –У.Тайлер, Г. Каль жетекшілігімен болған антифеодалдық кӛтерілістердің себептері мен маңызын анықтау 6.3.1.4 - Феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату Сабақ мақсаттары Барлығы: «қара індеттің» таралу себептері мен салдарларын түсінеді; шаруалар кӛтерілісінің себептері мен маңызын анықтайды; Көпшілігі: жүз жылдық соғыс пен орталықтанған мемлекеттердің пайда болу себептерін жіктейді Кейбірі: феодалдық бытыраңқылық белгілерін, Қазақ хандығындағы сол кездегі ахуалмен байланыстырып, пайымдайды Ойлау дағдылары Білу, түсіну, қолдану, жоғары деңгей дағдылары Бағалау критерийлері У.Тайлер, Г. Каль басқарған шаруалар кӛтерілістерінің себептері мен маңызын анықтайды «Қара індеттің» қысқа, орта, ұзақ мерзімді салдарларын анықтайды Феодалдық бытыраңқылық пен орталықтанған мемлекеттің ерекшелік-терін кӛрсетеді Тілдік мақсаттар Оқушылар мәтіннен «қара індеттің» таралуы туралы мәліметтерді сұрыптап алып, оның себептерін талдайды, оның әртүрлі Еуразия бӛлігіне әсерін; қысқа мерзімді, орта мерзімді, ұзақ мерзімді салдарын жинақтайды. Пәнге тән лексика мен терминология: пандемия, Жүзжылдық соғыс, Жакерия, Гильом Каль, Уот Тайлер кӛтерілісі Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: «Қара індеттің» таралу себептері: «Қара індеттің» әсері (аумақтарға): Қысқа мерзімді салдары: Орта мерзімді салдары: Ұзақ мерзімді салдары: Жүзжылдық соғыстың сылтауы.... болды Жүзжылдық соғыстың себептері … болды Талқылауға арналған сұрақтар: «Шаруалар қозғалысы Қара індеттің нәтижесі болды ма?» «Қара індеттің» салдары барлық жерде бірдей болды ма? Жазылымға арналған тапсырмалар: Тарихи концепт себеп пен салдар Құндылықтарға баулу Ӛзге халықтардың тарихын құрметтеу, жалпыадамзаттық және ұлттық, құндылықтарды дарыту

Пәнаралық байланыстар Қазақстан тарихы Бастапқы білім Оқушыларға әр түрлі ӛркениеттерде медицинаның Қара Індет кезеңіне дейін қалай қолданғаны туралы бұрыңғы білімдерін еске түсіру қажет Сабақ барысы Жоспарланған кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Басталуы 3 минут 1 минут 3 минут Ұйымдастыру кезеңі Топтастыру – түсті қағаздар арқылы 4 топқа бӛлеміз: 1-топ: «Жасыл»; 2-топ: «Кӛк»; 3-топ: «Сары»; 4-топ: «Ақ» Бастапқы ынталандырушы материал: (Ж, Т) «Қара. Оқы. Жап. Айт» Мәтінді оқып, оба індетінің таралу себептерін анықтап, әр топтан 1 спикер баяндайды ҚБ «Критерий арқылы» Критериі: - Қара індеттің тез таралу себептерін атайды; - Ортағасырдағы еуропада медицинаның тӛмен дамығанын атайды; - Теңіз және керуен жолдары арқылы тез таралуын атайды. Қосымша №1 Ортасы 10 минут 5 минут 13 минут (Т) «Мозаика» әдісі 1-қадам: оқулықпен жұмыс 1,3-топ: «Шаруалар кӛтерілісі» кестесін толтырыңыз. Кӛтеріліс тер Себептері Мақсаты Нәтижесі Тарихи маңызы У.Тайлер бастаған кӛтеріліс Г. Каль бастаған кӛтеріліс 2, 4-топ: Кестемен жұмыс. «Қара індеттің» тӛменде берілген салдарларының қысқа, орта, ұзақ мерзімді етіп жіктеңіз. Қысқа мерзімді салдары Орта мерзімді салдары Ұзақ мерзімді салдары 2-қадам: «Елші» (әр топтың елшісі ӛз тобының жұмысын таныстырады) ҚБ «ҚАҚ» (Қос, азайту, қызықты) (Жт) «Бадминтон» Картамен жұмыс. 1346-1353 жж «Қара індеттің» тарал- ған аймақтарын картада кӛрсетіңіз ҚБ «Жұптық бағалау» (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 1) XI-XV ғғ Францияда болған оқиғалар нәтижесінен феодалдық бытыраңқылық пен орталықтандырылған Оқулық Кесте Кесте Кескін карта (Қосымша №2)

мемлекеттің арасындағы айырмашылықты анықтаңыз. Төмендегі дәйектерді негізге ала отырып, жауап беріңіз. 2) Бір орталықтанған мемлекеттің құрылуына кімдер мұқтаж болды және король билігін орнатуға кімдер қарсы шықты? 3) Берілген сұрақтарға жауап беріңіздер. ҚБ «Өзін-өзі бағалау» ҚБ парағы Дескриптор Аяқталуы 3 минут 1 минут 1 минут Кері байланыс - «SMS» хабарлама Үй тапсырмасы: Оқулық иллюстрацияларына қарап, әңгіме құрастырып келу Сабақты қорыту Стикер Қалыптастырушы бағалау парағы Тақырып «Қара індет» шаруалар кӛтерілістері мен феодалдық соғыстар-дың басты себебі болды ма? Оқу мақсаты 6.3.1.4 - Феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату ОДД Қолдану Бағалау критериі Феодалдық бытыраңқылық пен орталықтанған мемлекеттің ерекшеліктерін кӛрсетеді Тапсырма 1) XI-XV ғғ Францияда болған оқиғалар нәтижесінен феодалдық бытыраңқылық пен орталықтандырылған мемлекеттің арасындағы айырмашылықты анық-таңыз. Төмендегі дәйектерді негізге ала отырып, жауап беріңіз. А) Король тек ӛзінің бағыныштысынан ғана салық алды; В) Король мемлекет халқының барлығынан салық алды; С) Ірі феодалдар корольге бағынбай оқшаулана бастады; D) Мемлекетте барлығына бірдей заң; E) «Мырзасыз жер жоқ»; F) Мемлекет халқының барлығына бірдей салық жүйесі; G) Феодалдар арасындағы қырқыс мемлекетті әлсіретеді; H) «Бағыныштымның бағыныштысы маған бағынышты емес» деген түсінік. Феодалдық бытыраңқылықтағы мемлекет Орталықтанған мемлекет 2) Бір орталықтанған мемлекеттің құрылуына кімдер мұқтаж болды және король билігін орнатуға кімдер қарсы шықты? Король Король билігін жақтағандар Король билігіне қарсы шыққандар

3)Берілген сұрақтарға жауап беріңіздер. Қолӛнер мен сауданың дамуына кімдер зиян келтіріп отырды? Корольдер неге қала тұрғындарымен одақтасты? Монархия деген не? Еуропа елдеріндегі ӛкілетті билік түрлері қалай аталды? Бағалау критериі Дескриптор Феодалдық бытыраңқылық пен орталықтанған мемлекеттің ерекшеліктерін кӛрсетеді Феодалдық бытыраңқылық пен орталықтанған мемлекеттің ерекшеліктерін кӛрсетеді Федолдық соғыс кезінде король билігін жақтағандарды атайды; Федолдық соғыс кезінде король билігіне қарсы шықандарды атайды; Король билігін қала тұрғындары жақтағанын түсіндіреді. Қосымша ақпарат Қосымша №1. Оба індеті немесе қара індет – адамзат тарихының ең сұмдық пандемияларының бірі. Тарихшылардың жобалап есептеуі бойынша 1346-1353 жж Еуропада оба індетінің кесірінен 75-тен 200 миллионға дейін адам қайтыс болған. Ғалымдардың болжамы бойынша қара індет Орта Азияның шӛлейт жерлерінде басталып, Ұлы жібек жолымен қырымға 1343 жылы жеткен. Одан Еуропаға сауда кемелерінің тұрақты тұрғыны егеуқұйрықтармен бірге, дәлірек айтсақ, егеуқұйрықтың үстіндегі шығыс бүргелерімен бірге Еуропа жағалауларына тараған. Оның салдарынан Еуропаның тарихына зор әсер еткен кӛптеген діни, әлеуметтік және экономикалық күйзелістер туған. Бұл оқиғадан оңалу үшін Еуропа халықтарына 150 жылдай қажет болды. Пандемия тағы бірнеше рет қайталанған, ең ірілері 1361 ж., 1369 ж. болды. Жерорта теңізінің жағалаулары мен еуропа халықтарының 30-60 % мерт болған. Пандемия сол кезеңнің медици-насының әлсіздігін кӛрсетті, сонымен бірге санитарияның болмауы, гигиенаның сақталмауы да әсер етті. Қосымша №2.

Қосымша ақпарат Саралау – оқушыларға қалай кӛ- бірек қолдау кӛрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың бар- лығы ОМ қол жеткіз ді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушы
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Нуржанова Райна Калхамановна
Жарияланған уақыты:
2019-08-17
Категория:
Дүние жүзі тарихы
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
7 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1566016981
333
444
555
666
7
888
999