Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Моңғолдарда әлемдік империяның құрылуы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Тарих пәніне арналған сабақ жоспары
Материалды ашып қарау
«Бекітемін» Оқу ісінің меңгерушісі: ………………………… ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №11 «……»………..201.... ж. ҰМЖ бӛлімі: 2В - Моңғолдар Мектебі: Жеңістің 30 жылдығы ат. орта мектеп Сынып: 6 Мұғалімнің аты-жӛні: Күні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы: Моңғолдар әлемдік империяны қалай құрды? Оқу мақсаттары 6.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау Сабақ мақсаттары Барлығы: тарихи оқиғалардың себеп-салдарын түсініп, моңғолдар мен олар жаулап алған халықтардың тұрмыстық ӛмірінде орын алған ӛзгерістер мен сабақтастықты табады Көпшілігі: моңғолдардың тез жеңу себептерін талдайды Кейбірі: моңғолдардың Еуразияның саяси картасына енгізген ӛзгерістерін бағалайды Ойлау дағдылары Жоғары деңгей дағдылары Бағалау критерийлері Монғол мемлекетінің саяси құрылымын сипаттайды Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін кӛрсетеді Тілдік мақсаттар Оқушылар тарихи оқиғалардың себеп-салдарын түсініп, моңғолдар мен олар жаулап алған халықтардың тұрмыстық ӛмірінде орын алған ӛзгерістер мен сабақтастықты талдайды. Пәнге тән лексика мен терминология: моңғолдар, Шыңғыс хан, түмендер, «Жасақ», жарлық, басқақтар. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Оң аргументтер: Ең маңызды себеп ретінде.......... атауға болады Қолдау фактілері: Біздің есебіміз бойынша, себеп ....... болды Қарсы аргументтер: Бұл сәтті болмады,себебі.... Басқа да себеп түрлері болды, мынандай сияқты...... Қорғауға бағытталған: Біздің ойымызша Ү қарағанда, Х ең маңызды, себебі..... Егер Х оқиғасы болмағанда, онда мүмкін еш уақытта Ү орын алмас еді. Тарихи концепт Себеп-салдар Құндылықтарға баулу Ӛзге халықтардың тарихын құрметтеу, жалпыадамзаттық және ұлттық, құндылықтарды дарыту Пәнаралық байланыстар Қазақстан тарихы Бастапқы білім Орталық Азиядағы халықтардың Ұлы қоныс аудару салдарымен таныс Сабақ барысы Жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Басталуы 2 минут 1 минут 3 минут Ұйымдастыру кезеңі Топтастыру – түсті қағаздар арқылы 4 топқа бӛлеміз: 1-топ: «Хорезмшахтар»; 2-топ: «Русь»; 3-топ: «Қытай»; 4-топ: «Мажарстан» (Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал: «Миға шабуыл» А) бейнеметафора «Тұлғаны таны»; Түрлі-түсті қағаздар Шыңғыс хан http://www.tari h.spring.kz/kk/

Венгр монахы Юлиан: «Олар (моңғолдар ) басқа халықтарға қарағанда оқты алысқа атады. Соғыста олардың жебелері әдеттегідей ұшпайды, жауын -шашындай құйылады». Бұл цитата нені білдіреді? history/mediev al/figures/scha al_akin/ Ортасы 7 минут 15 минут 6 минут (Т) «Ранжирлеу» әдісі Оқушыларға моңғолдардың жедел жаулап алудың түрлі себептері параққа жазып таратылады. Олар себептерді маңыздылығына қарай қойып шығуы әрі әр себептің маңыздылығын дәлелдеуі тиіс ҚБ «Мадақтау сэндвичі» (Ж, Жт, Т) «Ақпараттық карточкалар» Жаулап алынған жылдары 5 4 3 2 1 Моңғолдардың үстемдігі тұсындағы кезең туралы және моңғолдардың ӛмір салтында орын алған ӛзгерістерді Хорезмшахтар, Русь, Қытай, Мажарстан үлгісінде айқындау: мұндағы 5 – «аса кӛп ӛзгерістер», 3– «кӛп ӛзгерістер» және 1 – «мүлдем ӛзгеріс жоқ» екенін білдіреді. ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма «Тарихи диктант» Бос нүктенің орнына қажетті сөздерді қойыңыз. ҚБ «Өзін-өзі бағалау» Ақпараттық карточкалар Қосымша №1 ҚБ парағы Дескриптор Аяқталуы 3 минут 1 минут 1 минут (Ж) Кері байланыс – «БББ» кестесі Білемін Білдім Білгім келеді Үйге тапсырма: кескін картамен жұмыс- «Шыңғыс ханға дейінгі және жаугершілік соғыстар нәтижесіндегі моңғол иеліктерінің шекарасын» белгілеу Сабақты қорыту БББ кестесі Қалыптастырушы бағалау парағы Тақырып Моңғолдар әлемдік империяны қалай құрды Оқу мақсаты 6.3.2.5 Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау ОДД Білу және түсіну Бағалау критериі Монғол мемлекетінің саяси құрылымын сипаттайды Тапсырма Тарихи диктант. Бос нүктенің орнына қажетті сөздерді қойыңыз. 1206 жылы кӛктемде .................. ӛзенінің бойында монғол тайпалары ............................... хан деп жариялады. ........................ ресми түрде жоғарғы ӛкімет билігінің жоғарғы органы болды. Заңдар мен ережелердің жиынтығы Шыңғыс ханның «......................» деп аталды. Империяны 95 ............ ................................ билікке бӛлді. Әскери басқару жағынан үшке бӛлінді: Оң қанат .................., сол қанат ................., орталық қанат ................................. .

Бағалау критериі Дескриптор Монғол мемлекетінің саяси құрылымын сипаттайды - Монғол мемлекетінің алғашқы ханын атайды; - Ӛкімет билігінің жоғарғы органын анықтайды; - Әкімшілік, әскери басқару жүйесін атайды. Қосымша ақпарат Саралаусіз қандай тәсіл мен кӛбірек қолдау кӛрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалаусіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқыту мақ-саттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бӛліп оқытқаным ӛз мәнінде жүзеге асты ма? Мен ӛз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай ӛзгеріс тер енгіздім және неліктен? Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы ӛткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты) 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы ӛтуіне не оң ықпал етер еді (оқытуды да оқуға қатысты) 1: 2: Сабақ барысында мен сынып н емесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге кӛмектесетін не білдім?

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Нуржанова Райна Калхамановна
Жарияланған уақыты:
2019-08-17
Категория:
Дүние жүзі тарихы
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
7 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1566016210
333
444
555
666
7
888
999