Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын өзгертуі"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Тарих пәніне арналған сабақ жоспары
Материалды ашып қарау
«Бекітемін» Оқу ісінің меңгерушісі: ………………………… ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №12 «……»………..201.... ж. ҰМЖ бӛлімі: 2В - Моңғолдар Мектебі: Сынып: 6 Мұғалімнің аты-жӛні: Күні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы: Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай ӛзгертті? Оқу мақсаттары 6.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау Сабақ мақсаттары Барлығы: тарихи оқиғалардың себеп-салдарын түсініп, моңғолдар мен олар жаулап алған халықтардың тұрмыстық ӛмірінде орын алған ӛзгерістер мен сабақтастықты табады Көпшілігі: моңғолдардың тез жеңу себептерін талдайды Кейбірі: моңғолдардың Еуразияның саяси картасына енгізген ӛзгерістерін бағалайды Ойлау дағдылары Жоғары деңгей дағдылары Бағалау критерийлері Монғол мемлекетінің саяси құрылымын сипаттайды Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін кӛрсетеді Тілдік мақсаттар Оқушылар тарихи оқиғалардың себеп-салдарын түсініп, моңғолдар мен олар жаулап алған халықтардың тұрмыстық ӛмірінде орын алған ӛзгерістер мен сабақтастықты талдайды. Пәнге тән лексика мен терминология: моңғолдар, Шыңғыс хан, түмендер, «Жасақ», жарлық, басқақтар. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Оң аргументтер: Ең маңызды себеп ретінде.......... атауға болады Қолдау фактілері: Біздің есебіміз бойынша, себеп ....... болды Қарсы аргументтер: Бұл сәтті болмады,себебі.... Басқа да себеп түрлері болды, мынандай сияқты...... Қорғауға бағытталған: Біздің ойымызша Ү қарағанда, Х ең маңызды, себебі..... Егер Х оқиғасы болмағанда, онда мүмкін еш уақытта Ү орын алмас еді. Тарихи концепт Себеп-салдар Құндылықтарға баулу Ӛзге халықтардың тарихын құрметтеу, жалпыадамзаттық және ұлттық, құндылықтарды дарыту Пәнаралық байланыстар Қазақстан тарихы Бастапқы білім Орталық Азиядағы халықтардың Ұлы қоныс аудару салдарымен таныс Сабақ барысы Жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Басталуы 2 минут 1 минут 2 минут Ұйымдастыру кезеңі Топтастыру – топ құрамы алдыңғы сабақтағыдай, ӛзгеріссіз: 1-топ: «Хорезмшахтар»; 2-топ: «Русь»; 3-топ: «Қытай»; 4-топ: «Мажарстан» (Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал «Ой атысы» - «Моңғол жауынгері» иллюстрация иллюстрация

- Қытайды жаулап алғаннан кейін моңғолдардың киімкешектерінде, азық-түліктерінде, ӛмір салтында ӛзгерістер болды ма? - Басып алынған елдерде қандай ӛзгерістер орын алды? 2 минут «Стоп кадр» әдісі Бейнежазба кӛрсетілімі арқылы бүгінгі тақырыпты ашу. (М) мұғалім түсіндірмесі (Ж, Жт, Т) «Ойланұптас,бӛліс» - мәтінмен жұмыс. Бейнежазбадан моңғолдар жайлы негізгі дерек кӛздерді анықтау, бейне жазбаны тоқтату арқылы келесі оқиға желісін құрастыру. 1. Хан тобы: «Моңғол мемлекетінің құрылуындағы негізгі ерекшелігін анықтау. Дескриптор; ● Моңғол мемлекетінің құрылуының негізгі ерекшелігін түсіндіреді ● Моңғол мемлекетінің саяси құрылымын атайды 2. Қолбасшы тобы: «Моңғол мемлекеті жаулап алған мелекеттер жайлы не білуге болады?» Дескриптор; ● Моңғолдар Қазақстан жерін жаулап алғанда қазақ халқының қалыптасуы 150-200 жылға дейін шегерілгендігін біледі; ● Монғол шапқыншылығына дейін Жетісу жерінде 200 ден аса қала болса шапқыншылықтан кейін 20 қала қалғандығын біледі. 3. Билеушілер тобы: «Моңғолдар шапқыншылығы кезінде мемлекеттер арасында қандай ӛзгерістер орын алды?» Дескриптор; ● Моңғол империясы құрылуының түсіндіреді. ● Монғолдар шапқыншылығы кезінде халықтарда пайда болған ӛзгерістерін сипаттай алады Қорғайды. ҚБ. Стикер түрлі үсті Ж. 2-тапсырма . Графикалық органайзер.///// Кестемен жұмыс. Моңғолдар мен жаулап алынған халықтар бірін-бірі қаншалықты ӛзгерткендігін талдаңыз. Аяқталуы 15 минут «Моңғолдар» ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары Тест сұрақтарына жауап беріңіз. Картада белгіленген моңғолдардың жаулап алған территорияларын көрсетіңіз. Моңғолдардың тез жеңіске жетуінің басты себептерін жазыңыз. Бағалау критерийлері ЖБ парағы

Қалыптастырушы бағалау парағы Тақырып Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай ӛзгертті Оқу мақсаты 6.3.2.5 Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынас-тардың ерекшеліктерін анықтау ОДД Білу және түсіну Бағалау критериі Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін кӛрсетеді Тапсырма Кескін картамен жұмыс - Кескін картаға монғол мемлекетінің шекарасын белгілеңіз; - Монғолдар жаулап алған аймақтарды кескін картада кӛрсетіңіз. Моңғол империясының құрамына енген аймақтарды көрсетіңіз. Бағалау критериі Дескриптор Ортағасырлық шапқыншылық тар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшелікте-рін кӛрсетеді - кескін картада монғол мемлекетінің шекарасын белгілейді; - монғолдар жаулап алған Қытай, Сібір, Қазақстан, Кавказ, Қырым, Русь территориясын кескін картада кӛрсетеді; − монғолдар жаулап алған Қытай, Сібір, Қазақстан, Кавказ, Қырым, Русь мемлекеттерінің атауын тірек-сызбада кӛрсетеді. «Моңғолдар» ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау Тақырып Моңғолдар әлемдік империяны қалай құрды Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай ӛзгертті Оқу мақсаты 6.3.2.5 Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау Бағалау критерийі • Моңғол шапқыншылығы барысындағы басты оқиғаларды анықтайды • Моңғолдардың жаулап алған мемлекеттерін картадан кӛрсетеді • Моңғолдардың тез жеңіске жетуінің басты себептерін кӛрсетеді Ойлау дағдылары ның деңгейі Білу және түсіну Қолдану Монғол империясы

Орындау уақыты 20 минут Тапсырма Тест сұрақтарына жауап беріңіз. 1.Шыңғыс ханның өмір сүрген жылдары. А) 1155-1227 жж. В) 1185-1206 жж. С) 1190-1227 жж. 2. Моңғол мемлекетінің негізгі заңы А) Салиқалы шындық В) Жасақ С) Құпиялық аңыз. 3. Моңғол әскерінің бөлініс жүйесі. А) ондық-жүздік-мыңдық-түмен В) жүздік-мыңдық-ондық С) түмен-жүздік-ондық. 4. Құрылтай – деген..... А) бүкіл халықтық жиналыс В) билер жиналысы С) отбасылық жиналыс 5. Барұңғар, жоңғар, құл – бұл не? А) моңғол әскерінің әскери-әкімшілік бӛлінісі В) моңғол қолбасшыларының есімдері С) Моңғолдар жаулап алған Орталық Азия қалалары 6. Картада белгіленген моңғолдардың жаулап алған территорияларын көрсетіңіз. 1. _______________________________________________________________ 2. _______________________________________________________________ 3. _______________________________________________________________ 4. _______________________________________________________________ 5. _______________________________________________________________ 7. Моңғолдардың тез жеңіске жетуінің басты себептерін жазыңыз. 1 2 3 4 5 Бағалау критерийі Тапсыр маДескриптор Балл Моңғол шапқыншы лығы барысындағы басты оқиғаларды анықтайды 1-5 Шыңғыс ханның ӛмір сүрген жылдарын кӛрсетеді; 1 Моңғолдардың басты заңын кӛрсетеді; 1 Моңғол әскерінің бӛлініс жүйесін кӛрсетеді; 1 құрылтайдың мағынасын кӛрсетеді; 1 монғолдардың әскери құрылымын кӛрсетеді; 1

Моңғолдардың жаулап алған мемлекеттерін картадан кӛрсетеді 6 моңғолдар жаулап алған бірінші мемлекетті кӛрсетеді; 1 моңғолдар жаулап алған екінші мемлекетті кӛрсетеді; 1 моңғолдар жаулап алған үшінші мемлекетті кӛрсетеді; 1 моңғолдар жаулап алған тӛртінші мемлекетті кӛрсетеді; 1 моңғолдар жаулап алған бесінші мемлекетті кӛрсетеді; 1 Моңғолдардың тез жеңіске жетуінің басты себептерін кӛрсетеді 7 моңғолдардың тез жаулап алуына әсер еткен әскери әдіс-тәсілді анықтайды; 1 моңғолдардың тез жаулап алуына әсер еткен әскери әдіс-тәсілді анықтайды; 1 моңғолдардың тез жаулап алуына әсер еткен әскери әдіс-тәсілді анықтайды; 1 моңғолдардың тез жаулап алуына әсер еткен әскери әдіс-тәсілді анықтайды; 1 моңғолдардың тез жаулап алуына әсер еткен әскери әдіс-тәсілді анықтайды. 1 Жалпы балл 15 Қосымша ақпарат Саралау – оқушыларға қалай кӛбірек қолдау кӛрсетуді жос парлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқу мақсатта ры дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге кӛмектес
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Нуржанова Райна Калхамановна
Жарияланған уақыты:
2019-08-17
Категория:
Дүние жүзі тарихы
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
7 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1566016446
333
444
555
666
7
888
999