Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Феодализм"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Тарих пәніне арналған жұмыс жоспары
Материалды ашып қарау
«Бекітемін» Оқу ісінің меңгерушісі: ....................................... ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №5 «.....».................201... ж. ҰМЖ бӛлімі: 1В бӛлімі еодализм Мектебі: Күні: Мұғалімнің аты-жӛні: Сынып: 6 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен ӛнері қалай бейнелейді? Сабақ негізделген оқу мақсаты 6.4.1.1 – қолӛнер мен сауданың рӛлін анықтай отырып, орта ғасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау; 6.2.2.2 – ӛнердің (сәулет, сурет ӛнері) дамуына қоғамдағы ӛзгерістердің ықпалын анықтау Сабақ мақсаттары Барлығы: Ортағасырлық қалалардың пайда болу алғы-шарттарын анықтайды Көпшілігі: Римдік мәдениетпен салыстыра отырып, ортаға-сырлық мәдениеттің даму ерекшеліктерін табады Кейбірі: Орта ғасырлық және қазіргі Еуропалық қалалардың ӛмірін салыстырып, ӛздігінше тұжрымдайды Ойлау дағдылары Жоғары деңгей дағдылары Бағалау критериі сәулет ӛнері үлгілерінің ерекшеліктерін анықтайды Тілдік мақсат Оқушылар: деректер негізінде ортағасырлық қоғамның ерекшеліктерін анықтайды Пәнге арналған сөздік және терминология: қолӛнердің, ауыл Шаруашылығының бӛлінуі, қалалық кеңес, университеттер, жылнамалар Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер Феодализм ауыл шаруашылығы қалдықтарының бар болуына және еңбекті, билік пен жерді бақылауға негізделген болатын. Басқалардан гӛрі біреулерде билік басым болды. Талқылауға арналған сұрақтар: Қалалардың неліктен және қалай пайда болғанын түсіндіріп беріңдер. Қалалардың пайда болуы қоғамға қандай ӛзгерістер әкелді? Қалалардың пайда болуына және ӛсуіне байланысты қандай еңбек бӛлінісі ӛмірге келді? Қала мектептері мен университеттерінде оқыту қалай жүргізілгенін әңгімелеп беріңдер. Жазылымға арналған тапсырма: мини-эссе «Архитектура бізге қандай сыр шертедіТарихи концепт Интерпретация, дәлел Пәнаралық байланыс Қазақстан тарихы, География Құндылықтарға баулу Азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық Алдыңғы оқу Феодализм, феодалдық экономика, феодалдық қоғам, қолӛнердің ауылшаруашылығынан бӛлінуі Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар Басталуы 2 минут 5 минут Ұйымдастыру кезеңі Топтастыру - «Орта ғасырлық қала» 1 топ - Собор; 2 топ – Ратуша; 3 топ – Университет; 4 топ: Мектеп (Жт) «Мен саған, сен маған» - өзара үй жұмыстарымен алмасу ҚБ «Біреуін бересің, біреуін аласың» Қима қағаздар Оқушы дәптері Ортасы 15 минут 4 минут 8 минут (Ж, Жт, Т) «Бірге оқимыз» 1-қадам: мәтінмен жұмыс 2-қадам: жұпта талқыла 3-қадам: топтық шешім дайындау – оқылған мәтіннен 3 сұрақ дайындау, 1-топ: Ортағасырлық қала 2-топ: Ортағасырлық білім 3-топ: Ортағасырлық әдебиет 4-топ: Сәулет, мүсін, бейнелеу ӛнері 4-қадам: «Шығыр» әдісімен айналдыра жауап беру ҚБ «Мадақтау сэндвичі» (Жт) Мини-эссе «Архитектура бізге қандай сыр шертеді?» ҚБ «Стикердегі жазба» (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 1. Кестеде берілген ұғымдарды дұрыс жауаптарымен сәйкестендіріңіз. 2. Суреттерде берілген ғимараттар үлгісін анықтап, кестеге толтырыңыз. ҚБ «Өзін-өзі бағалау» Оқулық Стикерлер ҚБП Дескриптор Аяқталуы 3 минут 1 минут 2 минут (Ж) Кері байланыс – «Шолиер табақшасы» Жасыл табақша – «Маған сабақ ӛте ұнады» Сары табақша – «Маған сабақ ұнады, бірақ 1-2 сұрағым бар»; Қызыл табақша – «Мен сабақта қиналдым» (Оқушы ӛзінің есімқағазын тиісті табақшаға салады) Үй тапсырмасы:тест және шығармашылық тапсырмалар Сабақты қорытындылау: Феодалдар мен шаруалардың құқықтарын салыстырыңдар. Үш түсті табақша, стикер Оқулық Қалыптастырушы бағалау парағы Тақырып Феодалдық қоғамның негізгі белгілері мен ерекшеліктері Оқу мақсаты 6.4.1.1 Қолӛнер мен сауданың рӛлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау Ойлау дағдылары Білу және түсіну Бағалау критерийі қолӛнер мен шаруашылықтың орнын анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттайды Тапсырма Кестеде берілген ұғымдарды дұрыс жауаптарымен сәйкестендіріңіз. 1 Устав А Шеберхананың ең басты қызметкері. 2 Шебер В Шаруашылықтың томаға тұйық сипаты. 3 Цех С Цехтың барлық мүшелері атқаруға міндетті ережелер. 4 Натуралды шаруашылық Д Жеке меншік және шаруашылық қатынастары арқылы ӛндірушілердің бір-бірінен оқшаулануы. 5 Ақша-тауарлы шаруашылық Е Шаруашылы тың томаға-тұйық түрі. Шаруалар да оның қожайындары да ешнәрсені сатып алмады. 1 2 3 4 5 Бағалау критериі Дескриптор қолӛнер мен шаруашылық - тың орнын анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттайды - устав ұғымының дұрыс жауабын сәйкестендіреді; - шебер ұғымының дұрыс жауабын сәйкестендіреді; - натуралды шаруашылық ұғымының дұрыс жауабын сәйкестендіреді; - тауарлы шаруашылық ұғымының дұрыс жауабын сәйкестендіреді Тақырып Орта ғасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен ӛнері қалай бейнелейді? Оқу мақсаты 6.2.2.2 Ӛнердің (сәулет, сурет ӛнері) дамуына қоғамдағы ӛзгерістердің ықпалын анықтау Ойлау дағдылары Жоғары деңгей дағдылары Бағалау критерийі Сәулет ӛнері үлгілерінің ерекшеліктерін анықтайды Тапсырма Суреттерде берілген ғимараттар үлгісін анықтап, кестеге толтырыңыз. Бағалау критерийі Дескриптор Сәулет ӛнері үлгілерінің ерекшеліктерін анықтайды екі архитектуралық ғимараттың үлгілерін ажыратады; екі архитектуралық ғимаратқа сипаттама береді; екі архитектуралық ғимараттың ерекшеліктерін талдайды. Қосымша ақпарат СаралауСіз қосымша кӛмек кӛрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТмен байланыс. Құндылықтардағы байланыс Рефлексия - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? - Бүгін оқушылар не білді? - Сыныптағы ахуал қандай болды? - Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? - Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен ӛз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге кӛмектесетін не білдім?

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Нуржанова Райна Калхамановна
Жарияланған уақыты:
2019-08-16
Категория:
Дүние жүзі тарихы
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
6 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1565952500
333
444
555
666
7
888
999