Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

жануар қандай түрлері болады 1 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: 1 Сынып сабақ жоспары
Материалды ашып қарау


Күні: 25.10.2016 жылПәні: ЖаратылыстануСабақ тақырыбы: Жануарлардың қандай түрлері болады? Сынып: 1
Сабақ негізделген оқу мақсаты1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату;
Бағалау критерийлеріБарлық оқушылар істей алады:Жануарларды түрлеріне қарай атай алады.


Оқушылардың көпшілігі істей алады: Олардың ерекшелігін түсіндіре алады.



Кейбір оқушылар істей алады: Олардың тіршілік ортасын таныта алады.


Тілдік мақсат
Оқушылар: Жануар атауларымен танысады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Жануардың түрлеріне қатысты сөздерді атай алады.



Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер


Талқылауға арналған сұрақтар:


Жануарларды қандай топтарға бөле аламыз?


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


Жануарларды неліктен жабай және мәдени деп атайды?
Алдыңғы оқуЖануарлар атауын біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңызРесурстар


Басы







2 мин



3 мин
Қызығушылықты ояту:Өзіңе ұнайтын жануарды таңда. Сұрақ: Бұлар қандай жануарлар?Неліктен үй жануарлары дейміз?

Ортасы

15 мин

































































5 мин















5 мин
1-тапсырма: Топтық жұмысІ топҮй жануары түйе туралы ой толғаныс жасау төрт түлік ірі қара үй жануары шөлге шыдамды

көлік ет сусын /шұбат/ІІ топЖылқының қандай пайдасы бар?КөлікҚымыз /емдік қасиеті/ Жылқы Еті жеңіл /холестерині аз/Терісі пайдалыТерісінен жылан қашады ІІІ топСиырдан қандай өнім аламыз?/сызбамен сәйкестендіру немесе топтастыруIV топТөрт түліктің қандай пайдасы бар?/семантикалық картамен жұмыс/2-тапсырма: Жұппен жұмыс
  • Жабайы жануарларды ата?
  • Қандай жыртқыш жануарларды білесің?
  • Олар немен қоректенеді?
  • Қандай жануарлар шөппен және етпен қоректенеді?
  • /арыстан, жолбарыс, қасқыр, түлкі, аю/3-тапсырма: Семантикалық картаны толтыру



    Сызба, қалам, қарындаш, суреттер















































    Кесте сызбасы





























    Кесте сызбасы







    Соңы



    2 минКері байланыс:Смайлик арқылы өз көңіл куйін білдіру.



    смайликтер

    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс














  • 1.

    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?











































    Күні: 11.10.2019 жылПәні: ЖаратылыстануСабақ тақырыбы: Жануарлардың тіршілік үшін күресі Сынып: 2
    Сабақ негізделген оқу мақсаты1.2.1.2 Жануарлар класының өкілдерін ажырату; жәндіктер, балықтар,қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар,құстар мен сүтқоректілер
    Бағалау критерийлеріБарлық оқушылар істей алады:Жануарларды түрлеріне қарай атай алады.


    Оқушылардың көпшілігі істей алады: Олардың ерекшелігін түсіндіре алады.



    Кейбір оқушылар істей алады: Олардың тіршілік ортасын таныта алады.


    Тілдік мақсат
    Оқушылар: Жануар атауларымен танысады.


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    Жануардың түрлеріне қатысты сөздерді атай алады.



    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер


    Талқылауға арналған сұрақтар:


    Жануарларды қандай топтарға бөле аламыз?


    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


    Жануарларды неліктен жабай және мәдени деп атайды?
    Алдыңғы оқуЖануарлар атауын біледі.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңызРесурстар


    Басы







    2 мин



    3 мин
    Қызығушылықты ояту:Өзіңе ұнайтын жануарды таңда. Сұрақ: Бұлар қандай жануарлар?Неліктен үй жануарлары дейміз?

    Ортасы

    15 мин

































































    5 мин















    5 мин
    1-тапсырма: Топтық жұмысІ топҮй жануары түйе туралы ой толғаныс жасау төрт түлік ірі қара үй жануары шөлге шыдамды

    көлік ет сусын /шұбат/ІІ топЖылқының қандай пайдасы бар?КөлікҚымыз /емдік қасиеті/ Жылқы Еті жеңіл /холестерині аз/Терісі пайдалыТерісінен жылан қашады ІІІ топСиырдан қандай өнім аламыз?/сызбамен сәйкестендіру немесе топтастыруIV топТөрт түліктің қандай пайдасы бар?/семантикалық картамен жұмыс/2-тапсырма: Жұппен жұмыс
  • Жабайы жануарларды ата?
  • Қандай жыртқыш жануарларды білесің?
  • Олар немен қоректенеді?
  • Қандай жануарлар шөппен және етпен қоректенеді?
  • /арыстан, жолбарыс, қасқыр, түлкі, аю/3-тапсырма: Семантикалық картаны толтыру



    Сызба, қалам, қарындаш, суреттер















































    Кесте сызбасы





























    Кесте сызбасы







    Соңы



    2 минКері байланыс:Смайлик арқылы өз көңіл куйін білдіру.



    смайликтер

    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс














  • 1.

    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?













































    Төрт түліктің қандай пайдасы бар?/семантикалық картамен жұмыс/


    Еті Жүні СүтіТерісі
    Түйе







    Жылқы







    Сиыр







    Қой











    3-тапсырма: Семантикалық картаны толтыру


    Үй жануарыЖабайы жануар
    Түйе



    Арыстан



    Жолбарыс



    Жылқы



    Қасқыр



    Қой



    Аю



    Түлкі







    Төрт түліктің қандай пайдасы бар?/семантикалық картамен жұмыс/


    Еті Жүні СүтіТерісі
    Түйе







    Жылқы







    Сиыр







    Қой











    3-тапсырма: Семантикалық картаны толтыру


    Үй жануарыЖабайы жануар
    Түйе



    Арыстан



    Жолбарыс



    Жылқы



    Қасқыр



    Қой



    Аю



    Түлкі









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сандибекова Лаззат Зейнединовна
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-04
    Категория:
    Жаратылыстану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1583302452