Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Өсімдік тіршілік не үшін қажет 1 Сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: 1 Сынып сабақ жоспары
Материалды ашып қарау
Күні: 02.10.2018жПәні: ЖаратылыстануСабақ тақырыбы: Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет? Сынып: 1 «Б»
Сабақ негізделген оқу мақсаты1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу;1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары үдерістері нысандарын зерттеудәң қажеттілігін түсіндіру

Бағалау критерийлеріБарлық оқушылар істей алады:өсімдіктердің тіршілігіне қажет жағдайлардың кейбіреуін атай алады



Оқушылардың көпшілігі істей алады: қоршаған ортаның құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеудің қажеттілігін біледі



Кейбір оқушылар істей алады: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдана алады.


Тілдік мақсат
Оқушылар: Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайлармен танысады


Негізгі сөздер мен тіркестер:


жағдай



Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер


Талқылауға арналған сұрақтар:


Өсімдіктерге өсу үшін не қажет?Бөлме өсімдіктерінің өсуіне қажетті жағдай бар ма?


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


Неліктен өсімдіктердің көбісі шөл далада өсе алмайды?
Алдыңғы оқуӨсімдіктердің қандай түрлері болатынын біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңызРесурстар


Басы







1 мин



3 мин
Топқа бөлу: Өсімдік мүшелері арқылы топқа бөлу
  • Тамыр
  • Сабақ
  • Жапырақ
  • Гүл
  • Қызығушылықты ояту.Сау өсімдік пен солып бара жатқан өсімдікті көрсету арқылы солып бара жатқан өсімдіктің неліктен ондай күйге түскендігін айтқызуСұрақ: - Ол нег осындай күйге түсті?
  • Оған не жетпеді?
  • Өсімдіктерге өсу үшін не қажет?






  • Суреттер
    Ортасы

    5 мин























    5 мин















    10 мин















    4 мин





    5 мин







    1-тапсырма: (Ж)

  • Суреттерді салыстыр
  • Қандай айырмашылық бар?
  • Дәлеліңді айт
  • Бағалау : смайликтер арқылы
  • 2-тапсырма: (Ж)
  • Суретке қара «Алаңқай»
  • Тағы қандай жерлерде шөп аз өседі?
  • Қай жерде өте жақсы өседі?
  • Әр топ шыршалы орман туралы әңгіме құрайды.
  • (Оқушылар шыршалы орманның өте қараңғы болатынын, онда жарықтың аз түсетінін, сондықтан ешнәрсе өспейтінін айтуы мүмкін.)
  • Салыстыру: Алаңқай немесе жапырақты орманның суретін көрсету
  • Қорытынды: «Өсімдікке жарық қажет»
  • Бағалау: мадақтама арқылы3-тапсырма: (Ұ) Оқушыларға шөлді жерлер мен орманның суреттерін көрсетіп, салыстырту. Сұрақ: - Неге өсімдіктердің барлығы шөлді жерде тіршілік ете алмайды?-Шөлді жерде тіршілік ететін өсімдіктердің тамырының ұзындығы қандай? Неге?Тәжірибелік жұмыс:



    3 құты (пластикалық стақандар), топырақ, қорап және “су, жарық”; “су, жарықсыз”; “жарық, сусыз” деген жазулары бар .

    Нұсқаулар:

  • Бірінші құтыдағы топырақты суарып, қақпағын ашып қою.


  • Екінші құтыдағы топырақты суарып, қораппен жабу.


  • Үшінші құтыдағы топырақты ашық қалдырып, суармау.
  • Нәтижесін бақылау (оқушылар өсімдіктің өсуіне белгілі бір жағдайлар қажет екенін түсінеді)



    Бағалау: мадақтама арқылы

  • Есіңе сақта: Өсімдіктерге ең қажетті жағдайлар: ауа, су, жарық, жылу, қорек
































  • Суреттер





































    Соңы



    2 минКері байланыс:Смайлик арқылы өз көңіл куйін білдіру.



    смайликтер

    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс














  • 1.

    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?







    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сандибекова Лаззат Зейнединовна
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-04
    Категория:
    Жаратылыстану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1583302739