Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қазақстандағы діндер
Материал жайлы қысқаша түсінік: тәжірбие алмасу
Материалды ашып қарау
Пән: Зайырлылық және дінтану негіздеріМұғалімнің аты-жөні:
Күні:Сынып: 9Оқушы саны:
V тарауҚазақстандағы діндер
Сабақтың тақырыбы§20. Исламның қазақ жеріне таралуы
Жалпы мақсатОқушыларға діндер туралы мағлұмат беру. Ислам дінін басқа діннен айыра білуге білімдерін жетілдіру.
Күтілетін нәтижеЕсте сақтау, талдау, ой қорыту дағдылары одан әрі жетіледі. Өздігінші білім алуға, Дінге деген құрметтерін арттыру.
Әдіс- тәсілдерәңгімелесу, талқылау.
Ресурстаринтерактивті тақта, плакаттар, діни ағымдардың суреті, видеоролик.
Сабақ барысыКейбір оқушылар:
1.Ұйымдастыру кезеңі // Жағымды ахуал тудыру // Сыныпты топтарға бөлу. // Топта жұмыс істеу ережесі
ІІ.Үй тапсырмасын сұрауСұрақ-жауап арқылы өткен тақырыпты қайталау
ІІІ.Жаңа сабақ
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1-кезең. Ой қозғау. Бейнебаян көрсету «Ислам қазақ даласына қай кезден бастап тарады?»https://youtu.be/8Pzotp2GSx4?t=47- Ислам діні Қазақстанға ҮІІІ ғасырдың басында тарай басады.766 жылы Қарлұқ ханы Қазақстанның Жетісу және Оңтүстік аймақтарын жаулап алып, мұсылман мәдениетін таратты. Х ғасырдың басында Қарахандықтар мемлекетін құрған Сатұқ Абд әл-Керим Боғра ханның баласы 960 жылы исламды мемлекеттік дін ретінде жариялады.Видеоны көреді, топпен жұмыс жасайды, топта талқылайды, түсіндіреді

2-кезең. Операциялық - орындаушылық кезең. (Дінді қалай түсінеміз деген сұраққа өз ойларын жазу, эссе жазу)Топтастыру стратегиясы.1-топҚазақ халқының тарихында ұлттық-мемлекеттік идеология -дәрежесіне көтерілген біртұтас ілімдерді жасаған даңқты тұлғаларды еске түсіріп, топтасып бір-бірінің ойларын толықтырады.2-топИслам дінін қай елдер қабылдап отырғанын, қай кезден бастап сол туралы мәлімет береді.Блок тапсырма. «АС» картасы.Қазақ мақал-мәтелдерді де тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні ретінде исламның негізгі қағидаларын тұрмыстық санаға лайықтап беріп отырды. «Алла деген ар болмас, Алланың жолы тар болмас», «Құдайға сенген құстай ұшар, адамға сенген мұрттай ұшар», «Жақсылық көрсем - құдайдан, Жамандық көрсем – өзімнен», «Сабыр түбі – сары алтын», «Кең болсаң, кем болмайсың», «Алтын алма, алғыс ал», «Ашу-дұшпан, ақыл-дос», «Малым –жанымның садағасы, жаным-арымның садақасы», «Өзіңе өзің берік бол, қоңсыңды ұры тұтпа», «Сабақты ине сәтімен», «Тәуекел түбі – жел, қайық, Мінесің де өтесің, Қайғының түбі-тұңғиық, Түсесің де кетесің».«Мақал – сөздің мәйегі». Оқушыларға тақтада жазылған бірнеше мақалдың ішінен бүгінгі сабақтың тақырыбын, мазмұнын, мағынасын айшықтайтын мақалды тауып, оқып беру тапсырылады.Ой түйіндеу. Бүгінгі өтілген тақырыптың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап алу.Топтасып бір-бірінің ойларын толықтырады.

Бүгінгі өтілген тақырыптың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді
3-кезең. Рефлексиялық - бағалау кезеңі(Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өздерін өзі немесе бір-бірін бағалайды.)Өзін-өзі бағалау
Ү.Үй тапсырмасы20 тақырыпты оқып шығып, сұрақтарға жауап бер.Күнделіктеріне жазады
VІ. Кері байланыс«Табыс сатысы» әдісіЕкі жұлдыз бір тілек



Кері байланыс парағын толтырады



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Қыбраева Динара Сериковна
Жарияланған уақыты:
2019-01-26
Категория:
Дінтану
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
9 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1548524444
333
444
555
666
7
888
999