Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Резерфорд тәжірибесі
Материал жайлы қысқаша түсінік: физика
Материалды ашып қарау


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сақталу заңдарыМектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыРезерфорд тәжірибесі,атомның құрылысы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)9.6.1.7-α-бөлшегінің шашырауы бойынша Резерфорд тәжірибесін сипаттау
Сабақтың мақсаты1.Атомның құрамы қандай бөлшектерден тұратынын білу2. α-бөлшектің алтын пластинкалардан өтуін түсіндіру3.Көптеген тәжірибелердің нәтижесін және Резерфордтың тәжірибесін сипаттау
Бағалау критерийі1.Атомның құрамы күрделі екенін біледі2. α-бөлшектің алтын пластинкалардан өтуі кезінде бәрінің бірдей өтпеуін түсінеді3.Бұрынғы және Резерфордтың тәжірибелерін сипаттай алады

Тілдік мақсаттар

Атомның құрылысы-ядро мен электроннан тұрады.Ядро-протон мен нейтроннан тұрадыЭлектрон-атомның заряды теріс бөлшегіАтомның планетааралық моделі-ядроны шыр айналып қозғалатын электронның қозғаласы,планеталардың Күнді айналып жүруіне ұқсас.
Құндылықтарға баулу



XXI ғасырдағы мемлекеттік тілдің мақсаты, міндеті және тағдыры – Қазақстан халықтарының ортақ тілі болуы қажет. Әрбір нағыз патриоттың парызы – мемлекеттік тілді білу және отандастарымызға оны меңгеруге көмектесуді ұсынамын.
Пәнаралық байланысБиология мен химия
Алдыңғы білім

7- сыныптағы зат бөлшектерден тұрады



АКТ дағдыларыИнтерактивті тақта
Ойлау дағдыларыБілу және түсіну
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы

Ұйымдастыру бөлімі: - Оқушылармен сәлемдесіп,түгелдеп,олардың зейінінсабаққа аударамын

«Ойлар ағыны»-әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрауды жоспарлап отырмын1.Тапсырма1.Иондалған атомдар зарядтарының дискреттілігі,жылулық сәуле шығару,фотондар,фотоэффект,рентгендік сәулелердің,электрондардың ашылуы атомдардың құрылысының қандай екенін көрсетеді?2.Ядроның құрамының күрделі екенін қандай құбылыс арқылы білеміз?3.Радиактивті сәулелердің түрлерін сипаттап берсеңіз...Қалыптастырушы бағалау:смайликтерДескриптор:1.Атомның құрылысы күрделі екенін түсіндірді2.Ядроның құрамындағы бөлшектерді атап,күрделі екенін сипаттады.3.Кейбір элементтердің түрленуге ұшырайтынын түсіндірді
"Мектеп" баспасыАвторлары:Д.Қазақбаева;Ш.Насохова;Н.Бекбасар



















Сабақтың ортасы Жаңа сабақ: «Бүгін үйренген нәрсе...»-әдісін қолданып тапсырма бермекпін2.ТапсырмаТөмендегі кестедегі бос орындарды толтырыңызРадий элементі ............ бөлшектерін шығарады.3.Тапсырмаа)Коллиматордағы тар саңылаудан өткен ..... бөлшектері жолына қойылған ...... фолгасына жеткен кезде олардың біразы алғашқы бағытын өзгертіп.шашырайтыны белгілі болды.ә)Бөлшектердің шашырауы немесе кілт кері бұрылуын Резерфорд қалай түсіндірді?б)Атомның бұл бөлшегінің заряды қандай,массасы аз ба,үлкен бе ?в)Резерфорд атомның қандай моделін ұсынды?

«bilimlend» бейнематериал









































Д.Қазақбаева Н.БекбасарШ.Насохова "Мектеп" баспасы

























Кеспе қағаздар





























Сабақтың соңы







































































«Сен маған мен саған» әдісі тест тапсырмалары бойынша қорытындылаймын.Жеке жұмыс 1.Дене импульсінің формуласыА) p=m В) p=mg С) p=mc2. Күш импульсі депА) Күш пен әсер ету уақытының көбейтіндісіВ) Күш пен жылдамдықтың көбейтіндісіС) Дене массасы мен жылдамдығының көбейтіндісі3. Импульстің сақталу заңының формуласыА) р12=p1+p2 В) p=m С) p=Ft4. Күш импульсінің өлшем бірлігіA) Hc        B) Hм           C) Н/с5. Өзара әсерлесетін денелер жүйесі үшін импульстің сақталу заңы қандай жағдайда орындалады?А) құйынды өрісВ) тұйықталмағанС) тұйықталған6. Дене импульсінің өлшем бірлігіА) кгм               В) кгм/с              С) кгм/с27. Денеге  15с бойы 4Н күш әсер етеді. Күш импульсін табыңдар.А)50 Н с              В) 60 Н с                 С) 0,5 Н с8. Күш импульсі мен дене импульсінің арасындағы байланыс қандай?А) m=Ft              B) p=Ft               C) p=m 

ҚБ: Өз өздерін бағалау

VI. Үйге тапсырма. 19, 20-тақырыптар. 17-жаттығу.

Кері байланыс: БББ кестесі





СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау












Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?






Жалпы бағалау





Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:







2:





Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:



2:





Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Уйсинбаева Фариза Рустембековна
Жарияланған уақыты:
2019-08-08
Категория:
Физика
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
9 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1565253311
333
444
555
666
7
888
999