Артқа қайту / Материалдар / Квадрат теңдеу
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Квадрат теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Мичурин орта мектебі Күні: Мұғалімніңаты-жөні: Камелов Серикболсын Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Квадрат теңдеу Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу; 8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; 8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу. Сабақтың мақсаты Барлығы: -квадрат теңдеудің анықтамасын білу; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; -толымсыз квадрат теңдеулерді шешу Көпшілігі: -теңдеулерді түрлендіру арқылы ах2+bх+с=0 түріне келтіру. Кейбірі: -Айнымалысы модулдің ішінде берілген толымсыз квадрат теңдеулерді шешу Бағалау критерийі -Квадрат теңдеулерді анықтайды; -Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады; -Толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді, талдайды, зерттейді; -теңдеулерді түрлендіру арқылы 〖ax〗^2+bх+с=0 түріне келтіреді; -Айнымалысы модулдің ішінде берілген толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді, талдайды. Ойлау дағдырларын Білу, түсіну, қолдану, талдау,зерттеу. Тілдік мақсаттар Оқушылар квадрат теңдеудің анықтамасын айтады, квадрат теңдеулердің түрлерін, толымсыз квадрат теңдеулердің формулаларын аузша тұжырымдай біледі. Пәнге қатысты лексика және терминология: -квадрат теңдеу, -теңдеу коэффициенттері; -келтірілген квадрат теңдеу, -толымсіз квадрат теңдеу Диалогта қолданылатын тіркестер: - ... квадрат теңдеу деп аталады, -келтірілген квадрат теңдеу деп... -толымсыз квадрат теңдеу деп... Құндылықтарға баулу Еңбексүйгіштікке, өзара көмекке, бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу. Осы қундылықтарды топта жұмыс жасағанда оқушылар бойына сіңірте алу. Пәнаралық байланыс Физика Тақырып бойынша алдыңғы білім Көпмүше, көпмүшенің дәрежесі,теңдеу және теңдеудің түбірі, теңдеуді шешу дегеніміз не сызықтық теңдеу, көбейткіштерге жіктеу, қысқаша көбейту формулалар. Сабақ барысы Сабақтың кезеңдері Сабақта орындалатын іс-әрекеттер Оқыту ресурстары Сабақтың басы Сыныппен жұмыс 5 мин Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылар назарын аудару. Психологиялық ахуал «Ыстық алақан» тренингі арқылы. (алақан арқылы оқушылар бір-біріне деген жылы лебіздерін білдіреді) Саралап топқа бөлу. Жіктеу саралау, «4-5»-ке оқитын 4 оқушы шақырылып ,әрқайсысы өз тобына оқушы таңдайды. Келесі оқушы да таңдай отырып топ құрастырылады т. с.с. Топ құрылып болған соң топ басшысы сайланады. Әр топқа бағалау парағы таратылады .Оқушылар өз деңгейлерін әр кезең сайын бағалау парақшасына белгілеп отырады. Сабақтың соңында қорытындыланады. Барлығы – 19 ұпай Белгі Пікір 12 – 14 ұпай Керемет Жарайсың! 9 – 11 ұпай Жақсы Тәжірибеңді арттыр! 6 – 8 ұпай Орташа Талпын! Қосымша оқы! 1 – 5 ұпай Орташадан төмен Мұқият бол! Тапсырманы мұқият орындауға талпын! Карточка Сабақтың ортасы Сыныппен жұмыс 5 мин. Топпен жұмыс 7 мин. «Миға шабуыл» әдісі Тақтада орнектермен сүрақтар көрсетіледі. Көпмүшенің дәрежесі ұғымын еске түсірейік: 2х – 5 - бірінші дәрежелі көпмүше -х2 + 2х - екінші дәрежелі көпмүше х(х 2– 5 х) - үшінші дәрежелі көпмүше 5х + 8 = 23, 2y – 7 = 5y +14 қандай теңдеулер? -Сызықтық теңдеулер, дұрыс айтасыздар, ал енді осы теңдеулердің түбірлерін тауып көріңіздер. Қалыптастырушы бағалау: «Қар кесегі» әдісі арқылы кез-келген оқушыға қар кесегін лақтырамын. Кім қар кесегін алса, сол оқушы есептің жауабын айтады. Ал егер қате болса, қар кесегі келесі оқушыға лақтырылады. Кері байланыс: -Жалпы сызықтық теңдеудің жалпы түрі қандай түрде болады? Зерттеу жұмысы. Ойлан-жұптас-бөліс. Берілген тапсырма оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі, бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады. Саралау тәсілі. Диалог және қолдау көрсету. Жақсы оқитын оқушылар өз тобындағы мүшелерге қолдау көрсетеді, ал жақсы оқитындарға мұғалім көмек көрсетеді. Оқу мақсаты: -квадрат теңдеудің анықтамасын білу; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; -толымсыз квадрат теңдеулерді шешу Бағалау критерийі. -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады; -толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, талдау. 1-2 топ Анықтаманың негізін ашу. Оқулықты пайдаланып постер жасап қорғайды. 3 топ 1.Квадрат теңдеудің дербес түрлерін қарастырып зерттеңдер және жұмыстарыңды қорытындылайды. Дескриптор. № Сипаттамасы мен қажетті формулалар Ұпай 1 Квадрат теңдеулердің тұрлерін зертейді 1 2 Толымсыз квадрат теңдеулердің тұрлерін талдайды 1 3 Келтірілген квадрат теңдеулердің формуласын біледі 1 4 Жалпы түрінен келтірілген түріне ауысады 1 4 топ Толымсыз квадрат теңдеулердің шешу жолын корсетіңдер « Кім жылдам» тәсілі. Барлық топқа бір тапсырма беріледі 1) aх2+вх==0; с≠0 2) aх2+с =0; в≠0 3) aх2=0 в≠0, с≠0 Алгебра. Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналан оқулық Г.Н.Солтан , А.Е.Солтан, А.Ж.Жумадилова Жұптық жұмыс 8 мин. Дескриптор. № Сипаттамасы мен қажетті формулалар Ұпай 1 Өрнекті көбейткіштерге жіктейді 1 2 Теңдеу шешеді 1 3 Түбірлерін табады 1 4 Шешімі бар жағдайды дәлелдейді 1 5 Шешімі жоқ жағдайды дәлелдейді 1 6 Толымсыз теңдеуін шешеді 1 7 Жауабын жасады түбірі болатынын табады 1 Қалыптастырушы бағалау: екі топтан бір- бір оқушыдан шығып, тақтаға постер қорғайды. Қалған оқушылар «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен бір- бірін бағалайды. Кері байланыс: - Квадрат теңдеулерде а ≠ 0. Не себебті? - Толымсыз квадрат теңдеуге әр түрлі мысалдар келтір. - Толымсыз теңдеудің шешімі жоқ жағдайын көрсетіңіз. Қарқынды саралау. Шектеулі уақыт ішінде орындалатын тапсырмалар. І жұп №1. Теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер: а) (x – 3)(3x + 2) = (5х – 4)(3х – 2). №2. Коэффициенттері арқылы квадрат теңдеу құрыңдар: а) a = 7, b = - 2, c = 1. b) a = -2, b = 5, c = 3 №3. Квадрат теңдеулерді анықтап, коэффициенттерін табыңдар: а) 2х2 +3х – 1 = 0 b) 3x + 2 = 2x - 1 ІІ жұп №1. Теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер: а) (2x + 7)(7 – 2х) = 49 + х(х + 2) №2. Коэффициенттері арқылы квадрат теңдеу құрыңдар: а) a = 37, b = - 2, c = 14. b) a = -12, b = 7, c = 31 №3. Квадрат теңдеулерді анықтап, коэффициенттерін табыңдар: а) 3х2 +2х – 3 = 0 b) 4x + 7 = 3x - 4 ІІІ жұп №1. Теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер: а) (x + 7)(x2 – 7х + 49) = х(х + 8)(х – 7) №2. Коэффициенттері арқылы квадрат теңдеу құрыңдар а) 5х2 +7х – 2 = 0 b) 6x2 – 15 = 8x - 3 №3. Теңдеулерді квадрат теңдеу түріне келтіріңдер және коэффициенттерін анықтаңдар а) 3х(х – 2) + (х – 1)(x + 1) = - 2 Дескриптор: 1.Теңдеулерді квадрат теңдеулер түріне келтіреді. 2 ұпай 2.Квадрат теңдеуді коэффициенттер арқылы құрады. 1 ұпай 3.Коэффициенттері арқылы квадрат теңдеу құра біледі. 1 ұпай Слайдта көрсетіледі. Топтық жұмыс 10 мин. Қалыптастырушы бағалау. Топ ішіндегі жұптар бір-бірінің тапсырмасын тексереді. Дұрыс жауаптары слайдта көрсетіледі. Ұпайларын бағалау парағына қояды. Бас бармақ әдісі: Кері байланыс. Қандай тапсырмаларда қателер жіберілді. 3. Деңгейлік тапсырма. Тапсырма бойынша саралау. Әр оқушы өз деңгейлеріне сәйкес тапсырма таңдап, орындайды. «А» деңгейі Оқу мақсаты: толымсыз квадрат теңдеулерді шешу. Бағалау критерийі: толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді. Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану. 1. 〖5x〗^2-3x=0; 2. 〖5x〗^2+x=0; 3. x^2-4=0; 4. 〖5x〗^2+25=0; Дескрипторлар. - теңдеу шешудің жолын дұрыс таңдайды. 1 ұпай - теңдеуді шешеді. 1 ұпай В деңгейі 1 топ. 〖5x〗^2-3x+4к+20=0; 2 топ. 〖5x〗^2+кx-〖9к〗^2+1=0; 3 топ. x^2+(7к-35)x-4=0; 4 топ. 〖5x〗^2+〖(к〗^2-2к)x-25=0; Дескрипторлар. 1,2 топтар үшін - бос мүшені анықтайды. 2 ұпай - бос мүшемен берілген теңдеуді шешеді. 1 ұпай 3,4 топтар үшін - екінші коэффициентін анықтайды. 2 ұпай - екінші коэффициентпен берілген теңдеуді шешеді.1ұпай С деңгейі Айнымалысы модулдің ішінде берілген толымсыз квадрат теңдеулерді шешіңдер 1. x^2-4IxI=0; 2. 〖2x〗^2-5IxI=0; 3. 〖5x〗^2-7IxI=0; 4. 9x^2+3IxI=0. Дескрипторлар. - айнымалының әр түрлі мәнінде теңдеу құрады. 2 ұпай - теңдеулерді шешеді. 1 ұпай - жауаптарын жазады. 1 ұпай Қалыптастырушы бағалау. Топ ішіндегі жұптар бір-бірінің тапсырмасын тексереді. Дұрыс жауаптары слайдта көрсетіледі. Ұпайларын бағалау парағына қояды. Бас бармақ әдісі: толық түсінікті, жартылай түсінікті, түсініксіздігін көрсетеді Алгебра. Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналан оқулық Г.Н.Солтан , А.Е.Солтан, А.Ж.Жумадилова .№.211 , 212 Сабақтың соңы Сыныппен жұмыс 3 мин. Кері байланыс. «Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісі. -Жалпы түрінде берілген квадрат теңдеуді келтірілген түріне келтіруге бола ма? -Толымсыз квадрат теңдеудің қандай түрінде бір түбірі 0-не тең болады? -Квадрат теңдеудің неше түбірі болуы мүмкін? - Айнымалысы модулдің ішінде берілген толымсыз квадрат теңдеулердің неше шешімі кездеседі ? Сабақты қорытындылау. Бағалау парағы бойынша әр оқушының қандай жетістікке жеткені анықталады. Үй тапсырмасы. №208. 1-деңгей оқулықпен: №208. Оқулық 2-деңгей №214. Оқулық 3-деңгей шығармашылық, басқа дереккөзден дөңгелектің ауданына есепті құрастырып шешіп келу. - Интернет желісі Рефлексия . Оқушылар стикерде өз ойын жазып тақтаға іледі Сабақта қандай көңіл-күйде болдың Сабақтан қандай әсер алдың Мақсатқа жеттің бе Алгебра. Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналан оқулық Г.Н.Солтан , А.Е.Солтан, А.Ж.Жумадилова. Интернет желісі Қосымша ақпарат Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланыс; денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ- мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі) Оқушылар, сыныппен және топпен жұмыс жасайды. Топпен жұмыс жасау кезінде өзіне сенімсіз оқушылар тапсырмалардың шығарылу барысын топтағы оқушыларды бақылау арқылы үйренеді. Жаңа сабақты меңгеру кезінде топтық тапсырмалар және бағалау тапсырмалары, кері байланыс, «бармақ», «екі жұлдыз, бір тілек», әдістері жүргізіледі. Топтар бір-бірін бағалайды, яғни топтық бағалау жөзін-өзі бағалау болады. Оқушылардың қауіпсіздігін ұйымдастыру мақсатында сыныптағы қауіпсіздік ережесінің сақталуын қадағалау, оқушылардың партада дұрыс отыруын қадағалау. Рефлексия Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары қолжетімді ма? Оқушылар бүгін не үйренді? Сабақтағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақыт есебінен ауытқу болды ма? Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді? Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары қолжетімді болды. Бүгінгі сабақта оқушылар квадрат теңдеулерді анықтады, квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата білді, толымсыз квадрат теңдеулерді шеше алады, талдады, зерттеді, теңдеулерді түрлендіру арқылы 〖ax〗^2+bх+с=0 түріне келтіре алды; айнымалысы модулдің ішінде берілген толымсыз квадрат теңдеулерді шешті, талдады.Сабақта пайдаланылған әдістер тиімді болды. Жалпы бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: Тақырыпты ашып, тұжырымдамасын жасау. 2: Деңгейлі тапсырмалар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қазан 2020
1198
9 рет жүктелген
Материал ақылы
490 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Иррационал теңдеулер. Иррационал теңдеулерді шешу әдістері. 11 сынып
490 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
3313
78
иррационал теңдеудің анықтамасын біледі , оның мүмкін мәндер жиынын анықтай алады , әдістерді қолданып есептер шығарады
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Квадрат теңдеу .Толымсыз квадрат теңдеулер. 8 сынып
490 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
1151
23
Квадрат теңдеулердің коэффициенттерін ажыратады, квадрат үшмүшелері ұғымын біледі және дербес жағдайын түсінеді.Квадрат теңдеудің дербес түрлерін ажыратады.
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
Аддий тригонометриялик тәңлимиләргә һесап ишләш
490 тг
Амансупиев Ришат Камалдинович
29 Тамыз 2018
645
0
материал математика пәні мұғалімдері үшін көмек ретінде қолданылады
Алгебра
Сабақ жоспары
10 сынып
«Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілі емес мектептерде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 8-сынып
490 тг
«Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілі емес мектептерде)» пәні
10 Қырқүйек 2018
790
1
«Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілі емес мектептерде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 8-сынып
Алгебра
Барлығы
Барлығы
Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу.9-сынып
490 тг
Кудербекова Алия Галымовна
10 Қырқүйек 2018
1723
16
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік - Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуді меңгеру. 2. Дамытушылық - Алгоритмді қолдану дағдысын графикпен жұмыс барсында дамыту. 3. Тәрбиелік - Мақсатқа жетуде өзге оқушылар пікірімен санасуға үйрену, графиктің эстетикалық мәнін сезіну. Сабақтың типі: Меңгерген білімдерін практикада қолдануға бағытталған аралас сабақ. Сабақтың түрі: Инновациялық интерактивтік сабақ. Жаңашыл әдістер мен тәсілдер: - Түсіндірмелі-көрсетілімді (М.Н. Скаткин) - Ойға шабуыл; - Проблемалық әдіс; - Өз шешімдерін ұсыну және қорғау, рефлексия; Пәнаралық байланыс: сызу, информатика. Оқытудың техникалық құралдары: Pentium ДК, мультимедиалық проектор, интерактивті тақта, Microsoft Windows XP платформасындағы операциялық жүйе, MS Office лицензиялық пакеті. Слайдтар, бағалау парағы, сызбалар. Сабақтың жоспары: 1. Ұйымдастыру және мақсатты айқындау. 2. Жаңа материалды меңгеруде тірек болатын оқушылардың үй тапсырмасының дұрыстығын интерактивті тақта көмегімен тексеру. 3. Жаңа материалды меңгеруге оқушыларды дайындау «Ой қозғау» топтастыру стратегиясы. 4. Жаңа материалды меңгерту. 5. Ой толғаныс. 6. Тобыңды шыңға шығар. 7. Жаңа сабақты бекіту, тиянақтау жұмыстары. 8. Бағалау. 9. Үй тапсырмасын беру. 10. Сабақты қорытындылау.
Алгебра
Ашық сабақ
9 сынып
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
78 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
39,900 тг
Спикер: Нұртаева Айым Жұмаханқызы
Нұртаева Айым Жұмаханқызы - НИШ-ті аяқтап, Польшада білімін жетілдірген. IELTS баллы: 7.5
Цифрлы ұстаз
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Автордың материалдары
Санның модулі
490 тг
Камелов Серикболсын Сапарбекулы
07 Қазан 2020
1615
18
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1.В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану Мектеп: Күні: Ерғалиқызы Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Санның модулі Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.1.9 санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу; Сабақтың мақсаты Барлығы санның модулі анықтамасын білу, мәнін табу., санның модулін координаталық түзуде кескіндеу Кейбіреулері теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табу Бағалау критерийі Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады. Санның модулін координаталық түзуде кескіндейді. теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табады. Ойлау қабілеттерінң дағдылары білу,түсіну, қолдану, талдау Тілдік мақсаттар Оқушылар санның модулі анықтамасын тұжырымдайды. -тапсырмалар арқылы математикалық моделін сипаттайды, Пәнге тән лексика мен терминология -бүтін сан; -рационал сан; - санның модулі; координаталық түзу. Диалог пен жазу үшін пайдалынатын сөздер мен тіркестер: -санның модулі ......... -теріс санның модулі...... - оң санның модулі...... - нөл санының модулі....... Құндылықтарға баулу Топпен жұмыс жасағанда әділдікке,нақтылыққа, патриоттық сезімге тәрбиелеу, жеке жұмыс жасағанда сенімділік, адамгершілік, жауапкершілік қасиеттерін дамыту Пәнаралық байланыс Геометрия, сызу Тақырып бойынша алдыңғы білім Бүтін және рационал сандар Теріс оң сандар Координаталық түзу. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 3 мин Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 15 мин Сыныппен жұмыс 10 мин Сергіту сәті 2 мин Қолдану ин Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу; түгендеу. Жіктеу бойынша саралау. Аралас топ Топқа бөлу: қағаз қиындыларында жазылған қарама-қарсы сандарды дұрыс табу арқылы оқушылар 3 топқа бөлініп отырады. Бағалау парағы тапсырма балл Үй тапсырмасы 1 Практикалық тапсырма 2 Тапсырма орындау 2 қорытынды 5 Үй тапсырмасын тексеру. №273 оқушылар топтарында дәптерлерін сағат тілі бойымен алмастырады, слайдта көрсетілген дұрыс жауаптар арқылы бір-бірін тексереді. ҚБ.: бір-бірінің үй жұмысын комментарий жазу арқылы бағалайды. Кері байланыс; қандай есеп қиын болды Не себепті Жаңа тақырыпты ашу үшін тақырыпқа қатысты қайталау сұрақтары «Сұрақ-жауап»тәсілі арқылы қойылады. -Бүтін сан деген не? -Рационал сан дегеніміз не? -Координаталық түзу деген не? -Координаталық түзуде екі нүктенің арақашықтығын қалай анықтаймыз? ҚБ.экран арқылы сұрақтар қойылады соған жауп береді Осы сұрақтардың қорытындысы:оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты,бағалау критерийлері айтылады. Жаңа тақырыпқа ену: Практикалық тапсырма. Оқу мақсаты: -санның модулі анықтамасын білу санның модулінің мәнін табу -модуль ұғымының мағынасын түсіндіру СЛАЙД 1 Слайд №2 Жалпы білім беретін 6 сынып оқулығы Алдамұратова Кучер Презентация 2 Сергіту сәті 3 мин Жалпы сыныппен жұмыс 10 мин Бағалау крийтерилері: Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады. Санның модулін координаталық түзуде кескіндейді. теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табады. Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу,түсіну Жаңа тақырыпты ашу үшін топтарға тапсырмалар беріледі: 1-топ. Анықтамасын тұжырымдайды 2-топ. Мысалдар келтіру 3-топ. «Модуль» деген ұғымына қосымша ақпарат іздеу. (интернет желісі) ҚБ : әр топ өз тапсырмаларын тақтада қорғайды, түсіндіреді, ережелерді тұжырымдайды. Топтар өзара бағалау жүргізеді, ортақ қорытынды шығарады. Топ ішінде бірін-бірі кейін топтар бірін-бірі бағалайды Кері байланыс: 1.Сонымен балалар «санның модулі» дегеніміз не? 2.Оң санның және теріс санның модульдері қалай анықталады? Көзге демалыс жасау үшін «көз жаттығуын» орындайды. Тапсырмалар бойынша саралау. А-деңгей. Мақсаты: 1. Санның модулі анықтамасын білу, мәнін табу. 2.Санның модулін координаталық түзуде кескіндеу Бағалау крийтерилері: 1.Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады. 2.Санның модулін координаталық түзуде кескіндейді. Берілген сандарлың модульдерін тап.№295 |4|=4 |-2|=2 |-8|=8 |6|=6 |0|=0 Домбраны координаталық сәуле бойына орналастырғанда домбыраның тиегіне (А нүктесіне), мойнына (В нүктесіне) және құлағына (С нүктесіне) қандай бөлшектер сәйкес келеді? А, В, С нүктелерін координаталарымен жазыңыз. Дескриптор: Білім алушы -санның модулі анықтамасын қолданады: -санды модульден шығарады. -нүктелерді координаталарымен жазады. А3 беріледі Соған орындайды «Математика» оқулығы 6-сынып, Т.А.Алдамұратова Қ.С.байшоланова Жауаптары слайдпен көрсетіледі Оқулықпен жұмыс Үйге тапсырма В-деңгей Мақсаты: теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табу Бағалау крийтериі: теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табады. Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану Теңдеуді шеш: №292 1) 3|х|=12 2) 5|-х|=30 3) 0,9|х|=5,4 4)2,6|х|=13 .х-тің қандай мәнінде теңдік орындалады. |-х|-6=10,8 |-х|:6=2,5 - |х|+7=10 Дескрипторлар: -санның модуль анықтамасын қолданады; -теңдеуді шешеді; -дұрыстығын тексереді. С-деңгей Мақсаты: 1. Санның модулі анықтамасын және мәнін табуды күрделі есептер шығаруда қолдану. Бағалау крийтерилері: 1.Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады. |-32 4/7| - |5 11/15|:|-3 14/27| * |20 5/6|: |-59 31/76| амалдарды орында 2.Қосындыны Гаусс әдісімен есепте: |-5|+⌈7⌉+|-9|+⌈11⌉+|-13|+|15|+|-17|+|19| Дескрипторлар: - санның модулінің анықтамасын қолданады; -амалдарды орындайды: -Гаусс әдісін қолданады; -шешімін жазады. Қалыптастырушы бағалау: Оқушылар тапсырманы орындап болған соң дайын жауаптар арқылы дескрипторларды ескере отырып өзін-өзі бағалайды. Бағалау әдісі: «тиын» әдісі. Адеңгейінің сұрақтары 20 тенге. В-деңгейінің сұрағы 50 тенге. С-деңгей сұрағы 100 тенге. Кері байланыс: -қай есепті шығаруда қиындық туды; - Гаусс әдісін модулі бар есептерде қолдануға бола ма? -нөл санының модулі неге тең? Дереккөз саралау оқушылар өздері қандай тапсырманы орындайтынын таңдайды .п.2.4 ережелерді оқу .1№294 (1-4) оқулық 2.Шығармашылық тапсырма: интеррнет қолданып теңдеуді құрастырады. - Сабақтың соңы 5 мин - Рефлексия Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: Түрлі-түсті карточкалар: « жасыл карточка – мен бәрін түсіндім », « сары карточка – мен түсіндім, бірақ бәрін емес», « қызыл карточка – мен ештеңе түсінбедім », - Сабақта жаңадан не білдіңіздер? - Біз сабақ басында қандай мақсат қойып едік . Осы мақсатқа жеттіндер ме? Стикерге жазылған мақсаттарын айтады Қосымша ақпарат Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау– оқушыбілімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланыс; денсаулықжəне қауіпсіздік, АКТ- менбайланыс, құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі) Бұл əртүрліоқуүшінүнемі əртүрлі жаттығу əзірлеу деген сөз емес; керісінше, саралау – оқушылардыңəртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған жоспарлы жаттығуларыңызды реттеу жолы. Мысалдар: Есептер берілген карточкаменжұмыс: Барыншақолдаукөрсету: Оқушыларға əртүрлі таңдау арасындағы өзара байланыс орнатуғамүмкіндік беру үшін карточкадағымысалдармен есептерді пайдаланыңыз. Орташа қолдау: Карточкадатек есептің бастама нұсқауларын ғана пайдаланыңыз. Қолдаукөрсетуаз: Кейбіркарточкаларды есептің шығару жолын өзі табу үшінтолтырылмаған күйде қалдырыңыз жəне оқушыларға сол бос жерлерді өз бетінше толтыруға тапсырмаберіңіз. Төменде сабақ кезінде оқушылардыңоқуын тексеруүшінпайдалануға болатын бірнеше қалыптастырушы бағалау тəсілі келтірілген. Ықшам тақталар Өз рұқсат қағаздарының екінші жағын пайдалана отырып,оқушылар: қысқаша сұрақтарға жауап жаза алады, олардың «талпынатын» деңгейін көрсете алады, оларды «ақиқат-жалған» жаттығуы үшін пайдалана алады. Стикер Біраз уақыттаболған ілгерілеудінемесе бүкіл сыныптыңкері байланысынкөрсетуге арналған визуалды құрал. Бағдаршам Карточкалар тақырыпты түсінгенін көрсету үшін пайдалануға болады (мысалы, қызыл түс =БАРЛЫҒЫ, сары түс=КӨБІ, жасылтүс =КЕЙБІРІ). Басбармақты жоғарынемесе төмен (қолдаймын,қолдамаймын) «Бағдаршам, «стикерге»ұқсайды, бірақ кейбіроқушыларданөз таңдауларын түсіндіруді сұрай аласыз. Сынып ішінде жүру Əртүрлі жағдайларға бейімдеуге болады:1) сыныптың əрбұрышы«толықтай келісемін», «келісемін», «келіспеймін, «толықтай келіспеймін» дегенкөзқарастардыкөрсетуі мүмкін;2) сіздің көзқарасыңызға анағұрлым сай келетін суреттің жанына тұрыңыз;3) дұрыс мысал/анықтаманыңжанына тұрыңыз. Өзара жəне өзін-өзібағалау Оқудың күтілетін нəтижелеріоқушыларға түсініктіəрі анық болу керек, сол арқылы оқушылар олардың біраз немесе барлық бағалау критерийлеріне жеткендігін анықтап, нені жақсару керектігін белгілей алады. Анықтаңыз: Басқа қандай пəндердеолардың оқуы пысықталады немесе жақсарады? Оқуды жақсарту үшін ақпаратттық- коммуникациялық технологиялар қай жерде пайдаланылады? Оқушыларғабілім беру бағдарламасы аясында «құндылықтар» қалай оқытылады? Рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттарықолжетімдіма? Оқушыларбүгін не үйренді? Сабақтағыахуал қандайболды? Жоспарланған саралау жақсыіске астыма? Уақытесебінен ауытқу болдыма? Жоспарға қандай өзгерісенгізілді? Өткізгенсабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағысіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауапберіңіз. Жалпыбағалау Еңжақсы өткенекі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандайекі нəрсе немесе тапсырма сабақтың бұдандажақсы өтуіне ықпалын тигізереді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысындабарлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратбілдім?
Математика
Сабақ жоспары
6 сынып
Теріс рационал сандарды қосу.Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу.
490 тг
Камелов Серикболсын Сапарбекулы
07 Қазан 2020
970
6
Ұзақ мерзімді жоспардың атауы: 6.1.В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Теріс рационал сандарды қосу.Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.2.13. Таңбалары бірдей,таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Таңбалары бірдей және таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау. Көпшілігі: Таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандары бар теңдеулерді шешу. Кейбіреуі: Рационал сандарды пайдаланып мәтін есептерді шығару. Бағалау критерийі Таңбалары бірдей және таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындайды. Таңбалары бірдей және таңбалары әртүрлі рационал сандары бар теңдеулерді шешеді. Рационал сандарды пайдаланып мәтін есептерді шығарады. Тілдік мақсаттар Оқушылар: таңбалары бірдей және таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу ережесін түсіндіреді. Бөлім бойынша лексика мен терминология: рационал сандар оң сандар теріс сандар қосу амалы координаталық сәуле өрнекті ықшамдау Диалогқа қажетті сөз тіркестері: теріс сандарды қосу үшін ... керек таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін ... керек Ойлау деңгейінің дағдылары Білу,түсіну,қолдану,талдау Құндылықтарға баулу Топтық жұмыста өзара ынтымақтастықта жұмыс жасау, тыңдау, басқаның пікірін сыйлау, өздігінен білім алуға, жауапкершілікке баулу Пәнаралық байланыс Физика Тақырып бойынша алдыңғы білім рационал сандар санның модулі рационал сандарды салыстыру рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 10 минут Сыныппен жұмыс 2 минут Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, оқушыларды түгендеу Психологиялық ахуал. Шаттық шеңбер арқылы Интербелсенді тақтадағы тақпақты оқи отырып, қимылдар жасайды Бойды сергек тік ұстап, Емін еркін тыныстап. Жерге қарап жер көрдім Оңға бұрылып, Солға бұрылып, Егеменді ел көрдім. Мақсаты: Қимыл – қозғалыс жасау арқылы ширату. Егеменді елімізге деген патриоттық сезімдерін ояту Жіктеу бойынша саралау «Молекула» әдісі арқылы 3 топқа бөлемін. Музыка қосылып, тоқтатқан кезде оқушылар 2-2-ден, одан кейін 3-3-тен ,төрт-төрттен бірігеді. Үш топқа бөлінеді. Әр топқа бағалау парағы үлестіріледі. Топ басшысы топ мүшелерін бағалау парағына белгілеп отырады. № Үй жұмысы (1ұпай) Миға шабуыл (1-5 ұпай) Топтық жұмыс (1-7 ұпай) Жұптық жұмыс (1-4 ұпай) Жеке жұмыс А-1,В-2 С-3ұпай 1 слайд Интербелсенді тақта 2 слайд Молекуланың суреті Бағалау парақтары 3 слайд Сыныппен жұмыс 5 минут Үй тапсырмасын тексеру № 399 Қалыптастырушы бағалау: Үй тапсырмасын тексеруді топта талдау және бір-бірін бағалау түрінде ұйымдастыру. Дұрыс жауаптар тақтада көрсетіледі. Үй тапсырмасын тексерген соң топ басшысы топ мүшелерінің жұмысын бағалау парақшасына қояды Кері байланыс: Қай есепті шығарғанда қиындық туындады? 4 слайд Үй тапсырмасының жауаптары Сыныппен жұмыс 3 минут «Миға шабуыл» әдісі. (Топта ақылдасады) Өткен сабақты еске түсіру 1. Координаталық түзудің бойында рационал сан сол жақта орналасса таңбасы қандай болады? (теріс рационал сан, таңбасы минус) 2. Санақ басы қалай аталады? (координаталар басы) 3. Таңбаларымен ғана өзгешеленетін сандар қалай аталады? (қарама-қарсы сандар)оң рационал сандар координаталық тузудің қай жағында орналасады? (оң) 4. Бірлік кесінді, санақ басы және бағыты көрсетілген түзу қалай аталады? (координаталық түзу) 5. Координаталық түзудің бойында рационал сан оң жақта орналасса таңбасы қандай болады? (оң рационал сан, таңбасы плюс) Қалыптастырушы бағалау: Жауап берген соң топ басшысы топ мүшелерін бағалау кестесіне бағалайды. Кері байланыс: Өткен тақырып бойынша түсінбеген сұрақтарын бар ма? Сабақтың ортасы 20 минут Топпен жұмыс 12 минут Сыныппен жұмыс 3 минут Жұппен жұмыс 5 минут Сабақтың соңы Жеке жұмыс 8 минут Сыныппен жұмыс 2 минут Тапсырма Оқу мақсаты: Таңбалары бірдей және таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау Бағалау критерийі: Таңбалары бірдей және таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындайды Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу, түсіну, қолдану 1-топ. а) Есептеңдер: - 26+(-8) -43+(-21) -6,7+5 3-0,91 (-3 )/4 +(-5 1/4) 7/8-1/4 ә) Төмендегі сөйлемнен өрнек құрастырып, мәнін табыңдар: 0,0625 және 61/( 16) сандарының қосындысына -9/16 санын қосыңдар 2-топ а) Есептеңдер: - 96+(-101) - 36 + (-15) -6,03+2,18 8,23 – 7,2 (-25 )/28 +(-18/35) 23/36 + 31/48 ә) Төмендегі сөйлемнен өрнек құрастырып, мәнін табыңдар: 3 2/( 9) және -5/( 9) сандарының қосындысына -2 2/3 санын қосыңдар 3-топ а) Есептеңдер: - 127 + (-5) - 105 + (-45) -9,5 + 100 5,7 – 3,2 ( -35 )/81 +(-25/72) -19/60 + 11/24 ә) Төмендегі сөйлемнен өрнек құрастырып, мәнін табыңдар: -2 3/( 4) және 0,7 сандарының қосындысына 1,35 санын қосыңдар Дескриптор: Теріс рационал сандарды қосу ережесін қолданады; Таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу ережесін қолданады; Математикалық сөйлемнен өрнек құрастырады; Өрнектің мәнін табады. Қалыптастырушы бағалау: Әр топ тақтаға шығып есептерін қорғайды. Мұғалім оқушылардың құрастырған өрнектерін тексереді. Топ басшысы бағалау парағына баллдарды қояды Басбармақ әдісі Кері байланыс: Қандай есепте қиындық туындады? Сергіту сәті: Сан тізбегі белгілі бір ережеге сай құрылған. Бірақ сан тізбегінде бір сан ережені бұзады. Ол қай сан? 4, 7, 13, 25, 51, 97, 193 «Жетістік баспалдағы» әдісі. Қарқын саралау. Жұптар арасындағы жарыс. Әр жұп тапсырманы уақытқа орындайды. Оқу мақсаты: Таңбалары бірдей таңбалары әртүрлі рационал сандары бар теңдеулерді шешу. Бағалау критерийі: Таңбалары бірдей таңбалары әртүрлі рационал сандары бар теңдеулерді шешеді Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану Бірге отырған екі бала жұп болады. Баспалдақтың екі жағынан жоғары көтеріледі. x -4 1/2=-21/4 x -7,21=-8 1/20 m-1 3/4 = -3,7 x – 2,76 = -4 x - 8 1/4 = -3,2 m + 1 = -2 y + (- 7) =10 Дескриптор Екі теріс рационал санды қосу ережесін қолданады; Таңбалары бірдей рационал сандары бар теңдеулерді шешеді. Таңбалары әртүрлі рационал сандары бар теңдеулерді шешеді. Қалыптастырушы бағалау: :«Өзін-өзі бағалау» оқушы уақытқа байланысты тұрған сатысы бойынша өзін-өзі бағалайды. Дұрыс жауаптар тақтада көрсетіледі. Топ басшысы топ мүшелерінің жұмысын бағалау парақшасына қояды «Бас бармақ» әдісі. Кері байланыс: Жұптық жұмыс ұнады ма? Себебі? Тапсырма бойынша саралау. (Деңгейлік тапсырмалар) Оқу мақсаты: Рационал сандарды пайдаланып мәтін есептерді шығару Бағалау критерийі Рационал сандарды пайдаланып мәтін есептерді шығарады. Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану, талдау Оқулықпен жұмыс. Топтарға 3 түс бойынша конверт салынған есептерді беремін.Оқушылар топтың ішінде өздеріне қажетті тапсырманың деңгейін таңдап алады. А деңгей. Жасыл түсті (жеңіл тапсырма) Температура дүйсенбі күні -1,50С-қа, сейсенбі күні -20С-қа, сәрсенбі күні -0,50С-қа, бейсенбі күні – 2,80С-қа, жұма күні -1,70С-қа, сенбі күні -1,90С-қа, жексенбі күні -1,30С-қа өзгерді. Апта бойына температура қалай өзгерді? В деңгей. Сары түс (орта деңгейлі тапсырма) Өзен суының деңгейі бірінші күні -0,25 метрге, үшінші күні -0,07 метрге өзгерді. Үш күнде -0,42 метр болса, екінші күнгі өзен суының деңгейін анықта. С деңгей. Қызыл түсті (қиын деңгейлі тапсырма) Еліміздегі жапырақты ағаштардың алып жатқан ауданы орманды алқаптың барлық ауданының 61,8%құрайды. Оның ішінде шыршалар 15,5% , бұталар 22,7%. Осы мәліметтерді қолданып дөңгелек диаграмма салыңдар. Дескриптор Апта бойына температураның өзгерісін анықтайды; Екінші күнгі өзен суының деңгейін анықтайды; Теріс рационал сандарды қосу ережесін қолданып амалдарды орындайды; Дөңгелек диаграмма салады Қалыптастырушы бағалау: Әр топтың топ басшысы тексереді. Дұрыс жауабы топ басшысына беріледі. Топ басшысы топ мүшелерінің жұмысын бағалау парақшасына қояды. «Бас бармақ» әдісі. Кері байланыс: «ТВ шоу» әдісі. Мұғалім жүргізуші оқушылармен, түрлі кейіпкерлермен сөйлескендей есептерді талқылайды. Сынып сұрақтар қояды, талқылауға қатысады, құрдастар бағалайды және т.б. Үй тапсырмасы Ал енді, балалар, бүгінгі сабағымыз мәресіне де жетіп қалды. Осы сабақта жақсы нәтиже көрсеткендеріңіз үшін Елбасы алғысын білдіріп, хат жолдаған екен. № 407, 412 хаты екен. Хатты үйімізге барғасын ашамыз. Неге? ( үй тапсырмасы) Рефлексия Балалар, алдымызда алып алма ағашы тұр. Осы ағаштың түбінде отырып ойымызды жинақтап алайық, жемістерінің орнына осы сабақтан алған әсерлерімізбен бөлісіп, алма ағашына ілейік. Сабағымыз аяқталды. Сау болыңыздар! Келесі кездескенше Математика 6 сынып. А.Е.Әбілқасымова Т.П.Кучер З.Ә.Жұмағұлова Үлестірмелі карточкалар №1 Үлестірмелі карточкалар №2 Үлестірмелі карточкалар №3 5 слайд Математика 6 сынып А.Е.Әбілқасымова Түрлі түсті конверттер Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Оқушылармен жүргізілген жұмыстар түрі алуан түрлі болды. Онда жеке де, жұпта да, топта да жұмыстар атқарылды. Топ ережесі сақталып, балалар арасында ынтымақтастық, бірлік орнатылды. Әр оқушы өз деңгейіне байланысты тапсырмаларды орындауға күш жұмсады. Сабақта қалыптастырушы бағалау өзін-өзі бағалау өзара бағалау критерийлері бойынша, сонымен қатар мұғалімнің бақылауы бойынша жүргізіледі. Сабақ мақсатын ашу кезінде – оқушылардың жауаптарын бағалауды қалыптастырады. Топтық жұмыс кезінде – оқушылардың жауаптарын қағазға түсіріп отыру. Қалыптастырушы бағалау: егер оқушылар қателескен жағдайда бағыттаушы сұрақтар қою. Тапсырмаларды үйде орындап келген оқушылар әдісі арқылы интербелсенді тақтадағы жауапқа қарай отырып, оқушылар бірін-бірі өзара бағалайды. АКТ қолдану арқылы техника ережелерін сақтайды. Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Оқушылар теріс рационал сандар және таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу ережелерін түсініп есептер шығаруда қолданады. Сыныпта жағымды атмосфера қалыптасты. Мен жоспарлаған сабақ кезеңдері әр түрлі әдіс-тәсілдер пайдалану арқылы жүзеге асты және ол тиімді болды. Берілген уақыт ішіне үлгере алдым. Алдағы уақытта өз сабағымды жоспарлағанда бірлесіп оқу мен бірін-бірі оқыту тәсіліне назар аударамын. Қорытынды бағамдау. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.Сабақты жаңа әдіс-тәсілдер пайдаланып өту – оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырды. 2.Бағалау кезеңдерінде өзін-өзі, өзгені және топты бағалау – нақты бағалау критерийлерін бергендіктен табысты болды. Оқушылар әділ бағаланды. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? 1)Сабағымды Б.Блумның таксономиясына негіздеп жоспарлағаным тиімді болды. 2)Уақытты үнемдеу үшін пайдаланылған АКТ-лар оқытуды жақсарта алды. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Келесі сабақтарыма жоспар құрғанда сабақтың теориялық емес, практикалық бағыттарына, өмірде қажеттілік тұстарына көбірек назар аударамын.
Математика
Сабақ жоспары
6 сынып
8.3A бөлім Квадраттық функция
490 тг
Камелов Серикболсын Сапарбекулы
07 Қазан 2020
1430
4
Қысқа мерзімді жоспар Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3A бөлім: Квадраттық функция Мектеп: Күні: Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Квадраттық функция және оның графигі Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.4.1.3 y=〖ax〗^2+bx+c,a≠0түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін біледі және графигін салады Cабақтың мақсаты Барлығы: y=〖ax〗^2+bx+c,a≠0түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу Көпшілігі: Квадраттық функцияның графигін түрленген түрін анықтау және талдау Кейбірі: Графикті пайдаланып функцияның қасиеттерін зерттеу Бағалау критерийлері - y=〖ax〗^2+bx+c,a≠0түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін біледі және графигін салады - Квадраттық функцияның графигін түрленген түрін анықтайды және талдайды - Графикті пайдаланып функцияның қасиеттерін зерттейді Ойлаудағдыларыныңдеңгейлері Білу және түсіну, қолдану, талдау Тілдік мақсат Оқушылар квадраттық функциялардың графиктерін салу алгоритмін сипаттайды, қасиеттерін айта алады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: квадраттық функция; парабола төбесі, парабола тармақтары; симметрия осі; функцияның нөлдері; Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: парабола тармақтары …бағытталған; график Ох осінен…; квадраттық функция графигі Оу осін… ; таңбатұрақтылық аралығын табу үшін …; мәндер жиынын табу үшін …; Құндылықтарды дарыту Өмір бойы білім алуға бейімдеу, дұрыс шешім қабылдау, қоғамдық өмірге қатысу, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастыру. Пәнаралық байланыс Геометрия, сызу Бастапқы білім y=x^2 ,y=a(x-m)^2, y=ax^2+n және y=a(x-m)^2+n,a≠0 функцияларының графигі Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы 1 мин Сыныппен жұмыс 4 мин Ұйымдастыру бөлімі Амандасу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару Психологиялық ахуал. «Бір-біріне тілек білдіру» атты шаттық шеңберін өткізу. Бір-бірінің қолдарынан ұстап тілек айтады. Жіктеу бойынша саралау. Аралас топтар Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек геометриялық фигураларды таңдау арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын тексеру №14.12 f(x)=-2x2 – x + 7 функциясының графигін салыңдар және графиктен: 1)параболаның төбесінің координаталарын және симметрия осінің теңдеуін табыңдар; 2)функцияның ең үлкен мәнін және мәндер жиынын табыңдар; 3)функцияның өсу және кему аралықтарын табыңдар. Дескриптор Графикті салады параболаның төбесінің координаталарын табады және симметрия осінің теңдеуін жазады (-1/4; 71/8) х=-1/4. функцияның ең үлкен мәнін және мәндер жиынын табыңдады у= 7 1/8 ; Е(f)=(-∞;7 1/8] функцияның өсу аралықтарын табыңдады (-∞;-1/4] функцияның кему аралықтарын табыңдады [-1/4; ∞) Қалыптастырушы бағалау: Өзара бағалау. Дәптерлерін көршісімен алмастырып тексереді. Бас бармақ тәсілі. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Кері байланыс 1. Есеп түсінікті болды ма? 2. Есеп шығару барысында қандай қиындықтар туындады? Оқушылар кезекпен дұрыс жауабын айтады, қалғандары көршісінің тапсырмаларын тексереді. Баяу әуен ойнайды Слайд 1 Сабақтың ортасы Сыныппен жұмыс 5 мин Сыныппен жұмыс 5мин Топпен жұмыс 5мин Жұптық жұмыс. 10 мин Жеке жұмыс 7 мин Өткен тақырыпты қайталау Тапсырма: Кезбе тілші Әр топтан тілші тағайындалып, сұрақтар қойылады. Тілшілер қарсы топқа алдын ала дайындаған сұрақтарын қояды. Сұрақтар 1. Квадраттық функцияның анықтамасы қалай? 2. Квдраттық функциянің графигі у=х^(2 )+2 болған жағдайдау=х^(2 ) графигіне неше өзгеріс жасалады? 3.Қандай жағдайда параболла тармағы төмен қарайды? 4. Қандай жағдайда параболла тармағы жоғары қарайды? 5. Квадраттық функцияның графигінің нөлдері қалай табылады? Қалыптастырушы бағалау: Тілшілер ауызша бағалайды. Кері байланыс: - Сұрақтар түсінікті болды ма? -Түсінбеген сұрақтар болды ма? - Қиналған сұрақтарыңыз қандай? Мұғалім түсінік жұмыстарын жүргізеді. Сабақ тақырыбымен таныстыру. Сабақ мақсатын анықтау үшін білемін және білгім келеді бағандарын оқушылар толтырады. Осы арқылы оқушылар сабақ мақсатын анықтайды. Зерттеу жұмысы Оқу мақсаты: 8.4.1.3 y=〖ax〗^2+bx+c,a≠0 түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін біледі және графигін салады Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану. «Bilimland» білім беру порталында ресурс арқылы жаңа тақырыпты ашатын бейнеролик көрсетіледі. Қалыптастырушы бағалау: (Ұ) «Түртіп алу» әдісі – өз ойын басшылыққа ала отырып, оқығанын түсінуге үйренеді. Оқушылар бейне роликті көре отырып, жаңа ақпаратты y=〖ax〗^2+bx+c, a≠0 квадраттық функциялардың қасиеттерін біледі және графиктерін салу жолдарын меңгереді. Кері байланыс: -нені түсіндік? Қандай сұрақ туындады? Практикалық тапсырма «Ойлан, тап» әдісі Оқу Мақсаты: y=〖ax〗^2+bx+c,a≠0түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу Бағалау критерийі: y=〖ax〗^2+bx+c,a≠0түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін біледі және графигін салады Ойлау дағдыларының деңгейлері қолдану, талдау. 1-тапсырма: Топтарға тапсырмалар беріледі. Топ ішінде орындайды, топ болып тексереді. Функциясының графигін салыңыз және қасиеттерін жазыңыз. 1-топ y=2x^2+6x+9 2- топ y=x^2+7x-5 3-топ y=〖-2x〗^2+4x-15 Дескриптор: -квадраттық функцияның графигін салады; -квадраттық функцияның қасиеттерін жазады; Қалыптастырушы бағалау: Өзің – өз бағалау. Экрандағы дұрыс жауаппен салыстыру арқылы бағалайды. «Бағдаршам » әдісі Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, жоғары көтереді ( жасыл = барлығы түсінікті , сары – әліде сұрақтар бар, қызыл = түсінбеймін). Кері байланыс: 1. Квадраттық функцияны қалай салады? 2. Квадраттық функцияның графигінің қандай қасиеттері бар? Сарапшы топ түсінік жұмыстарын жүргізеді. Өз жұмыстарының нәтижесі бойынша оқу мақсатына қаншалықты жеткендігін және өзінің біліміне қаншалықты сенімді екендігін көрсетеді. 2- тапсырма «Ат қосшы мен ат арба» әдісі Мақсаты: Квадраттық функцияның графигін түрленген түрін анықтау және талдау Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану, талдау Бағалау критерийі:Квадраттық функцияның графигін түрленген түрін анықтайды және талдайды 1.y=〖(x-1)〗^2+1 2. у = - (х + 1)2 + 4 3.y=-x^2+8x-12 Дескриптор: - квадраттық функцияның графигін түрленген түрін анықтайды - түрленген функцияның графигін талдайды Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз бір тілек» Оқушылар біріне - бірі екі жақсы жағын, бір ұсыныс айтады. Қарама - қарсы топтар бір – бірін бағалайды. Кері байланыс: 1. Квадраттық функцияның түрлендірген түрін қалай анықтаймыз? 2. Түрленген функцияның графигі қалай талданады? Қарқын саралау. Уақыт шектеулі болады. Оқушылар үлгіргенінше тапсырманы орындайды. Тапсырманы толық орындаған оқушы аталып өтеді. 3 – тапсырма Мақсаты: Графикті пайдаланып функцияның қасиеттерін зерттеу. Бағалау критерийі: Графикті пайдаланып функцияның қасиеттерін зерттеу Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану, талдау. Графикті пайдаланып функцияның қасиеттерін анықтайтын кестені толтырыңыздар. Функция қасиеттері Функция Функцияның анықталу облысы Функцияның мәндер жиыны Функцияның өсу аралығы Функцияның кему аралығы Параболаның симметрия осі Функцияның ең үлкен мәні Функцияның ең кіші мәні Функцияның теріс мән қабылдайтын аралығы Функцияның оң мән қабылдайтын аралығы Функцияның нөлге тең мәні Дескриптор: Функцияның анықталу, мәндер облыстары анықтайды Функцияның өсу, кему аралығын табады, Функцияның ең үлкен, ең кіші мәнін белгілейді Функцияның теріс, оң мән қабылдайтын аралықтарын, нөлге тең мәнін жазады. Қалыптастырушы бағалау: Сағат тілімен дәптер ауыстырылып, «келісемін келіспеймін» әдісімен оқушылар бір –бірін бағалайды. Дұрыс жауаптары экранда шығарылады. Кері байланыс: 1. Графикті пайдаланып функцияның қасиеттерін қалай зерттейміз Мұғалім түзету жұмыстарын жасайды Слайд 2 https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/analiz-bastamalary/analiz-bastamalary/funkcziya-uhymy-zhane-onyng-berilu-tasilderi/lesson/funkcziya-grafigin-salu Слайд3 Слайд4 Сабақтың соңы 3 мин Дереккөздері саралау. Оқушылар берілген тапсырманы өз еріктерімен таңдайды. Үй тапсырмасы: §14. №14.13. Дереккөз оқулық. Осы тақырыпты өмірмен байланыстырып, график құрастырып талдайды. Дереккөз интернет. Рефлексия Үйрендім бағанын толтырып, оқушылар мына сұрақтарға жауап береді. - нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; - қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет. Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Саралау сабаққа тапсырманы дайындағанда жүргізілді. Қабілеті жоғары оқушылар топтық жұмыс кезінде басқа сыныптастарына көмектеседі. Жеке жұмыс кезінде қарқынды жұмыс орындайды. Үйтапсырмасын тексеу кезінде бас бармақ арқылы, өзін-өзі бағалау жүргізіледі. Жеке жұмыс кезінде өзара бағалау жүзеге асады. Сынып бөлмесі желдетіледі. Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақ мақсатына оқушылар толық жетті. Сабақта жіктеу саралау, қарқын, дереккөз саралау жүргізілді. Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
78 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
39,900 тг
Спикер: Нұртаева Айым Жұмаханқызы
Нұртаева Айым Жұмаханқызы - НИШ-ті аяқтап, Польшада білімін жетілдірген. IELTS баллы: 7.5
Цифрлы ұстаз
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл